Tuota joo, tein siitä kilvestä maastoa ton baseen ja korvasin toisen käden brown stuffilla ja lizardmanin käden päälläBondage kirjoitti:Mulle taas tuli kaks oikeata, haluatko vaihtaa? =D´baretul kirjoitti:Kävin hakemassa chaos warriorin kyllä, saa nähä jos jaksan tehdä sen kunnolla loppuun asti. Joutuu konvertoimaan jonkun verran, kun sain 2 vasenta kättä oikean ja vasemman tilatal, ei jaksa enää lähteä helsinkiin vaihtamaan noita.
Täytyy kans kehittää jotain, en todellakaan jaksa lähtee stadiin hakemaan jotain hiiren***kan kokoista muovinpalaa..tällä hetkellä sauruksen shieldi siihe tyhjän käsiholen päälle näyttäis parhaimmalta. Ei ole kauheasti muita kun lizardibitsejä lootassa..
Hankitko tana aamuna ilmaisen Chaos Warriorin tai Archaonin?
-
baretul
-
hyytelöperuna
-
MangaReaper
Hmph, itse raahauduin kaupan eteen 7 aikaan (muistelisin jo 6:30, mutta tosiseikat puhuvat tätä vastaan). 4. olin joka figun sai. Myös kaaossoturi tarttui kouraani, kuten 12 ystäväänsä laatikossa (joiden hinta muuten nousi maanantaina 27,50? per loota).
Ihmeellistähän figussa on se, että kaveria ei kovin helposti enää suomessa saa (paitsi niiltä sioilta jotka ostivat kaksi, kuolkaatten senkin inhat huijarit) ja arska jalan on poikkeuksellisen komea ja raamikas miekkonen. Selkeästi siis johtajakamaa mihin tahansa kaaosarmeijaan.
Kaaossoturi pitäisi vielä koota ja maalata, ellen palauta vain aiemmin maalaamaani soturia (johon kului aikaa vajaa 3h, joten aikarajoilla en huijaisi). Ja kyllä, kannatti jättää perjantainen ryyppyreissu väliin ja herätä lauantaina, tuona pitkään nukkumiselle pyhitettynä päivänä, ennen kukon laulua ja raahautua kaupan eteen kertomaan väsyneitä ja huonoja vitsejä.
Ihmeellistähän figussa on se, että kaveria ei kovin helposti enää suomessa saa (paitsi niiltä sioilta jotka ostivat kaksi, kuolkaatten senkin inhat huijarit) ja arska jalan on poikkeuksellisen komea ja raamikas miekkonen. Selkeästi siis johtajakamaa mihin tahansa kaaosarmeijaan.
Kaaossoturi pitäisi vielä koota ja maalata, ellen palauta vain aiemmin maalaamaani soturia (johon kului aikaa vajaa 3h, joten aikarajoilla en huijaisi). Ja kyllä, kannatti jättää perjantainen ryyppyreissu väliin ja herätä lauantaina, tuona pitkään nukkumiselle pyhitettynä päivänä, ennen kukon laulua ja raahautua kaupan eteen kertomaan väsyneitä ja huonoja vitsejä.
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Heh, mulla kävi onni onnettomuudessa eli bassosta levis d-kielen virityskoneisto niin oli pakko lähteä käymään Musamaailmassa, GW on siinä sopivasti matkalla ja jätkillä oli ovi auki vaikka aukioloaika oli ohi. Sain pummattua sen vasemman käden =Dbaretul kirjoitti:Tuota joo, tein siitä kilvestä maastoa ton baseen ja korvasin toisen käden brown stuffilla ja lizardmanin käden päällä.
Noh, en nyt sanoisi että olisi ollut huonoja vitsejä, ehkä väsyneitäMangaReaper kirjoitti:Hmph, itse raahauduin kaupan eteen 7 aikaan (muistelisin jo 6:30, mutta tosiseikat puhuvat tätä vastaan). 4. olin joka figun sai. Ja kyllä, kannatti jättää perjantainen ryyppyreissu väliin ja herätä lauantaina, tuona pitkään nukkumiselle pyhitettynä päivänä, ennen kukon laulua ja raahautua kaupan eteen kertomaan väsyneitä ja huonoja vitsejä.
- Kynä-ääliö
Mainittakoon nyt tähän väliin että ainakin Joensuun Fantasiapeleissä on 40 kappaletta tätä nimenomaista jalkaversiota Archaonista ihan hyllytavarana. Luultavasti muissakin fantsuissa, jos ovat muistaneet pyytää GW:ltä oman pinkkansa.MangaReaper kirjoitti:Ihmeellistähän figussa on se, että kaveria ei kovin helposti enää suomessa saa (paitsi niiltä sioilta jotka ostivat kaksi, kuolkaatten senkin inhat huijarit) ja arska jalan on poikkeuksellisen komea ja raamikas miekkonen. Selkeästi siis johtajakamaa mihin tahansa kaaosarmeijaan.
Limited edition my ass. Jospa ostan koko kasan ja teen niistä rykmentin Chosen-warrioreita.
Toivottavasti Games Workshop Storen(tm) edustalla oli kiva jonottaa aamuhämärissä.
EDIT: 29 kappaletta... niitä menee.
it is apparent the intent has been revealed
Heh kävi hyvä tuuri, this it what happened....
Oltiin menossa kavereiden kaa leffaan ja liput piti lunastaa tuntii aikasemmin. Haimme liput ja päätimme käydä nopeasti GW:ssä. Otettiin siinä nopee peli ja oltiin lähdössä. Ovella Dean tuli vastaan ja anto mulle mahdollisuuden ostaa Arskan. No chaos pelaajana en erityisemmin epäillyt vaan paiskasin 13e pöytään ja nappasin Arskan mukaan. kello oli about 14
Oltiin menossa kavereiden kaa leffaan ja liput piti lunastaa tuntii aikasemmin. Haimme liput ja päätimme käydä nopeasti GW:ssä. Otettiin siinä nopee peli ja oltiin lähdössä. Ovella Dean tuli vastaan ja anto mulle mahdollisuuden ostaa Arskan. No chaos pelaajana en erityisemmin epäillyt vaan paiskasin 13e pöytään ja nappasin Arskan mukaan. kello oli about 14
- The Captain
- Valvoja
- The Captain
- Valvoja