Bretonnian 2000 pst vain 1999
Bretonnian 2000 pst vain 1999
Elikä tekaisin tämmöisen...
Lord:
Bretonnian Lord [444]
Hippogryph, Lance, Enchanted Shield, Gromril Great Helm, Birth-Sword of Carcassone, Grail Vow
Heroes:
----------------------------------------------
BSB Paladin [120]
Warbanner, Grail Vow
Paladin [130]
Mane of Purebreed, Virtue of Confidence, Knights Vow
Damsel of the Lady [164]
2lvl, Barded Warhorse, Chalice of Malfleur, Dispel Scroll
Damsel of the lady [169]
2lvl, Barded Warhorse, 2xDispel Scroll
Core:
9xKnights of the Realm [240]
Full Command
6xKnights of the Realm [168]
Full Command
10xPeasant Bowmen [85]
Standard B, Musician, Light Armour
12xPeasant Bowmen Skirmishers [111]
25xMen-At-Arms [140]
Standard B, Musician, Halberd
Rare:
-----------------------------------------------
6xGrail Knights [228]
TOTAL: 1999 (jos oikein laskin! Kannattaa epäillä!)
Casting Dice: 6
Dispel Dice: 4
Models:74
BSB Paladini #1 on tarkoitus liittyä Grail rykmenttiin ja paladin #2 on tarkoitus istuttaa 9xKOTR yksikköön(flankit kylläkin kasvavat ikävästi). Samoihin rykmentteihin liittyvät molemman Damselit tuomaan resistanssia magialle. Lordin olisi tarkoitus lennellä ympäriinsä aiheuttaen terroria ja tuhoten pieniä vihu rykmenttejä ja lisäksi chargaillen selustaan/sivustoihin... Maalaistollot ovat mukana pelkästään uhrattavana kaminoiden puolesta.
Lord:
Bretonnian Lord [444]
Hippogryph, Lance, Enchanted Shield, Gromril Great Helm, Birth-Sword of Carcassone, Grail Vow
Heroes:
BSB Paladin [120]
Warbanner, Grail Vow
Paladin [130]
Mane of Purebreed, Virtue of Confidence, Knights Vow
Damsel of the Lady [164]
2lvl, Barded Warhorse, Chalice of Malfleur, Dispel Scroll
Damsel of the lady [169]
2lvl, Barded Warhorse, 2xDispel Scroll
Core:
9xKnights of the Realm [240]
Full Command
6xKnights of the Realm [168]
Full Command
10xPeasant Bowmen [85]
12xPeasant Bowmen Skirmishers [111]
25xMen-At-Arms [140]
Standard B, Musician, Halberd
Rare:
-----------------------------------------------
6xGrail Knights [228]
TOTAL: 1999 (jos oikein laskin! Kannattaa epäillä!)
Casting Dice: 6
Dispel Dice: 4
Models:74
BSB Paladini #1 on tarkoitus liittyä Grail rykmenttiin ja paladin #2 on tarkoitus istuttaa 9xKOTR yksikköön(flankit kylläkin kasvavat ikävästi). Samoihin rykmentteihin liittyvät molemman Damselit tuomaan resistanssia magialle. Lordin olisi tarkoitus lennellä ympäriinsä aiheuttaen terroria ja tuhoten pieniä vihu rykmenttejä ja lisäksi chargaillen selustaan/sivustoihin... Maalaistollot ovat mukana pelkästään uhrattavana kaminoiden puolesta.
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
- Patton
Itse olen aina antanut Hippogryphillä ratsastavalle lordille grail shieldin niin saa se petokin sen wardin. Tosin viimeksi kun käytin tuon tyylistä lordia niin vastustajan ainut boltteri niittasi sen ratsun päältä ensimmäisellä vuorolla. Ihan kiva se on jos toimii, mutta vie se niitä pisteitäkin aivan hirveästi (tuolla hinnalla saisi 11 KOTRia ja paladinin).
Niin tosiaan trebuchet on aika must. Tai no ei pakollinen, mutta erittäin tehokas ja omasta mielestäni myös halpa. Itse otan näitä nykyään lähes aina kaksi kpl 2k armeijaan. Ovat monesti kääntäneet tappioalttiin tilanteen voitoksi, muun muassa kun tuhosin linjojeni taakse päässeen dragon princess yksikön (+ lordi ja BSB) lähes kokonaan. Eli jos vaihtaisit Graalipojat tavallisiksi ja poistaisit kakkoslevelit velhoilta niin saisit kaksi kivenviskaajaa.
