RooK kirjoitti:jos tarkoitat sellaista kuumalanka leikkuria niin varmaan ihan rautakaupasta, ainakin isommista.
Peliarkusta voit myös sellaisen tilata.
Leikkurin voi myös rakentaa itse jos insinööri-ihmemies-asennetta riittää. Pelkän peruskoulufysiikan varassa en kuitenkaan suosittele ropeloimaan verkkovirtalaitteita. Siinä menee henki ja palaa talo.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Antelius kirjoitti:Fantsusta saa myös sen citadelin leikkurin...
Paljon maksaa?
20€
Itse tekemän voit tehdä näin: Ota rautalankaa, yhdistä päihin paristo, rautalanka kuumenee ja ei muuta kuin styroksia leikkaamaan. En vastaa mahdollisista loukkaantumisista tai muista tapauksista.
Plague Zombie kirjoitti:Maaleja kyllä kannattaa, GW:n maalit on huippuja.
Tuota minäkin toivon, olen vasta aloittamassa figuilua ja juuri tilasin peliarkusta GW maaleja usealla kymmenellä eurolla (figut lojuu edelleen ranskassa )
No ainakin kuvisluokassamme oli vielä sillon peruskoulussa kyseisiä leikkureita ja kysin opettajaltamme (sillon peruskoulussa) että mistä oli niitä ostanut ja plajon maksoi.
Vastauksen sain heti: "Helsingistä Sinooperista (En muist mikä Sinooperi oli) ja hinta oli about 10€" ja nuo toimivat täydellisesti eivätkä kuluttaneet pattereita, toimivat jollain toisella energialähteellä.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Kaikki peruskoulun välineet toimivat oppilaiden kärsimyksellä
Takasin topikkiin eli luulisin että tuollaisia leikkureita voisi löyty edullisemmin jostain isommista rautakaupoista tai vastaavista. askarteluliikkeissä tuntuu usein olevan vähän ilmaa hinnoissa, GW:stä nyt puhumattakaan..
Omani ostin Helsingin Hobby pointista hintaan 21-24€(en muista!) se toimii ihan verkkovirralla joten toisaalta se tulee halvemmaksi kuin tuo GW:n koska jos se kerran on paristo syöppö.
Edit. eikä näsäviisastella sähkölaskuista...