"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IG:n viritelty closis-HQ - kannattaako?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Konrad von Richtmark

IG:n viritelty closis-HQ - kannattaako?

Viesti Kirjoittaja Konrad von Richtmark »

Silloin tällöin on puhuttu closikseen viritellystä IG-HQ:sta josta löytyy läjä hidden fistejä. Onko kokemuksia tämmöisestä yksiköstä, tai yleensä kommentteja?

Olen itse yrittänyt HQ:ta jossa on Heroic Sr Officer fistillä ja pappi eviskeraattorilla, joskus jopa komissaari fistillä. Ovathan ne mätänneet kovia vihollisia aikoinaan, mutta kun yksikön lukumäärä on pieni ja seivit vaatimattomia on aivan liian usein tapahtunut että porukka on lähes lahdattu ennenkun ovat hitaat fistit saaneet viimeisenä lyödä ja kallis yksikkö ei ole koskaan ollut pisteidensä arvoinen.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Itse pelasin ensimmäisen pelini pari päivää sitten IGllä sellaisella komentoporukalla, missä Heroic Senioorilla oli master-crafted (suosittelen :D ) fist ja mukana oli myös komissaari fistillä. Tappoivat kaksi obliteraattoria ja pienen kasan kaaosmariineita + veivät kaaosloordilta pari haavaa ennen kuin irtaantuivat taistelusta (eivät siis juosseet karkuun, kaaosäijä juoksi) ja tämän jälkeen joutuivat joidenkin eldareiden ihmeplatformien pommitukseen... *sniff*

Se muisteloista! Mutta; minä ainakin menen jokaiseen seuraavaan peliini fisti tai kaksi komentoporukassa, sen verran kovaa lyövät! :)
niih.
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Paremman lähis porukan saa allyista. Esim. Inquisitor deamonhammerilla, 3x combat servitor, 1-3x acolyte ja familiarilla hintaakin tulee "vaan" tollaset kaks sataa pistettä. Sit näistä sattuu löytymään aika moinen yllätys momentti kun heität nää chimaeraan joka on maalattu samoin kuin mikä tahansa kaartin oma bussi. Kjäh, kjäh :)
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Minä olen säännönmukaisesti varustanut komentoryhmäni hampaisiin saakka plasmalla, miksi turhaan mennä closikseen, kun sen vastustajan voi grillata jo kaukaa :)

Close & Personal on enempi kaiken maailman barbaarien hommia...
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Ainut IG armeija, joka sijoittui yli puolen välin viime turnauksessa Hyvinkäällä, peluutti fist-komissaaria, eviscerator-pappia ja heroic senior officeria fistillä khimeiran sisällä. Tee omat päätelmäsi.

J.K. ei puhuta niistä kolmesta ordnance-tankista mitään...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”