"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Mie en mitään nimilappuja tue. Mut tunnistaa conivarusteista. Conivarusteet ovat yksinkertaiset. Tässä lista:

-Pituutta suunnilleen 180cm. Hoikka. Ruskeat (ei tummat, eikä vaaleat, vaan ruskeat) hiukset, lyhyet.
-Vaatteina farkut, tod. näk. siniset, musta farkkutakki, t-paita. Joko musta lippis jossa lukee CAT (niin kuin Catepillar), tai hillityt aurinkolasit.
-Seurassa hyvin todennäköisesti vieläkin pidempi kaveri, jolla on pitkähkö tukka ja kyseenalainen vaatetus. Tämä on huuhkaja.

Mutta nyt, koska kukaan ei kuitenkaan muista, niin yksi helppo tuntomerkki. Valkoisessa t-paidassa lukee "Harrastan Romurallia". Se on minun nimilappuni. ;)
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Kerpeleeseenkö noita nimilappuja tarvitstee. Etsikää Lipunkantajaa (tm) ja vetäkää kaasunaamarista. :D Oikea nimi pitää esillä pitää kun on perjantaina ohjelmaa järjestämässä.

Jotta sellasta.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Houndi

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Hemmetti munkin pitää kyhätä jonkin sortin... erikoinen vaatetus jos 'coniin pääsen sittenkin. *paniikki*
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

JarLoz kirjoitti:-Seurassa hyvin todennäköisesti vieläkin pidempi kaveri, jolla on kyseenalainen vaatetus. Tämä on huuhkaja.
Kyseenalainen? Minun vaatetukseni? *poistuu paikalta loukkaantuneen* ;)
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

[Hiukkasen OT] Peetu Makkonen...? Auts. Olisi voinut arvata nickistäsi ;) [/OT]

EDIT: Itse laitan varmaan nimilapun, jossa lukee kissankokoisin kirjaimin "Tapsa"... Näyttäisi suht. koht. hölmöltä ;)
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Minä heitän vaan niin typerää läppää, että minut kyllä tunnistaa.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Tapsa kirjoitti:[Hiukkasen OT] Peetu Makkonen...? Auts. Olisi voinut arvata nickistäsi ;) [/OT]

EDIT: Itse laitan varmaan nimilapun, jossa lukee kissankokoisin kirjaimin "Tapsa"... Näyttäisi suht. koht. hölmöltä ;)
Ja ulkonäköni on identtinen avatarini kanssa, arvasit Tapsa oikein. :D

edit\\ Mikäköhän Tapsan oikea nimi voisi olla, hmm... Jarkko? Kalle? Ei, nyt tiedän! Kalervo ehdottomasti, muuta vaihtoehtoa ei ole. ;)
Viimeksi muokannut Rune, Ma 19.07.2004 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Tapsa kirjoitti:EDIT: Itse laitan varmaan nimilapun, jossa lukee kissankokoisin kirjaimin "Tapsa"... Näyttäisi suht. koht. hölmöltä ;)
Sinä voit näyttää Ropeconissa hölmöltä vain, jos pukeudut normaalisti.
Tapsa

Rune kirjoitti:
Tapsa kirjoitti:[Hiukkasen OT] Peetu Makkonen...? Auts. Olisi voinut arvata nickistäsi ;) [/OT]

Ja ulkonäköni on identtinen avatarini kanssa, arvasit Tapsa oikein. :D
Jaahas... *viheltää* ;)
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Voi juku! RopeCon on perjantaina AARRGH! paineita! paineita!...
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Näh mitään paineita. Rennolla mielellä mukaan ja katselemaan millainen tapahtuma se oikein on. Harmi vain että tulostin lopetti yhteistyönsä mustepatruunan kanssa, jäi tuo nimilappu tekemättä... Nah, paljonkos väliä :D

Eli lauantaina nähdään, aikaisintaan ehkäpä perjantaina. Tuntomerkkejä en laittele vielä, en tiedä mitä tulen kaapista päälleni tunkemaan. Noh, ainakin nämä pysyvät ovat pistävät, ruskeanvihreät (ota nyt niistä selvää!) silmät, kapeat kasvot, Aina-Niin-Hilpeä-Ilme (TM) ja muuta kivaa. Your weekend is ruined! Buahahahahaha!
niih.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Jaa se on nyt perjantaina?
Olisi nyt ollut viime perjantaina, niin olisi hyvin voinut käydä Tuskan yhteydessä...

Jos tämmöinen miitti tulee joskus toiste, niin voisin käväistä :). Jos vain jaksaisi maksaa sen junalipun, niin voisi tulla. Saa nähdä...
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Minkä ikäisiä sinne tulee. haluan vain tiedustella etten ole ainoa teijän mielestä "kakara" ? en kyllä varmaan pääse. erittäin warmasti en pääse mutta kuitenkin...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Tapsa

junkkeli kirjoitti:Minkä ikäisiä sinne tulee. haluan vain tiedustella etten ole ainoa teijän mielestä "kakara" ? en kyllä varmaan pääse. erittäin warmasti en pääse mutta kuitenkin...
Siis yleisesti 'conissa vai pelkässä Sotu-miitissä? Koko jutusta en tiedä, mutta Sotun käyttäjät ovat n. 12 - 35 vuotiaita varmaan enimmäkseen...
Nasse R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nasse R »

Jos pääsisin olisin varmaankin nuorin.. tai ainakin lähes nuorin, olen nimittäin 12. Minua pidetään (jos pääsen) tai pidettäisiin VARMASTI kakarana!
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

kaksi sanaa: tiikeri ja housut....
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

jaa..minä olen 14
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

jaah, no onhan joidenki mielestä tämmönen 15-vuotiaski kakara....
Ite olen tulossa miittiin ja todennäkösesti mulla on nimilappu, mis lukee 'Nightwish' :)
mulla on todennäkösesti harmaat farkut ja punanen paita ja ehkä lippis, mikä on väärinpäin ... :)
oon 173cm pitkä ja mul on siniset silmät, jos joku haluu mun tuntomerkkejä :P
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Justiinsa, että sotavasaran deittipalsta. "Mulla on keltaiset silmät ja lyhyet, tummat hiukset, olen 157cm pitkä ja asun huittisissa, harrastan keilailua ja satunnaisesti figupelejä. Nimimerkillä Minävaan." ;) noh, minut tunnistanee nimilapusta ja mustasta paidasta jossa liekkejä ja valkoinen kuvio etupuolella, musta lippis ja mustat silmälasit.
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Tuskin pääsen, mutta tuntomerkit silti: Olen vain 154cm pitkä eli melko lyhyt 15 vuotiaaksi ;) jos tulen, mulla on vaalean ruskeat hiukset, semmoiset keskipitkät. Silmälasit ja käytän sinisiä farkkuja ja beigeä t-paitaa, jossa lukee Ice-Peak.
+EDIT+TÄSSÄ MINÄ OLEN: TÄÄLLÄ!!!
Viimeksi muokannut Battousai, Ma 19.07.2004 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”