Silloin tällöin on puhuttu closikseen viritellystä IG-HQ:sta josta löytyy läjä hidden fistejä. Onko kokemuksia tämmöisestä yksiköstä, tai yleensä kommentteja?
Olen itse yrittänyt HQ:ta jossa on Heroic Sr Officer fistillä ja pappi eviskeraattorilla, joskus jopa komissaari fistillä. Ovathan ne mätänneet kovia vihollisia aikoinaan, mutta kun yksikön lukumäärä on pieni ja seivit vaatimattomia on aivan liian usein tapahtunut että porukka on lähes lahdattu ennenkun ovat hitaat fistit saaneet viimeisenä lyödä ja kallis yksikkö ei ole koskaan ollut pisteidensä arvoinen.
IG:n viritelty closis-HQ - kannattaako?
- Konrad von Richtmark
Itse pelasin ensimmäisen pelini pari päivää sitten IGllä sellaisella komentoporukalla, missä Heroic Senioorilla oli master-crafted (suosittelen
) fist ja mukana oli myös komissaari fistillä. Tappoivat kaksi obliteraattoria ja pienen kasan kaaosmariineita + veivät kaaosloordilta pari haavaa ennen kuin irtaantuivat taistelusta (eivät siis juosseet karkuun, kaaosäijä juoksi) ja tämän jälkeen joutuivat joidenkin eldareiden ihmeplatformien pommitukseen... *sniff*
Se muisteloista! Mutta; minä ainakin menen jokaiseen seuraavaan peliini fisti tai kaksi komentoporukassa, sen verran kovaa lyövät!
Se muisteloista! Mutta; minä ainakin menen jokaiseen seuraavaan peliini fisti tai kaksi komentoporukassa, sen verran kovaa lyövät!
niih.
Paremman lähis porukan saa allyista. Esim. Inquisitor deamonhammerilla, 3x combat servitor, 1-3x acolyte ja familiarilla hintaakin tulee "vaan" tollaset kaks sataa pistettä. Sit näistä sattuu löytymään aika moinen yllätys momentti kun heität nää chimaeraan joka on maalattu samoin kuin mikä tahansa kaartin oma bussi. Kjäh, kjäh 
- Amazing Slug