Jaa saattaisi toimiakkin mutta olen pitänyt tarkoituksellisesti ainakin 1 Graali ryhmän mukana joka pelissä(2k). Tiputtamalla Graalit saisin kaksi katapulttia ja pisteitä jäisi ylikin. Katapulttista en epäile etteikö se olisi toimiva armeijassani mutta silti sitä en laita...Jos kirjoitti:Niin tosiaan trebuchet on aika must. Tai no ei pakollinen, mutta erittäin tehokas ja omasta mielestäni myös halpa. Itse otan näitä nykyään lähes aina kaksi kpl 2k armeijaan. Ovat monesti kääntäneet tappioalttiin tilanteen voitoksi, muun muassa kun tuhosin linjojeni taakse päässeen dragon princess yksikön (+ lordi ja BSB) lähes kokonaan. Eli jos vaihtaisit Graalipojat tavallisiksi ja poistaisit kakkoslevelit velhoilta niin saisit kaksi kivenviskaajaa.
Mahtaisikohan modellin puute olla syynä? Kyllä!
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
- Patton
Tee balsasta. Hintaa tulee kappaleelle noin 3€. Itse ostin yhden aidon ja olen nyt tekemässä kahta uutta balsasta, green stuffista ja finfoamista (helpompi muovailla kuin stuffi ja sopii mainiosti kiveksi). Minkä takia pidät yhtä Graaliporukkaa aina mukana? (Fluffi, figut?) Iskeväthän ne kovaa, mutta niin iskevät myös tavalliset ritarit ja tavallisia ritareita saa lähes kaksi yhden Kupista hörpäneen hinnalla. Itse olen lähes luopunut Graalien käytöstä, koska rohmuavat hirveästi pisteitä ja jos jonnin näköistä tulikiveä ja murkulaa. Pitäisi kyllä taas koittaa, että saisi taas vähän lisää näkökulmaa armeijaan.
Käytän graalilaisia koska olen todennut ne hyviksi vaikkakin hintaviksi... Lisäksi minulla on jo valmis rykmentti(6) 5. edition graaleja jotka on kaikki Pavarronin väreissä joten ei niitä poiskaan voi jättää.
Hyvä kun ihmisillä on kädentaitoa... minulla ei. Jos yrittäisin balsasta ruveta tekemään mitään joutuisin luultavasti sairaalaan. Moottorisahat ovat vaarallisia...
Hyvä kun ihmisillä on kädentaitoa... minulla ei. Jos yrittäisin balsasta ruveta tekemään mitään joutuisin luultavasti sairaalaan. Moottorisahat ovat vaarallisia...
- Patton
- Patton
- Vladimir von Carstein
Re: Bretonnian 2000 pst vain 1999
Lord:
Bretonnian Lord [444]
Hippogryph, Lance, Enchanted Shield, Gromril Great Helm,
laiton! vain 1 magic armour/charru!
Bretonnian Lord [444]
"He who runs away
lives to paint another day"
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Eipäs ole, ite oot!king of bretonnia kirjoitti:Lord:
Bretonnian Lord [444]
E-Shieldin kanssa saa käyttää muutakin maagista haarniskaa.
The small boys have come to see me hang
- Viiksivallu
itse laittaisin lordin alle pegasoksen, tosin ei ole enää large, terror ja kallis mutta paljon ympäristö ystävällisempi
säästyneillä pisteillä pieni ritari yksikkö
muuten ihan ok lista
muuten ihan ok lista
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Ja mitä se pegasoksella tekisi? Söisi sotakoneita eikä antaisi armeijalle iskuvoimaa ja ld:tä? Ehei, paladinit pegasoksille mielummin, hoitavat saman asian.Viiksivallu kirjoitti:itse laittaisin lordin alle pegasoksen, tosin ei ole enää large, terror ja kallis mutta paljon ympäristö ystävällisempi
muuten ihan ok lista
Itse repisin bsb:lle virtue of dutyn mukaan vielä ja ottaisin archereiden hyödyttömät light armorit pois ja lisäisin championin m@a yksikköön niin saavat sen lisä äldeen.Musicianitkaan eivät hyödytä jousimiehissä.
Ja minne meinasit nuo damselit laittaa?? ehkä kuitenkin hevoset pois ja ampujablokin sisälle.
