"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Undead & Unbreakable

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
fury

Undead & Unbreakable

Viesti Kirjoittaja fury »

Eli siis kyse on swarmeista, spirit hosteista, tomb swarmeista.

Kun häviää combatin, tippuuko reson verran woundeja? Vai miten Undead & Swarm (tai Unbreakable & Undead, siis) selviytyy hävitystä combatista?
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
Deetwo

Re: Undead & Unbreakable

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

fury kirjoitti:Eli siis kyse on swarmeista, spirit hosteista, tomb swarmeista.

Kun häviää combatin, tippuuko reson verran woundeja? Vai miten Undead & Swarm (tai Unbreakable & Undead, siis) selviytyy hävitystä combatista?
Spirit host ei ole swarmi. Spirit host on host.
Tomb swarm toki on, jossa unbreakable on vain muistuttamassa siitä että niihin ei voi joinata.

Molemmat ottavat combat resolution woundeja... Kaikki undeadit ovat unbreakableja, ainakin TK kirjan mukaan ;)

Asian tiimoilta löytyy jo pitkä, verinen ja täysin turha viiden sivun mittainen väittely osoitteesta http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... sc&start=0
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Ei itse asiassa combat resolutionin verran, vaan combat resojen EROTUKSEN verran. Tämä tieto löytyy myös erittäin hyödyllisestä armeijakirjasta.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

-DeF- kirjoitti:Ei itse asiassa combat resolutionin verran, vaan combat resojen EROTUKSEN verran.
Tarkoitat varmaan hävityn combat reson verran. :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Deetwo kirjoitti:
-DeF- kirjoitti:Ei itse asiassa combat resolutionin verran, vaan combat resojen EROTUKSEN verran.
Tarkoitat varmaan hävityn combat reson verran. :)
Siis voittajan CR miinus häviäjän CR. Eli toisinsanoen hävityn reson verran, kyllä.
fury

Viesti Kirjoittaja fury »

Kamalaa. Elikä siis, etenkin Tomb Swarmit muuttuvat kovin kitkeriksi...
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Eivät niinkään "kitkeriksi", niiden käyttö vain on muihin swarmeihin nähden vähemmän yksinkertaista. Et voi vain mennä suoraan päin vastustajan ryhmiä pidättelemään niitä vuoroksi tai pariksi, täytyy osata taktikoida. Tämä sopiikin minusta Tomb kingien yleiskuvaan oikein hyvin.
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

mulla ei oo undead joten en tiedä niistä melkein mitään mutta mitä niille tapahtuu jos terror causing äijjä voittaa ne combatresossa ni sitten tulis tavallisesti autobreak (koska se aiheuttaa pelkoa), ni mitä sit tapahtuu, kuoleeko ne kaikki vai eikö se vaikuita mitenkään???
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Lord_Fudginton kirjoitti:mulla ei oo undead joten en tiedä niistä melkein mitään mutta mitä niille tapahtuu jos terror causing äijjä voittaa ne combatresossa ni sitten tulis tavallisesti autobreak (koska se aiheuttaa pelkoa), ni mitä sit tapahtuu, kuoleeko ne kaikki vai eikö se vaikuita mitenkään???
Epäkuolleet ovat mm. immuuneja psykologialle, joten heitä ei pahemmin kiinnosta miten iso örvelö tulee vastaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”