Kääpiöistä paljon kysyttävää...
Kääpiöistä paljon kysyttävää...
Eli on asiaa. Miksi engineerejä, flame cannoneita, Dragon/Daemonslayereitä tai Runelordeja IKINÄ käytetä? Mitä taikoja Riimuherra osaa?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Ja Dragon Slayreita ainakin itse käytän, ja Deamon Slayereita Slayer Cult listaani.
Flame Cannoniakin käytän, miksen käyttäisi?
Kuten MakeH sanoi, Engineerille ei usein jää sijaa, kun voi saada paljon parempia figuja täyttämään heroslotit.
Runelord eo osaa mitään taikoja, mutta Anvil of Doomin kanssa hän saa riimuja, jotka toimivat taikojen tapaan, eli niille joutuu heittämään onnistumisheiton. Lisäksi runelordille ei ole haittaa Miscastista.
Flame Cannoniakin käytän, miksen käyttäisi?
Kuten MakeH sanoi, Engineerille ei usein jää sijaa, kun voi saada paljon parempia figuja täyttämään heroslotit.
Runelord eo osaa mitään taikoja, mutta Anvil of Doomin kanssa hän saa riimuja, jotka toimivat taikojen tapaan, eli niille joutuu heittämään onnistumisheiton. Lisäksi runelordille ei ole haittaa Miscastista.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Mutta Anvil of Doomin jättäisin suosiolla kotiin sillä riimut aika huonoja, ja ei sillä power dice määrällä paljoa juhlita.Averren kirjoitti:Runelord eo osaa mitään taikoja, mutta Anvil of Doomin kanssa hän saa riimuja, jotka toimivat taikojen tapaan, eli niille joutuu heittämään onnistumisheiton. Lisäksi runelordille ei ole haittaa Miscastista.
The small boys have come to see me hang
Jeps. SyFilis on oikeassa. Niitä Powerdiceja voi tosin tulla kahdeksankin, mutta en laskisi sen varaan.Tohtori-SyFilis kirjoitti:Mutta Anvil of Doomin jättäisin suosiolla kotiin sillä riimut aika huonoja, ja ei sillä power dice määrällä paljoa juhlita.Averren kirjoitti:Runelord eo osaa mitään taikoja, mutta Anvil of Doomin kanssa hän saa riimuja, jotka toimivat taikojen tapaan, eli niille joutuu heittämään onnistumisheiton. Lisäksi runelordille ei ole haittaa Miscastista.
Ja riimut ovat huonoja.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
- The Captain
- Valvoja
Truthsayeriin yhdistettynä anvil-kääpiöistä saa jo melkoisen heavy-magic -listan, jollainen varmasti yllättää vastustajan (moniko ottaa dispel scrolleja kääpiöitä vastaan?).
Flame cannon on ainakin minun suosikkini rare-sotakoneista. Kääpiön ei kuulu lentää.
Dragon- ja daemonslayereiden suosio on melko alhainen lähinnä varmaan siksi, että niiden kestävyys on heikompi kuin keskivertohaltialla. Perustaanista saa yhtä hyvän lyömäkoneen kuin dragonslayerista ja rerollattavan 1+ saven vielä päälle.
Engineerin erikoisominaisuus vain on sen veran huono, että se ei ole pisteidensä väärti, toisin kuin halpa ja tappelukykyinen thane tai dispellaava runesmith.
Muistaakseni ainakin MakeH:n kääpiöarmeijassa oli kerran jopa kaksi slayer heroa. Spawnini söi ne molemmat. Mitä tästä opimme? Kääpiöt tarvitsevat saven.
Flame cannon on ainakin minun suosikkini rare-sotakoneista. Kääpiön ei kuulu lentää.
Dragon- ja daemonslayereiden suosio on melko alhainen lähinnä varmaan siksi, että niiden kestävyys on heikompi kuin keskivertohaltialla. Perustaanista saa yhtä hyvän lyömäkoneen kuin dragonslayerista ja rerollattavan 1+ saven vielä päälle.
Engineerin erikoisominaisuus vain on sen veran huono, että se ei ole pisteidensä väärti, toisin kuin halpa ja tappelukykyinen thane tai dispellaava runesmith.
Muistaakseni ainakin MakeH:n kääpiöarmeijassa oli kerran jopa kaksi slayer heroa. Spawnini söi ne molemmat. Mitä tästä opimme? Kääpiöt tarvitsevat saven.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
AOD on sillä suoraan.Starbreaker kirjoitti:Entä jos ottaa Thorek Ironbrown niin täytyykö maksaa pisteet AODoomista
Ampukaa jalkaan jos jostain syystä olen väärässä.
No engineerit ovat hiukan kalliita tehoonsa nähden (joka on lähes olematon), flame cannonia minä ainakin käytän joskus, menettelee huono LD:eisiä tyyppejä vastaan.
Slayerit ovat ihan kohtalaisia, näkee ainakin minun listoissani aika usein.
Runelord: Ei osaa oikein taistella, mutta maksaa enemmän kuin lord joka tosin saa vähemmän riimuja(ei haittaa mitään) ja se ei anna +1 dispel noppaa.
Riimuseppä ei osaa taikoa ja anvil tulee thorekin mukana.
Slayerit ovat ihan kohtalaisia, näkee ainakin minun listoissani aika usein.
Runelord: Ei osaa oikein taistella, mutta maksaa enemmän kuin lord joka tosin saa vähemmän riimuja(ei haittaa mitään) ja se ei anna +1 dispel noppaa.
Riimuseppä ei osaa taikoa ja anvil tulee thorekin mukana.
-
Vieras
- Teonanacatl
-
Wizard Lord
Jos haluaa ottaa dragon tai deamon slayerin armeijaan, se kannattaa laittaa troll slayer (tai giant slayer ryhmään). Tällöin se saa Look out, sir! rulen. Yksin sitä ei kannata laittaa. Mun pikku veli ampui minun dragon slayerin yhdessä pelissä, heti kun se tuli nuolen kantaman päähän.
Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the dwarfs.
You can feel thousends of deaths by fearing one.
You can feel thousends of deaths by fearing one.
Onhan siitä hyötyä - jos koko miehistö potkaisee tyhjää, nuo kaksi insinööriä voivat käytellä edelleenkin konetta normaalisti - yksi insinöörihän kärsisi ampumispenaltyjä vajaasta miehistöstä.Suprus_ kirjoitti:Kyllä ainakin minun mielestäni voi, mutta siitä ei ole mitään hyötyä (paitsi jos joutuu tappeluun tai toinen kuolee). Korjatkaa jos olen väärässä ;)Voinkos muuten sotakoneessa olla mukana monta insinööriä?
Tuon unohdinkin mainita, mutta ei se silti ole kannattavaa.Grond kirjoitti:Onhan siitä hyötyä - jos koko miehistö potkaisee tyhjää, nuo kaksi insinööriä voivat käytellä edelleenkin konetta normaalisti - yksi insinöörihän kärsisi ampumispenaltyjä vajaasta miehistöstä.Suprus_ kirjoitti:Kyllä ainakin minun mielestäni voi, mutta siitä ei ole mitään hyötyä (paitsi jos joutuu tappeluun tai toinen kuolee). Korjatkaa jos olen väärässäVoinkos muuten sotakoneessa olla mukana monta insinööriä?