Mitä keisari ajattelee?
- Konrad von Richtmark
- Air Defence
"Njam, olipas sillä psykerillä maukas sielu. Taidampa vääntä parit psy-cannon boltit. Nnnngh!"
"Mitähän tuo taistelusisko tuossa oikein keikistelee voimakorsetissaan? Eikö se tiedä, ettei minulla ole viisari värähtänyt sen jälkeen, kun siitä meni 10 000 vuotta sitten jousi poikki?"
"Kyllä nuo inkvisiittorit ovat sitten huonoja häviäjiä! Korttiakin kun pelataan, niin ei ne vilkase niitä lappujaan kuin kerran, kun heti pitää poistua joidenkin 'työkiireiden' takia."
"Mitähän tuo taistelusisko tuossa oikein keikistelee voimakorsetissaan? Eikö se tiedä, ettei minulla ole viisari värähtänyt sen jälkeen, kun siitä meni 10 000 vuotta sitten jousi poikki?"
"Kyllä nuo inkvisiittorit ovat sitten huonoja häviäjiä! Korttiakin kun pelataan, niin ei ne vilkase niitä lappujaan kuin kerran, kun heti pitää poistua joidenkin 'työkiireiden' takia."
Viimeksi muokannut Air Defence, Ma 12.07.2004 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Konrad von Richtmark
-
von Maelkoch
"Psykoyhteys Keisarin Mestariin nyt....ay, väärä numero"
"Osaan katsoa kahteen eri suuntaan yhtäaikaa. Olen saanut tuloksia aikaan."
"Voi hitto. Siivoojan hyräilemä biisi soi päässä nyt 7582:tta kertaa. Tämä kostetaan"
"Kunpa jostain kuulisi toisenlaisen biisin."
"Ei oo mitään tekemistä."
"Mitäköhän tekisin huomenna?"
Joo nää on aika pakolla väännettyjä ja perseestä mutta oli pakko kokeilla.
"Osaan katsoa kahteen eri suuntaan yhtäaikaa. Olen saanut tuloksia aikaan."
"Voi hitto. Siivoojan hyräilemä biisi soi päässä nyt 7582:tta kertaa. Tämä kostetaan"
"Kunpa jostain kuulisi toisenlaisen biisin."
"Ei oo mitään tekemistä."
"Mitäköhän tekisin huomenna?"
Joo nää on aika pakolla väännettyjä ja perseestä mutta oli pakko kokeilla.
"Täl on tämmönen juttu"
se "helmaa nostattava..." juttu oli paras
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Pitäisikö tähän laittaa jotakin?
Keisarin ajatuksia:
"Pahus! Taas jäi Hämärästä aamunkoittoon näkemättä!"
"Tiedän että näyttäisin hyvältä Dreadnoughtissa..."
"Takamukseni alla on keisari-luokan tähtituhoojan piirrustukset ja uusia keisarillisia määräyksiä, mutta kuinka saan jonkun katsomaan sinne?"
"Miksiköhän High Lords of terrat eivät koskaan näytä minulle uutiskanavaa?"
"Onhan se hienoa että on Pohjois-Amerikan kokoinen palatsi, vaikka onkin ängettynä vaatekomeroon"
"Olisi pitänyt tehdä legioona SAMURAISTA! Heissä oli tyyliä, toisin kuin näissä 3+ Sv peltipurkeissa"
"Milloinkahan palvelijani tajuavat että Kaaoksella on OIKEASTI hauskempaa? Jos en olisi tässä kiinni voisin itsekkin harkita kääntyväni Slaaneshille..."
"Milloinkahan ne tajuavat että voisivat kaiken järjen mukaan antaa JOKAISELLE mariinille Lascannonin?"
"Taas hävisin twisterissa Eldrad Ultrhuanille..nämä ruumiista irtautumis kokemukset alkavat olla päivä päivältä kivuliaampia!"
Vähän myöhemmin:
"Kuinka se Eldar on niin notkea..?"
"Minusta tuntuu että ruumiin eritteistä huolehtivat järjestelmät toimivat vain 60% teholla..APUUVA!"
"Olisipa voimia avata silmät jotta voisi tarkistaa onko minulle viimeiset tuhat vuotta yhteen menoon ylistystä veisannut Sisarten kuoro vain nauhoitus.."