- Vladimir von Carstein
Nithadran kirjoitti:Elikä tekaisin tämmöisen...
Lord:
Bretonnian Lord [444]
2x magic armour. laiton!
"He who runs away
-
Badruk ´eadsplitta
Luetko sinä topicceja ollenkaa ennenkuin postailet, olet jo laittanut tuon huomautuksen laittomuudesta ja se on jo jopa kumottu. Vielä rautalangasta enchanted shieldin kanssa saa olla magic armourking of bretonnia kirjoitti:Luetko sinä topicceja ollenkaa ennenkuin postailet, olet jo laittanut tuon huomautuksen laittomuudesta ja se on jo jopa kumottu. Vielä rautalangasta enchanted shieldin kanssa saa olla magic armourNithadran kirjoitti:Elikä tekaisin tämmöisen...
Lord:
Bretonnian Lord [444]
2x magic armour. laiton!
Viimeksi muokannut Badruk ´eadsplitta, Ke 09.11.2005 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
No noista peasanteista en tiedä, vievät vaan pisteitä vaikka ovatkin halpoja, mutta mielestäny ne ovat hyödyttömiä puleja. Niiden tilalle voisi ottaa vaikka errantteja, ovat halpoja ja ihan hyviä. Muuten ihan kelpo lista, vaikka itse ton lordin kyllä laittaisin hepolle... Mutta onhan se kai noinkin ihan jees.
Men-at-armsit ovat faban parhaimpia jalkaväkiyksiköitä, älä morkkaa.Ainoa huono puoli kyllä on, että jäävät muista jälkeen melko reippahasti.Xenon kirjoitti:No noista peasanteista en tiedä, vievät vaan pisteitä vaikka ovatkin halpoja, mutta mielestäny ne ovat hyödyttömiä puleja. Niiden tilalle voisi ottaa vaikka errantteja, ovat halpoja ja ihan hyviä. Muuten ihan kelpo lista, vaikka itse ton lordin kyllä laittaisin hepolle... Mutta onhan se kai noinkin ihan jees.
Onhan se hienoa jos tämä vuoden vanha lista herättää vielä keskustelua, mutta eikös se ihan säännöissäkin lue, ettei vanhoja juttuja ole suotavaa nostaa esiin. Ellei niihin ole sitten oikeasti kunnon asiaa lisättäväksi. Toisaalta tässä nyt itsekin rikon sääntöjä sortumalla käyttäjämoderointiin. 
Lisätään kuitenkin oma lusikka tähänkin soppaan (taas, vaikka en nyt enää oikein seisokaan viime vuotisten kommentieni takana).
killer elf: Ehkä damsel menee hevosen kanssa ritarijoukon keskelle, kun siellä se on varsin hyvässä turvassa melkeimpä kaikelta. Sitä ei voi ampua kuin template aseilla (ja pari poikkeusta kait?) ja niihinkin se saa look out söörin. Sitä ei voi tappaa taistelussa ennen kuin ritarit on kuolleet ympäriltä. Ja lisäksi suojaa GW:n netti erratan ja yleisen käytännön perusteella vielä yksikköä magialta (MR 1). Aika hyvä paikka minun mielestäni.
Ja lordi pegasoksella on aika kiva juttu jos lähtee rakentamaan listaa sen pohjalle. (RAF) Mutta siinä olet oikeassa, ettei oikein sovi tähän listaan niin hyvin.
Lisätään kuitenkin oma lusikka tähänkin soppaan (taas, vaikka en nyt enää oikein seisokaan viime vuotisten kommentieni takana).
killer elf: Ehkä damsel menee hevosen kanssa ritarijoukon keskelle, kun siellä se on varsin hyvässä turvassa melkeimpä kaikelta. Sitä ei voi ampua kuin template aseilla (ja pari poikkeusta kait?) ja niihinkin se saa look out söörin. Sitä ei voi tappaa taistelussa ennen kuin ritarit on kuolleet ympäriltä. Ja lisäksi suojaa GW:n netti erratan ja yleisen käytännön perusteella vielä yksikköä magialta (MR 1). Aika hyvä paikka minun mielestäni.
Ja lordi pegasoksella on aika kiva juttu jos lähtee rakentamaan listaa sen pohjalle. (RAF) Mutta siinä olet oikeassa, ettei oikein sovi tähän listaan niin hyvin.