Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
eli siis olen tässä miettinyt että miten noilla vuoroilla tuo taistelu tapahtuu jos vaikka vastustaja hyökkää omalla vuorollaan, niin se lyö tietysti ekana, mutta miten siitä eteenpäin eli tarkoitan että lyökö mun unitit samalla vuorolla (siis vastustajan vuorolla) vai odottaako ne kiltisti mun omaa vuoroa ja lyö vastta sitten? tyhmä kysymys mutta vastatkaa viisaammat minä en pysty...
Tämä olisi kuulunut kysymyspalstalle mutta vastataan nyt kuitenkin.
Jokaisen pelaajan vuorolla on taistelu phase. Siinä kaikki taistelussa olevat taistelevat. Elikkäs näin:
Sinun Vuoro2. Sinä chargaat, lyöt ja sit vihollinen lyö.
Vihollisen Vuoro2. Taistelutilanteessa se jolla on isompi I tai muuten vaan lyö ekana, lyö ja sit toinen osapuoli lyö.
Mutta äijillä voi olla jotain semmosia taika-aseita jotka kumoaa tän I:n. Esim örkkien Grimgorilla on tälläinen ase. jos molemmilla osapuolilla on tälläinen ase sit katsotaan I:tä.
Combat Resolutioninseista voit lukea Rulebookista..sivua en nyt muista, eikä kirja ole lähimailla. voittaja on osapuilleen se joka on saanut enemmän woundseja vastustajalta ja siinä on sen lisäks vielä muutakin.