"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitkä joukot yhteensopivat Catachanien kanssa?

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
-YarricK-

Mitkä joukot yhteensopivat Catachanien kanssa?

Viesti Kirjoittaja -YarricK- »

Eli voikos Catachanit ottaa storm troopperseja ja ratlingeja yms. pistäkääs listaa.
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Kannattaa varmaan lukea sitä IG:n codexia, eikä vaan odottaa että joku kärrää sinulle täydellisen listan niistä. Omatoimisuutta, omatoimisuutta.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-YarricK-

Viesti Kirjoittaja -YarricK- »

näin teen...
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Noh, vanha catachan codex on melkoisen rajoittunut, joten jos tahdot sitä käyttää (väijytykset ja maiinoitteet mahdollisia + viidakkopelin säännöt), niin sitten on melko rajallista mitä saa.

Uudella IG codexilla voi tehdä doctriini pohjaisen jungle fighter armeijan, johon saa kyllä kaikkea, mutta nuo väijyt ja miinat jäävät pois, ja erillistä viidakkoscenaariota ei suoraan tueta.

Tyylillisesti sopiminen onkin sitten ihan itsestäsi kiinni.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

kukahan ehtii lukottaa tämän ensin... :) no se käyttäjä moderoinnista, ei sittenkään. sori mut toi viesti on tyhmyyden ruumiillistuma.
Osta Codex jos ei valkene osta sanakirja jos ei sittenkään niin älä pyydä sitä listaa täältä.

Sory modet mut mun sappemi kiehuu tuommosesta viestistä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”