lost and damned
lost and damned
mietin vaan tässä, että onko lost and damned se jokin 'boksi' poistettu kokonaan myynnistä?
Vai onko näitä vielä jossain?
Siis niitä bokseja joissa oli kaikkia sprueja mistä tehtiin semmosia örvelöitä, tai mitä nyt onkin, ja sileen.
Ainakin niitä oli siihen EOT:in aikaan
Vai onko näitä vielä jossain?
Siis niitä bokseja joissa oli kaikkia sprueja mistä tehtiin semmosia örvelöitä, tai mitä nyt onkin, ja sileen.
Ainakin niitä oli siihen EOT:in aikaan
whatthefuckdoiwantwhitacaravanthatgotsnofuckingwheels?
tulee kyllä kalliiks tuommone. Tosin saa kyllä niitä Lost and damned ukkoja paljo. Ei sen puoleen että olisin tätä armeijaa kuitenkaan tekemässä (ainakaan vielä piiiitkiin aikoihin).Col.Mosku kirjoitti:Eipä ollu erikoisempi paketti... Kaveri osti ork boyz, chaos marauders, zombie regiment ja catachan jungle fighters boxit ja tilas vielä online storesta 2kpl chaos mutations sprueja. Niistä saa monta örvelöä aikaan jos niitä haluu armeijallisen tehä.
Nii ja sitte vielä semoonen juttu että onko se ihan laillinen peliarmeija, vai oliko se sitä vaan EOT:in aikaan?
Itse olen kaikki tehnyt catachan+greenstuff+necron+spacemarine+zombie osista. Ja miten maalaatte traitorit ? Itse maalaan ihon space wolves grey ja blue ink sekotuksella rotten fleshiä muistuttavalla värillä, housut ja lasgunit maalaan mustalla hiukset mustalla irokeesit neon väreillä, yksityis kohdat kultaisella/hopealla sekä huivit tumman vihreällä.
Inkkaukset ja pienet osat ja värien sekoitukset puuttuvat listasta.
Inkkaukset ja pienet osat ja värien sekoitukset puuttuvat listasta.
Viimeksi muokannut Beowulf, Ti 20.07.2004 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Teen traitorit Cadian Shock trooppereista, joille Green Stuffaan kaasunaamarit, ja poraan olkasuojuksiin nurglen merkit.Beowulf kirjoitti:Ja miten maalaatte traitorit ?
Iho: en ole vielä päättänyt, jollain kalpealla.
Vaatteet/aseet: Snot Green, Snot Green+Bleached Bone highlightit ja Dark Green Ink wash.
Armourit/bootsit: Chaos Black, Chaos Black+Bleached Bone highlightit ja Black Ink wash.
Metalliset kohdat (aseen piiput etc.): Tin Bitz, Boltgun metal drybrush, Chainmail highlightit, Brown -, Black -ja Dark Green Ink washit.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
cadianeita minäkin käyttäsin mielummin ku catachaneja, ja nuo sinun maalivalinnatkaan eivät ole yhtään hassummat. Tosin sekottaisin kyllä kaikki zombieosia, ja marauder osia niiten kanssa, tai ainakin zombi. Nii ja vois poralla tehä reikiä, ja jälkiä siihen haarniskaan, ihan vaan senkii takia että sais enemmän traitorin näkösen.Plague Zombie kirjoitti:Teen traitorit Cadian Shock trooppereista, joille Green Stuffaan kaasunaamarit, ja poraan olkasuojuksiin nurglen merkit.Beowulf kirjoitti:Ja miten maalaatte traitorit ?
Vaatteet/aseet: Snot Green, Snot Green+Bleached Bone highlightit ja Dark Green Ink wash.
Armourit/bootsit: Chaos Black, Chaos Black+Bleached Bone highlightit ja Black Ink wash.
Metalliset kohdat (aseen piiput etc.): Tin Bitz, Boltgun metal drybrush, Chainmail highlightit, Brown -, Black -ja Dark Green Ink washit.
Minä ainakin omia pettureitani mietiskellessäni, päädyin GW:n classic valikoimaan, ja täten ostamaan vanhoja metalli figuja eri chaptereista, jotka maalasin teemalla: Musta ja bleached bone, aseet vihreiksi ja iho normaalisti johon sudittu chaos blackiä. Tämä on sopinut hienosti ainakin Cadianeille ja Tallarneille. Tallarnit ovat onnistuneet todella kauniisti omasta mielestäni, myös ratling sniperit sopivat teemaan.
BTW: Ostan sitten näitä metallisia iguja jos teiltä niitä löytyisi?
BTW: Ostan sitten näitä metallisia iguja jos teiltä niitä löytyisi?
Itse käytän catcahneja koska en ala monta sivua pitkää fluffia muuntelemaan, ja nämä sopivat mielestäni paremmin nurglen pettureiksi kuin mammanpoika cadianitNaula kirjoitti:cadianeita minäkin käyttäsin mielummin ku catachaneja, ja nuo sinun maalivalinnatkaan eivät ole yhtään hassummat. Tosin sekottaisin kyllä kaikki zombieosia, ja marauder osia niiten kanssa, tai ainakin zombi. Nii ja vois poralla tehä reikiä, ja jälkiä siihen haarniskaan, ihan vaan senkii takia että sais enemmän traitorin näkösen.Plague Zombie kirjoitti:Teen traitorit Cadian Shock trooppereista, joille Green Stuffaan kaasunaamarit, ja poraan olkasuojuksiin nurglen merkit.Beowulf kirjoitti:Ja miten maalaatte traitorit ?
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Minä sanon kokemuksesta että catachaneista saa parempia zombeja IMO, mutta jos haluaa vaikka sotahaavoja, ynm. niin cadianit ovat paljon parempia, mikäli maalaaja/konfaaja osaa hommansa.Naula kirjoitti:niin no ne catachanit on kyllä ehkä hieman lian arskoja. Mutta niistä saa parhaimmat plague zombit luulisin. Ainakin voisin kuvitella että cadian+zombi osat olis aika tyylikkäitä.
Edit: nii ja paremmin sculptattuja niinku tuo ylempäni sanoi.
Saahan niitä kehikoita yksitellen tilattua mail orderilla. Hintaa tulee vaan äkkiä todella paljon. Itse olen myös miettinyt Kadotettujan ja Tuomittujen armeijaa seuraavaksi armeijakseni. Peturikaartia tai jotain. Itse kaatuisin tässä armeijan teossa kyllä catchanien puoleen. Syyt?
1. Nykyinen IG-armeija kyhätty Cadianeista.
2. Catachaneissa mielestäni parempi konfattavuus ja parempi yhteensopivuus muiden muovikehikoiden kanssa.
1. Nykyinen IG-armeija kyhätty Cadianeista.
2. Catachaneissa mielestäni parempi konfattavuus ja parempi yhteensopivuus muiden muovikehikoiden kanssa.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...