Apua dark eldar armeijaa vastaan dark angeleilla
Apua dark eldar armeijaa vastaan dark angeleilla
On tullut vähän ongelmaa dark eldareista. Ne on niin nopeita ja siten niillä on ne inhottavat wychit. Ne kun on niin pieksijöitä lähitappelussa. Ne tulee kimppuuni aina raiderilla jossa on ne scalin netit. Raideri on melkein koko ajan suojassa ja tulee näkyville kun se hyökää. En ehdi tuhota sitä oikein ennen kuin se on liian lähellä. Olen kokeillut ravenwing land speederiä multi-meltalla, mutta dark lancet ampuu sen aina alas tai sitten lähelle päässyt blaster.
Never forget.
Never fogive.
Never fogive.
Niin, eikös ole reiluja nuo dark eldarit :>.
Mutta mutta, koitas ottaa kauheat kasat hbolttereita ja liekinheittimiä ja ampua niillä, tosin ampuminen saattaa olla vähän hankalaa kun se on yleensä sitä "Kato tuolla vilahti raider, oho nyt ne on closiksessa".
Mutta onnea.
Mutta mutta, koitas ottaa kauheat kasat hbolttereita ja liekinheittimiä ja ampua niillä, tosin ampuminen saattaa olla vähän hankalaa kun se on yleensä sitä "Kato tuolla vilahti raider, oho nyt ne on closiksessa".
Mutta onnea.
Evolution was never true
Of all the lies they feed to you
What you see is what you do
Monkey me and monkey you
Of all the lies they feed to you
What you see is what you do
Monkey me and monkey you
Dark eldareita vastaan whirlwind tai pari on kova sana. Niillä voi tipautella heikkoja lentopelejä esteenkin takaa, ja varsinkin jos raiderit screenaavat toisiaan tarjoutuu usein melko messevä paikka losauttaa iso lätty kolmen raiderin väliin.
Toisaalta, jos wychien raiderille löytyy suojaa maastosta, pitäisi sille land speederillekin löytyä. Speederin saa kaiken lisäksi deployata viimisenä (fast) joten sen voi useimmiten laittaa kentälle sopivasti vastaanottamaan tuota wychien raideria.
Joskus käy varmaan väkisinkin niin, että ne wychit pääsee lähikseen. Jos sulla on itellä vähemmän lähispainotteinen armeija, deployaa jalkaukkosi niin, ettei ne wychit pääse ainakaan consolidatella suoraan assaultista toiseen. Näin sulle jää aika hyvät saumat ampua niitä jos oma squadi sattuu kuolemaan sopivasti vastuksen vuorolla. Wychit lakoaa helposti boltereihinkin. Kova juttu on myös, jos saat dreadnoughtin wychien kanssa assaulttiin.
Toisaalta, jos wychien raiderille löytyy suojaa maastosta, pitäisi sille land speederillekin löytyä. Speederin saa kaiken lisäksi deployata viimisenä (fast) joten sen voi useimmiten laittaa kentälle sopivasti vastaanottamaan tuota wychien raideria.
Joskus käy varmaan väkisinkin niin, että ne wychit pääsee lähikseen. Jos sulla on itellä vähemmän lähispainotteinen armeija, deployaa jalkaukkosi niin, ettei ne wychit pääse ainakaan consolidatella suoraan assaultista toiseen. Näin sulle jää aika hyvät saumat ampua niitä jos oma squadi sattuu kuolemaan sopivasti vastuksen vuorolla. Wychit lakoaa helposti boltereihinkin. Kova juttu on myös, jos saat dreadnoughtin wychien kanssa assaulttiin.
Kyllä tehoaa jos haluaa. Wycheille kun saa haywirekranaatitkaapeli kirjoitti:Toi dredi tosiaan toimisi hyvin wychejä vastaan. Wychit kun tartteis 6 aina taka armoriin ja etuun ja sivuun ei edes tehoaisi. Kiitos.
Kyllä niitä kutosia tippuu sieltä.
Ja dreadi kun ei saa niiltä saveakaan pois lähiksessä niin aikalailla riskialtis.
Wychit tapetaan kantamalta, leija tipahtaa kuitenkin ensimmäiseen kutiin.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Itse tykkään kans DEldareita vastaan käyttää Razorbackeja. Niillä kun pääsee lähemmäksi ampumaa, jos vastustaja vetää semmosen "sniputan täällä >30" päästä"-trikkin minua vastaan. Mikään ei voita sitä tunnetta kun TL Heavy Bolterisi Razorbackin päällä tiputtaa Raiderin 29" päästä... 
Ja Whirla toimii vieläkin.
Ja Whirla toimii vieläkin.
Jos bunkkereita on liikaa, vähentäkää niiden käyttöä ja testatkaa sopiva määrä.
Vinkki: kokeile mobiilia tulivoimaa joka ottaa Ravagerit ja Raiderit alas. Land speeder anyone? Ainakin itseä hirvittää kun tämmöinen alkaa rämmeltää Assault cannonilla ja Hvy Bolterilla omia warrioreja. DEtä vastaan jopa Typhon toimii.
