"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Witchhuntter- chirurgeon henchman

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rosvosektori

Witchhuntter- chirurgeon henchman

Viesti Kirjoittaja Rosvosektori »

Tässä chirurgeon henchman, konvertoitu acolytestä. Älykkäimmät varmaan huomaavat, mitä figulle on tehty. Figu onnistui omasta mielestäni melko hyvin, mutta käytin melko tummia maaleja.
Tässä kuvat:
http://koti.mbnet.fi/~kohola/Witchhunte ... %20etu.JPG
http://koti.mbnet.fi/~kohola/Witchhunte ... 20taka.JPG

Kommentteja!
Times are tough, huh, bud!
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Eipä oo tullut paljon kommentteja joten tässä niitä tulee. minusta siinä oli liian paksut maalit ja huomaan että sen tulijutun tilalle on laitettu veitsi, mutta muuten se oli ihan hyvin onnistunut.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Kelpaa pelailla kyllä. Maalit vähän paksuja, kuvat hieman suttuisia.

Kirjan valkoiset lehdet eivät tehneet vaikutusta.

Eipä muuta. Mukavaan tahtiin tulee näitä sinun kelpo figujasi.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Hieno on. Maalaus on perusmaalausta, mutta kuvat vaan vähän epäselviä :(
Mutta, hieno on todellakin. :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Rosvosektori

Kirjan valkoiset lehdet eivät tehneet vaikutusta.
Jostain syystä kuva vääristää. Sivut ovat oikeasti kellertäviä, melko kuluneen näköisiä.
Maalit vähän paksuja, kuvat hieman suttuisia.
Kuva vääristää tässäkin. Kun katselin tuota figua kädestä pitäen, maalit eivät näyttäneet ollenkaan paksuilta. Laimensin jokaista maalia (niin kuin aina) tätä figua maalatessani...
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Turhan negatiivista kommenttia heittää porukka, jonka omasta maalaustasota haluaisin vähän esimerkkiä. Tästä olen vähän harmissani...

Eli itse figuun: Mielestäni onnistunut pelifigu, tykkäsin hanskasta (tai hanskoista) ja kirjasta, uskon että kuva vääristää noita sivuja. Myös iho oli onnistunut.

Se, mikä hämää, on se että ihmiset tuppaavat valittamaan siitä että käyttää liian paksuja maaleja pelifiguihin, joita katsellaan about min. 30cm (?) päästä. Tottakai laimennetuilla saa hienompaa jälkeä kaapinpäällysfiguihin, turha sitä nyt kuitenkaan porata jos pelifiguja on tarkoitus tehdä nopeasti ja hienosti!

Keep goin' :)
niih.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

kääpiökuningas kirjoitti:Turhan negatiivista kommenttia heittää porukka, jonka omasta maalaustasota haluaisin vähän esimerkkiä. Tästä olen vähän harmissani...
Kyky antaa kritiikkiä ei ole sidoksissa maalaustaitoihin, joten kyllä minusta kaikkien tulisi voida antaa kriittistäkin palautetta, ei vain kehuja. Ninnun käyttämä esimerkkihän tästä on elokuvakriitikot: Ei niiden tarvitse osata tehdä elokuvaa itse, vain arvostella ja kritisoida sitä. :)

Itse figusta kaipailisin itse tarkempaa kuvaa, nyt näyttää kovin sumealta. Toi veitsi on aika hassusti laitettu, koska terä on itse figuun päin, joten viiltely ei onnistu ennen kuin kääntää veitsen toisinpäin. :) Muuten figu on melkosen tasalaatunen, siis ei mitään suurempia tasokkuus eroja eri kohdissa. Rohkeammat korostukset ja valon suunnan määritys&havainollistaminen tekis figusta musta huomattavasti sievemmän. Korostukset ovat nyt paikoin aika laimeita ja ne menevät kohti teräviä reunoja, olipa ne reunat missä tahansa. Esimerkiksi oikeassa kädessä lähes kainalon kohdalla on korostus, miten kainalon seutuun tulee muka enemmän valoa kuin esim. hartiaan?
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

M. Salava kirjoitti:
kääpiökuningas kirjoitti:Turhan negatiivista kommenttia heittää porukka, jonka omasta maalaustasota haluaisin vähän esimerkkiä. Tästä olen vähän harmissani...
Kyky antaa kritiikkiä ei ole sidoksissa maalaustaitoihin, joten kyllä minusta kaikkien tulisi voida antaa kriittistäkin palautetta, ei vain kehuja. Ninnun käyttämä esimerkkihän tästä on elokuvakriitikot: Ei niiden tarvitse osata tehdä elokuvaa itse, vain arvostella ja kritisoida sitä. :)
Kyllä, oikeassa olet. Esitin asian ehkä hieman rajulla tavalla, mutta... minkäs sitä luonnolleen voi :)
niih.
Rosvosektori

Toi veitsi on aika hassusti laitettu, koska terä on itse figuun päin, joten viiltely ei onnistu ennen kuin kääntää veitsen toisinpäin.
Joo, tulipa paha kämmi. En kyllä ajatellut asiaa tuolta kantilta... Mutta kun kokeilin veitseä toisinpäin, se ei näyttänyt yhtä hienolta.
Nyt kyllä harmittaa kun toinen lähes samnlainen chirurgeon on tulossa, jolla myös on veitsi terä itseenpäin.

Mutta kiitos kommenteista, tuo M.Salavan kritiikki oli todella rakentavaa, juuri tuollaista kaipasinkin. Ehkä jo seuraavassa figussa sitten paremmin...

Kiitos kaikille kommenteista!

[EDIT] niin ja vielä kiitos Kääpiökuninkaalle kehuista ja kommenteista :) [/EDIT]
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Piti itsekin sanoa tuosta veitsestä, hassun näköinen :).

Mutta tekevälle sattuu. Itse figu on nätisti maalattu, tosin kuva on hieman sumea. Väriteema oli hyvä, se miellytti silmää :).

Good work!

AverrenEdit: Tiedättekö kuka on maalannut PKP:hen sen Centigorin jonka bannerissa lukee Viva La Meetvursti :)?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Enpä nyt tiedä tuosta veitsestä. Ihan hyvä se on. Ainoa että minulle tuli siitä mieleen, että se lukee keittokirjaa: -Selvä sitten otetaan veitsi ja pilkotaan porkkanoita. :D
Lalalaa
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Beissi tarvis ehkä pari staticci tokkulaa...
Kuvat on himpun verran epäselvä...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”