Kuinka tehdä figujenkantolaukkuun säilytyslokerot?
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Kuinka tehdä figujenkantolaukkuun säilytyslokerot?
Onko kenelläkään kokemusta tämän asian tiimoilta?
Olisi tarvetta saada vaahtomuovista (tai jostain muusta korvaavasta aineesta) muokattua figusalkkuuni sopivan kokoisia säilytyslokeroita (GW:n figusalkun sisuksen tyyliseen olisi tarkoitus päästä). Onko kenelläkään antaa neuvoja tai hyviä vinkkejä siistin jäljen aikaansaamiseksi?
Olisi tarvetta saada vaahtomuovista (tai jostain muusta korvaavasta aineesta) muokattua figusalkkuuni sopivan kokoisia säilytyslokeroita (GW:n figusalkun sisuksen tyyliseen olisi tarkoitus päästä). Onko kenelläkään antaa neuvoja tai hyviä vinkkejä siistin jäljen aikaansaamiseksi?
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Osta esim rovaniemeltä, kennovaahtomuovia. Muutaman sentin paksuinen tosi hyvää, eikä mene figut rikki! Sitten vain isommat reiät tankeille ja dreadeillesi ja salkunpohjalle. Ja toinen kerros päälle jne...
Minun salkkuni on tehty juuri tällä tavoin, eikä ole normaalikuljetuksesa ikuna hajonnut. Kestävä, lukollinen salkku rautiasta ja vaahtomuovit värilaitiselta, noin 30 euroa.
Voin ottaa kuvia jos tarvit. Minulla on muuten vielä sitä pehmustetta aika paljon jäljellä, jos haluat sijoittaa.
Minun salkkuni on tehty juuri tällä tavoin, eikä ole normaalikuljetuksesa ikuna hajonnut. Kestävä, lukollinen salkku rautiasta ja vaahtomuovit värilaitiselta, noin 30 euroa.
Voin ottaa kuvia jos tarvit. Minulla on muuten vielä sitä pehmustetta aika paljon jäljellä, jos haluat sijoittaa.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Tästä syystä ne irtileikatut palat tulee säilyttää. Ne voi sitten jälkeenpäin aina liimata. Itse olen leikannut sellaisia neljän figun paikkoja auki Tiranoc Charioteille yms. Palan voi laittaa siihen vain takaisin niin sitten siinä on taas paikka neljälle figulle (tähän ei siis liimaa käytetä). Sitten sen voi ottaa pois ja on taas paikka chariotille.jtp kirjoitti:Leikkaamalla pehmusteita pois.IG general kirjoitti:Mitenkäs tankit mahtuvat GWn salkkuun?
Siinä on sitten se riski että menetkin myymään juuri sen tankin pois mille teit jumalattoman ison reijän salkkuun.
Jos viesti vaikuttaa joten sekavalta, katsokaa postausaikaa.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
-
Slayer-3651
- Viesti:
Pah! Tuoko muka myöhään....Oikolukusith kirjoitti: Jos viesti vaikuttaa joten sekavalta, katsokaa postausaikaa.
Anyways, Oma kuljetustapa on kylmälaukku, jossa figukerrosten välillä pikkupyyhe
"Unbelievable Stupidity"
-The Captain
-The Captain
- Cannonball
Joku muukin lukenut tarinana jossa Pollen aivoja ronkitaanSlayer-3651 kirjoitti:"Makkarassa on aina kaksi päätä. Siinä se on onnellisemmassa asemassa kuin me muut..."
"Moni kakku päältä kaunis, mutta sivuita voisi lyhentää vähän"
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
-
Slayer-3651
- Viesti:
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
[ot edelleen]Cannonball kirjoitti:Joku muukin lukenut tarinana jossa Pollen aivoja ronkitaanSlayer-3651 kirjoitti:"Makkarassa on aina kaksi päätä. Siinä se on onnellisemmassa asemassa kuin me muut..."
"Moni kakku päältä kaunis, mutta sivuita voisi lyhentää vähän"
Siis tämä on se sama Gottfredsonin "Lipsis läpsis lepakko, nouda mulle kepakko, hiio-hei sen tuuli vei mutta miksi palomiehillä on punaiset henkselit?" -Mikki-tarina?
[/ot]
Kiitos Terminaattori loistavasta vinkistä!
-
Slayer-3651
- Viesti: