"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasaran Jatkotarinat

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Grond kirjoitti:Molemmat seuraavat osat (Acon ja huussin) ovat minulla tuossa, saan nettiin kunhan Sonera laittaa postia tulemaan. Unohdin totaalisesti käyttäjätunnuksen salasanan, ja ftp-clientissäni se ei ole muistissa joten en pääse lataamaan tavaraa kotisivuilleni ennenkuin saan uuden.
Mitähän näistä jatkuvista vastoinkäymisistä oikein voisi päätellä? Onko joku muinainen jumala tuominnut oikkunsa perusteella jatkokertomuksen tuhoon, vaikka me sitä yritämme epätoivoisesti saada valmiiksi? Onko kyseessä kilpailevan foorumin järjestämä salaliitto? Vai yrittääkö Grond vain hidastaa tarinan kulkua, jotta hän saisi mahdollisimman paljon aikaa yrittää itse keksiä jatkoa stoorille...?

Haistan palaneen käryä. *nuusk*
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Minä haistan, että nettiyhteyteni taitaa sittenkin olla palaamassa päiväjärjestykseen... ;) Anteeksi offista, todella paljon. Mutta joo, nyt olisi kyllä hyvä aika saada tämäkin roska taas kasaan, tahdon nimittäin lukea sen uusimman version jatkotarinaa jo tämän päivän aikana. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Tapsa kirjoitti:Vai yrittääkö Grond vain hidastaa tarinan kulkua, jotta hän saisi mahdollisimman paljon aikaa yrittää itse keksiä jatkoa stoorille...?

Muuten hyvä salaliittoteoria Grondin osuuden suhteen, mutta minun osuuteni on jo kirjoitettu ja netissä. Eli salaliitto on muiden kuin Grondin suunnittelema :).
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Grond kirjoitti:
Tapsa kirjoitti:Vai yrittääkö Grond vain hidastaa tarinan kulkua, jotta hän saisi mahdollisimman paljon aikaa yrittää itse keksiä jatkoa stoorille...?

Muuten hyvä salaliittoteoria Grondin osuuden suhteen, mutta minun osuuteni on jo kirjoitettu ja netissä. Eli salaliitto on muiden kuin Grondin suunnittelema :).
Ai, kappas vaan.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

*Huutaa hämyisestä luolastaan, jaksamatta poistua sieltä*

Niin, kukas tässä muuten nyt on vuorossa? Sen piti olla minun vuoroni, mutta olin lomalla. Että onko se nyt JarLoz vai minä?

TheStupidPöllöEdit:Anteeksi, luin juuri tuon kirjoituksen.
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Pääsin etuajassa lomaltani, ja tajusin, että olen kiirehtinyt tarinani kanssa (kauhistus). Se ON todella lyhyt ja laatukin aika huono, mutta pyydän anteeksi taas tätä pyhäinhäväistystä.

Yritän lepuutta teitä, lukijoita, ja Jatkokertomusjumalia, ettette rankaisisi minua turhan kohtuuttomalla tavalla. Uhraan alttarilla joka päivä kilon huonosti maalattuja figuja kertomusjumalille, ja anelen armoa, että armahtakaa edes te, lukijat!
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Grond

No niin, Acon ja huussin osuudet vihdoinkin netissä. Eli seuraavat kirjoittajat pääsevät teroittamaan kyniään.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Aco ylsi taasen hienoon laatuun mitä häneltä odotinkin sen 40k tarinan jälkeen. ;) Juuri oikeaan suuntaan on tämäkin menossa, ja se Kurtin jalan amputoiminen oli aika kekseliäs. Todella nätti idea, minä tykkäsin. Ja kukas olikaan vielä vuorossa?
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Rune kirjoitti:Aco ylsi taasen hienoon laatuun mitä häneltä odotinkin sen 40k tarinan jälkeen. ;) Juuri oikeaan suuntaan on tämäkin menossa, ja se Kurtin jalan amputoiminen oli aika kekseliäs. Todella nätti idea, minä tykkäsin. Ja kukas olikaan vielä vuorossa?
Jesh taitaa olla seuraavana vuorossa.. Käyn katsomassa..

No kiva kun kelpasi, minusta se ei ollut mitään parasta laatua, mutta jos sinä pidät niin sitten on hyvä, olethan sinä sentään paljon hehkutettu tarinahörhökin :p
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Noniin, kertokaapas mitä mieltä olette miun 40k jatkotarinasta. Tais se olla silti hieman pidempi, ko se Grondin juttu, muttarohkeasti vaan haukkukaa.
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Loppu oli hieman sekava tuossa tarinassasi, huussi. Kun en missään vaiheessa tajunnut sen mutantin kantavan ketään. Mutta aivan loistava, ei parasta huussi laatua, mutta kuitenkin.
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Hollo

huuhkaja kirjoitti:Loppu oli hieman sekava tuossa tarinassasi, huussi. Kun en missään vaiheessa tajunnut sen mutantin kantavan ketään. Mutta aivan loistava, ei parasta huussi laatua, mutta kuitenkin.
Piti ihan vilkasta, että tuliko virhe tehtyä. Mutta ei. Siinäpä se, Sergei huomasi sen mutantin roikottamssa Berkleytä sen ensikerran nähtyään.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

No kyllähän nämä tarinat tässä etenevät. Olivat ihan hyviä molemmat tarinat, mutta 40K-tarina oli ehkä hiukan sekava lopussa ja FB-tarina alun kahakassa. Voi olla, että luin päin seiniä(no kello on sentään jo jotain puolen yön jälkeen, eli ei mikään ihme). Tästä on hyvä jatkaa etiäpäin :)
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Grond

huussi kirjoitti:Piti ihan vilkasta, että tuliko virhe tehtyä. Mutta ei. Siinäpä se, Sergei huomasi sen mutantin roikottamssa Berkleytä sen ensikerran nähtyään.
Minä hieman ihmettelin että miten se Berkley sinne mutantin kynsiin joutui, kun se kuitenkin vielä muutamaa kappaletta aiemmin oli muiden mukana.
Hollo

Grond kirjoitti:
huussi kirjoitti:Piti ihan vilkasta, että tuliko virhe tehtyä. Mutta ei. Siinäpä se, Sergei huomasi sen mutantin roikottamssa Berkleytä sen ensikerran nähtyään.
Minä hieman ihmettelin että miten se Berkley sinne mutantin kynsiin joutui, kun se kuitenkin vielä muutamaa kappaletta aiemmin oli muiden mukana.
Ahaa. Siis kirjoittaessani mie ajattelin, että se mutantti olisi pudottautunut jostakin siis suurinpiirtein sen joukon keskelle.

Ja mie idiootti taas kerroin enimmäkseen Sergein näkö- /kuulokulmasta. Eli, kun Sergei tuli paikalle, ensimmäisenä se näki Berkleyn mutantin sylissä.
Colimar
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Colimar »

Aaah! Vihdoinkin sai taas lukea jatkoa. kyllähän se jo kestikin.
Ja jos joku vielä jatkaa tätä juttua, tulen ja moderoin ketjun siistiksi!
-The Captain
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

Ahh.. Olen tehnyt comebacking! Pitkästä aikaa rakkaan koneeni ihanan elektroniseen syleilyyn.. Niin minäkin sinua söpöliinini! Ohhoh.. Gröhöm, ette sitten kuullut tota multa.. Niin.. Missäs olinkaan, hmm.. ainii.

Huussin tarina oli loistava ja pidin Kynttilä-Jesse (huomatkaa! Meikä on frendi!!!) ja Sergein keskustelusta viemäreissä. Lisäksi kuvailu oli todela hyvää. Muuten vain mietityttää, että viisi kirjoittajaa on jo mennyt ja ryhmä on hypännyt koneista, tuhonnut mutantteja ja pettureita, kävellyt raunioituneessa kaupungissa, huomannut suuren kaaos armeija, piiloutunut viemäreihin ja nyt tullut sieltä ulos! Mutta otetaan 40k:n puolella toinen kiekka heti viimeisen kirjoittajan perään niin sillähän se selviää. Vai mitä?
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Arvostelkaahan fabaakin, ei se nyt varmaan niin huono ollut ;)
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Sama viesti nyt tänne:

Juuh. Tarina jäi hieman lyhyeksi, mutta aikataulussa pysyin. Viesti lähti Grondille oman kelloni mukaan 01.00.49 Toivottavasti Grom saa tuosta edes jotain aikaan. Kiitos Rune, olisi voinut muuten venyä vaikka parilla viikolla, jos venymistä ylipäänsä olisi sallittu.

Jos Grom tuntuu että et pääse tuohon oikein käsiksi, enköhän vähän voi vielä jatkaa. Kommentoikaahan sitten kun Grond saa pätkäni nettiin. Oikoluku jäi muuten kiireen takia väliin, joten pahoittelen mahdollisia typoja.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Grond

Hmm, tuota noin. Skarsnak, sain kyllä tarinasi perille, mutta siinä oli pienenpieni oleellinen ongelma - ilmeisesti tuo Yahoon postipalvelin on konffattu välittämään tekstitiedostot us-asciina, koska sellaisena se minulle tuli. Jokainen ä- ja ö-kirjain on korvattu erikoismerkillä.

Eli viitsitkö vaikka cut-and-pastata sen yksityisviestinä minulle, onnistuu varmaan helpommin. Rivityskin tuosta näkyi matkalla kadonneen, eli kaikki oli samaa pötköä - tämä on se pahempi ongelma, koska tuon merkkiongelman saa hoidettua etsi-ja-korvaa toiminnolla. Jenkki-asciissa kun taitaa rivinvaihtokin olla eri koodilla kuin eurooppalaisessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”