"Olen maannut tässä jo ikuisuuden..Jumala vihaa minua! Hetkinen.."
"Heh heh..kaikki tahtovat palasen vanhaa Keisaria, vai kuinka?"
"Zzzzz..."
"Golden Trhone on loistava keksintö joka palauttaa voimani takaisin kahdessa viikossa...kauankohan olen ollut tässä? Parempi olla vielä vähän aikaa varman päälle...Zzzzz...."
Keisari muistelee antamiaan ohjeita Golden trhonen rakentamiseen:
"...Ja molemmilla puolilla pitää olla valtavat kädet että voin kurittaa vihollisiani, sekä alla mahtavat jalat joilla saan heidät kiinni. Tämä rakennelma kohoaa korkeimmankin titaanin yli, ja sille pitää veistää minun kasvoni.."
Voisi editoida lisää aina kun kuvittelee keksivänsä jotain hauskaa.
Keisarin ajatuksia:
"Pahus! Taas jäi Hämärästä aamunkoittoon näkemättä!"
"Tiedän että näyttäisin hyvältä Dreadnoughtissa..."
"Takamukseni alla on keisari-luokan tähtituhoojan piirrustukset ja uusia keisarillisia määräyksiä, mutta kuinka saan jonkun katsomaan sinne?"
"Miksiköhän High Lords of terrat eivät koskaan näytä minulle uutiskanavaa?"
"Onhan se hienoa että on Pohjois-Amerikan kokoinen palatsi, vaikka onkin ängettynä vaatekomeroon"
"Olisi pitänyt tehdä legioona SAMURAISTA! Heissä oli tyyliä, toisin kuin näissä 3+ Sv peltipurkeissa"
"Milloinkahan palvelijani tajuavat että Kaaoksella on OIKEASTI hauskempaa? Jos en olisi tässä kiinni voisin itsekkin harkita kääntyväni Slaaneshille..."
"Milloinkahan ne tajuavat että voisivat kaiken järjen mukaan antaa JOKAISELLE mariinille Lascannonin?"
"Taas hävisin twisterissa Eldrad Ultrhuanille..nämä ruumiista irtautumis kokemukset alkavat olla päivä päivältä kivuliaampia!"
Vähän myöhemmin:
"Kuinka se Eldar on niin notkea..?"
"Minusta tuntuu että ruumiin eritteistä huolehtivat järjestelmät toimivat vain 60% teholla..APUUVA!"
"Olisipa voimia avata silmät jotta voisi tarkistaa onko minulle viimeiset tuhat vuotta yhteen menoon ylistystä veisannut Sisarten kuoro vain nauhoitus.."
"Olen maannut tässä jo ikuisuuden..Jumala vihaa minua! Hetkinen.."
"Heh heh..kaikki tahtovat palasen vanhaa Keisaria, vai kuinka?"
"Zzzzz..."
"Golden Trhone on loistava keksintö joka palauttaa voimani takaisin kahdessa viikossa...kauankohan olen ollut tässä? Parempi olla vielä vähän aikaa varman päälle...Zzzzz...."
Keisari muistelee antamiaan ohjeita Golden trhonen rakentamiseen:
"...Ja molemmilla puolilla pitää olla valtavat kädet että voin kurittaa vihollisiani, sekä alla mahtavat jalat joilla saan heidät kiinni. Tämä rakennelma kohoaa korkeimmankin titaanin yli, ja sille pitää veistää minun kasvoni.."
Voisi editoida lisää aina kun kuvittelee keksivänsä jotain hauskaa.
Viimeksi muokannut Mikki N, La 14.08.2004 13:11. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Ei hitsi, tämä jäi pyörimään päähäni, joten pakko se on kai tänne postata:
"Täällä on aika yksinäistä, saisinkohan vaikka Guillimanin tänne vierelleni? Jep, näin tehdään, lähetänpä tuolle Tech Priestille näyn rakentaa Golden Thronesta kaksipaikkaisen..."

"Täällä on aika yksinäistä, saisinkohan vaikka Guillimanin tänne vierelleni? Jep, näin tehdään, lähetänpä tuolle Tech Priestille näyn rakentaa Golden Thronesta kaksipaikkaisen..."
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
- Rectunator
-
Nahkaruoska