"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jaaha no tuntomerkkejä on ehkä coni pinssi jossa pitäis olla etunimi ja nicki, pitkät hiukset ja 4xl t-paita :D . Tossa on omakuva
http://mbnet.fi/baretul/Muu_tavara/omakuva3.jpg
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

tänä vuonna missaan koko ropeconin :( en saannut kyytiä...... :( :(
*hakkaa rotannaamaansa seinään*
Viimeksi muokannut Grey, Ma 19.07.2004 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The Swordmaster

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Tuskin tulen.. En taida jaksautua paikan päälle kun ei 40k ja roolipelit oikeen kiinnosta...
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Mitä järkeä tänne on laittaa tuntomerkkejään? Kyllähän nyt yhdet tuntomerkit voisi muistaa, mutta kun niitä on toistakymmentä. "Jaa, Olikos se nyt Plague Zombie, jolla oli ne ruskeat hiukset ja farkut vai oliko se Nightwish vai..." Eli itse laitan nimilapun ja siitä minut tunnistaa.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Xavier kirjoitti:Mitä järkeä tänne on laittaa tuntomerkkejään? Kyllähän nyt yhdet tuntomerkit voisi muistaa, mutta kun niitä on toistakymmentä. "Jaa, Olikos se nyt Plague Zombie, jolla oli ne ruskeat hiukset ja farkut vai oliko se Nightwish vai..." Eli itse laitan nimilapun ja siitä minut tunnistaa.
Ei siinä ookkaa järkeä, halusin vaan sanoa että mulla on 4xl t-paita.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

No joo...Puvusteista en tiiä, mutta nimilappu löytynee...
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

eiköhän tuo nimilappu minultakin löydy.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
jtp

Viesti Kirjoittaja jtp »

Minäkin änkäsen itseni miittii mukaan.....enköhän jaksa sen nimilapun väsätä.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Pitänee hankkia sellainen paita, jonka perusteella minut varmasti tunnistaa. Hirvivaara voisi olla aika hyvä.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

jamopower kirjoitti:kaksi sanaa: tiikeri ja housut....
kolmas sana: Hienot

omalla kohdallani riittää kun tietää nickin, on siinä paidassa sen verran isot kirjaimet.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Minä olen tulossa, tosin varmaan hukkuisin "massaan" vaikka katsoisi kolmen sentin päästä. Ei sen puoleen että yrittäisin olla kuin muut, osaan vaan olla hyvin huomaamaton henkilö. Eli tavallinen parikymppinen ihminen ilman puvustusta. Nimilappu taitaa kuitenkin löytyä.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Mitä tuolla miitissä edes tekee? puhuu tuntemattomille (ja vähemmän tuntemattomille) tyypeille. Itse en ole sen tyylinen ihminen että tulen vaan puhumaan jollekkin tuntemattomalla. Mutta mutta enpä taida tänä vuonna tuonne ropeconiin päästä ollenkaan kun on rippileiri :( Mutta ensi vuonna jos pääsisi. Onko ensivuonna conissa faba turnaus?? Jos on niin pitää tulla ottaan turpaan sinne nurglen kanssa ;)
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

weis kirjoitti:Mitä tuolla miitissä edes tekee? puhuu tuntemattomille (ja vähemmän tuntemattomille) tyypeille. Itse en ole sen tyylinen ihminen että tulen vaan puhumaan jollekkin tuntemattomalla.
Emmehän me ole tuntemattomia, mehän olemme kaikki veljiä keskenämme (etenkin Ninnu).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Niin ja kun tuntuu olevan epäselvyyttä vieläkin. Miitti on lauantaina kello 19.00.

Captain Ninnu vain veljeilee. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Jaa minut tunnistaa nimilapusta, ja lilasta paidasta jossa on joku ihme oranssi wannabe-supersankari (ns.ihmeläski). Toisena päivänä päälläni on oletettavasti sellainen vanginpaita. Ja kolmantena on mukana musta t-paita, jossa on käärmeen luurangon kuva. Mukanani oletettavasti musta farkkutakki, josta roikkuvat ihmeelliset lentäjän lasi tyyliset aurinko lasit. Lauantaina minut löytää partojen sota megabattlesta, ja muina päivinä hörhöilen siellä täällä....
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Minulla luultavasti steel legion-tyylinen varustus ja hengailen ympäriinsä dipolia. Tosin turnausotteluiden aikana olen pelaamassa. :) Katsotaan nyt jos miittiinkin kerkeäisi.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Jos tulen niin minut tunnistaa raskaan sarjan hoppareiosta ja hupparista ja olen 160cm pitkä. No en minä nyt sentään hoppareissa kehtaa ihmisten ilmoilla kävellä....
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

junkkeli kirjoitti:Jos tulen niin minut tunnistaa raskaan sarjan hoppareiosta ja hupparista ja olen 160cm pitkä. No en minä nyt sentään hoppareissa kehtaa ihmisten ilmoilla kävellä....
Miski et?? Kyllä minä vaan joskus kävelin, mutta en nyt sentään enää :P
Todennäköisesti laitan sittenkin mustan Stratovarius paidan päälle, missä lukee molemmilla puolilla Stratovarius. :D
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Minä en pääse. Vanhemmat ei päästä ja bussilla en pääse (raha ei riitä lippuun).
With Cannon, You Can.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Minut tunnistaa(yllätys!, yllätys!) NIMILAPUSTA! toki minä vaatteitakin käytän(joskus) ja 'conissa päälläni on (jos on ;) ) Verkkarit, verkkaritakki ja T-paita(värit vaihtelee!) ja liikun epämääräisessä seurassa(Jesh, Barkarot ja Porkkana)
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”