Vinkki: kokeile mobiilia tulivoimaa joka ottaa Ravagerit ja Raiderit alas. Land speeder anyone? Ainakin itseä hirvittää kun tämmöinen alkaa rämmeltää Assault cannonilla ja Hvy Bolterilla omia warrioreja. DEtä vastaan jopa Typhon toimii.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
- Warcrafter
Mulla on sulle loistava ratkaisu: Kaikki muut pysyy paikallaan mutta Ravenwing land speederit ja kunnollinen assault squad käy päälle..... Ja sitten vaan ammut tuusannuuskaksi kaiken mikä liikkuu tai pysyy paikallaan 
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Oletko koskaan kokeillut omaa taktiikkaasi? "Kunnollinen assault squad"...ehkä BAlla, tai BTllä, mutta että DAlla? Toimii ehkä ultima-shootaa vastaan jos on tarpeeksi maastoa, mutta jos vastaan tulee mitään kovempaa tuo ei oikein toimi. Onpahan DE pelaajalla hauskaa kun tulet itse lähitaisteluun ettei hänen tarvitse sännätä toiselle puolelle kenttää päästäkseen hassuttelemaan.Warcrafter kirjoitti:Mulla on sulle loistava ratkaisu: Kaikki muut pysyy paikallaan mutta Ravenwing land speederit ja kunnollinen assault squad käy päälle..... Ja sitten vaan ammut tuusannuuskaksi kaiken mikä liikkuu tai pysyy paikallaan
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
- Warcrafter
Joo mutta se mun KUNNOLLINEN assault squad sisältää mun HQ:na olevan Chaplainin jolla on plasma pistol, veteraani kersantin jolla on plasma pistol, ja yhdeksän mariinia joista kahdella on plasma pistoolit. Aattele kun sellanen squadi hyppää jump packeillään just sun "sattuman varaisen " squadin eteen assault rangelle ja ensin ampuu niillä NELJÄLLÄ plasma pistoolilla ja seitsämällä bolt pistoolilla.... Ja sitten assault vaiheessa tulee vasta hikiset paikat kun ne käy iholle... ootas..... jo pelkästään tavalliset mosurit saa kolme hyökkäystä ...ja viellä veteran sesgeant ja chaplain jotka molemmat saa neljä hyökkäystä (ja ilman armour savea koka niillä on power weaponit............. että sillai 
Jaa-a. Minulla on jonkin verran DE:lla pelaamisessa ja sanon että kukaan ei halua mennä lähitaisteluun DE:n kanssa. Plasmapaatit ovat sangen kettumaisia assault porukkaa vastaan, wychet on suunniteltu assault squadeja vastaan ja jopa peruswarrorit sybariiteilla teurastavat pisteidensä määrän mariineita. Lisäksi DE:n parhaimmat aseet eli destructor ja blaster toimivat vain lähietäisyydeltä. Ammu vain suosiolla kaikki rikki heavy bolttereilla.Warcrafter kirjoitti:Joo mutta se mun KUNNOLLINEN assault squad sisältää mun HQ:na olevan Chaplainin jolla on plasma pistol, veteraani kersantin jolla on plasma pistol, ja yhdeksän mariinia joista kahdella on plasma pistoolit. Aattele kun sellanen squadi hyppää jump packeillään just sun "sattuman varaisen " squadin eteen assault rangelle ja ensin ampuu niillä NELJÄLLÄ plasma pistoolilla ja seitsämällä bolt pistoolilla.... Ja sitten assault vaiheessa tulee vasta hikiset paikat kun ne käy iholle... ootas..... jo pelkästään tavalliset mosurit saa kolme hyökkäystä ...ja viellä veteran sesgeant ja chaplain jotka molemmat saa neljä hyökkäystä (ja ilman armour savea koka niillä on power weaponit............. että sillai
- Warcrafter
Niin..... olis pitäny ottaa space wolwesit mutta kun useimmiten mun tekee mieli yksinkertaisesti ampua tohjoksi kaikki mikä liikkuu tai pysyy paikallaan...........niin ja kyllä whirlwind olis kova sana dark eldareita ( ja eldareita ) vastaan... mun tietääkseni ne ei saa edes armoursavea sitä vastaan............. Mutta olis toinenkin hyvä idea , otat kolmen kappaleen squadronin ravenwing landspeedereitä ja aseistat ne hampaisiin asti ( ja yhteen mahollisesti multi-melta ) ne tekee DE:sta jauhelihaa ( eikös kaikki ne assault cannonit ja heavy boltterit saa Raiderinkin näyttämään pahoinpidetyltä reikäjuustolta ) 
Aika ultimate DE killer pistehintaansa nähden on dreadnought twinlinkatulla heavybolter + close combat weapon combolla. Liikut eteenpäin ja ammut dark lancet rikki. Lähiksessä dredis on lähes kuolematon, jos muutamaa agonizeria ei lasketa.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Dreadnoughtit on optimoitu DE:tä vastaan, koska sen etupanssari on "vain 12". Jokaisessa hyvässä DE armeijassa on tarpeeksi dark lanceja tuhoamaan/stunnaamaan kaikki demolisherit ja vindikaattorit. Dredistä ei stunnit haittaa ja close combat aseen tuhoutuminen haittaa käytännössä vain incubien teilaamista. Space Wolffien venedredis on ehkä ärsyttävin vastustaja mikä DE.tä vastaan voi tulla (ehkä monoa lukuunottamatta).
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!