"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Kaipa tuonne voisi tulla pyörähtämään jos muistaa. Lahden poppoon tunnistaa THD:n tai Fanaticin järkkäripaidoista.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ai Jesh no tulossa sittenkin? :D Minä kun jo pelästyin että Tarina-alueelta oltaisiin tulossa vain minä ja Tapsa. Hyvä näin, erittäin hyvä. ;) Pitääkin varautua ottamaan matsi tai pari Gramroriakin vastaan... ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Akatchi

Viesti Kirjoittaja Akatchi »

Mistä minut tunnistaa? Nimilappu on jo valmis ja odottaa D-dayta. Tosin käsiala ei ole hyvä. Mustat farkut ja valkoisen 90% ja 10% harmaan värinen t-paita. Ikä 13(14 lokakuun 10.päivä, ketä ikäkin kiinnostaa?). Pituuttani en tiedä, mutta olen tuosta ryhmästä(Bumba, Jesh, Porkkana) pisin.
Viimeksi muokannut Akatchi, Ke 21.07.2004 00:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Rune kirjoitti:Ai Jesh no tulossa sittenkin? :D Minä kun jo pelästyin että Tarina-alueelta oltaisiin tulossa vain minä ja Tapsa. Hyvä näin, erittäin hyvä. ;) Pitääkin varautua ottamaan matsi tai pari Gramroriakin vastaan... ;)

Niin vähän polukkaa? Mie haggaan deilt gaigilt ilmat bihalle, joz en boruggaa näe. Huussi? Grom? Gaiggi muut?
Jesus H. Christ....

Minä kun ajattelin, että en ottaisi figuja mukaan, muita kun itse kuninkaan (Gramrorin). Sen kun ajattelin laittaa maalauskilpailuun ja kaipa sen voi sille pelottavalle köriläälle (Runelle) näyttää siinä samassa, jos hän vaikka olisi kiinnostunut...

Tulee pelottavaa nähdä kaikki...
Runekin kuitenkin sellainen kolme metrinen helvetin enkeli tiukoissa mustissa nahkahousuissa ja pitkillä vaaleilla viiksillä ;).
Ja Modet sellaisia pelottavia nazeja laittamassa meitä riviin ja perustamassa ravintolan taakse keskitysleirejä tyhmille käyttäjille.
Ja Jesh sellainen 160 senttinen pienehkö poika ruskeilla hiuksilla ja silmillä, sekä valkoisella Diesel-paidalla ja farkkushortseilla *Naiset villiintyvät näistä häikäisevistä tiedoista*.
Rune
Peliporukkavalvoja

Älä huoli, et ole kovin lyhyt. ;) (köhköhyskintää,ontukehtua) Älä ota kovin tosissasi. Itsestäni en osaa sanoa, mutta Modet ovat kyllä aika pelottavia. ;) Mitä nyt olen Grondin ja Kapteenin nähnyt. Karta heitä kuin ruttoa. Varsinkin Grond on pelissä sellainen hirviö, ettei nillitykseltä säästy kuin 5% pelistä, ja olen nähnyt useankin pelaajan hirttävän itsensä kesken pelin sen power pelaamisen, valituksen ja pilkuviilaamisen ikeen alla. Ja muunna viimeiset neljä virkettä päinvastaisiksi. ;)

edit\\ Plääh, Grom ja Huussi käskee meitä tulemaan sitten sinne Hämeenlinnaan... En ala. :(
#Ostium

Nscaalcn

Viesti Kirjoittaja Nscaalcn »

Lauantaina olen paikalla. Koitan muistaa saapua miittiin.

Minut tunnistaa helposti Sabertooth Gamesin Ravenwing Scout -paidasta! Muullakin poppoollamme on varmaan jotain 40k CCG aiheisia paitoja ;) ... kuinkas muutenkaan.
Fear is just an illusion of weak mind.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Olen tulossa miittaamaan. Tällä kertaa en ole pukeutunut normaalia typerämmin(jotkut saattavat muistaa vielä typerän näköisen soturipapin viime 'Conissa). Musta t-paitaa, rikkinäiset farkut, musta lippis(tai hiukset) sekä mahdollisesti vasarani. Muuten näytän aika stereotypiseltä perusnörtiltä - silmälasit ja ruma pärstä. ;)
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Kaipa minunkin pitää nyt heittää arviota tulevasta pukeutumisesta :D
Ekana päivänä on varmaankin B5 -t-paita (B5 Storytellingiä silmälläpitäen)...
Toisena päivänä varmaan laitan Sotavasarapaidan ja kolmantena sen kumpi on puhtaampi :) .., tai jotain muuta.
Housuina on reisitaskuhousut (maastokuviolla tai mustat)... tai sitten jotain muuta

En tiedä teenkö varsinaista nimilappua, mutta GM-badge löytyy ja siinä lukee "GM tiipou"..

Olen messissä ainakin BB-turnauksessa, muita figuja en varmaan raahaa mukaan...

... aijuu ja minulla on sininen irokeesityylinen tjsp tukka :)
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Rune kirjoitti: edit\\ Plääh, Grom ja Huussi käskee meitä tulemaan sitten sinne Hämeenlinnaan... En ala. :(
No mikä himskatin Hjämeenlinna. Taitaa mennä misterillä linnat sekaisin. Juup juup, kaikki vaan tänne! Me pistetään huussin ja Andron ja Naulan ja ketäs kaikkia muita täältä päin olikaan...? kanssa paikat kuntoon. No ei, harmittaa kyllä kun ei pääse lähtemään mielelläni olisin tullutkin. Noh, ehkä ensi vuonna.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Rune kirjoitti: edit\\ Plääh, Grom ja Huussi käskee meitä tulemaan sitten sinne Hämeenlinnaan... En ala. :(

Se on S-a-v-o-n-l-i-n-n-a.
Rune
Peliporukkavalvoja

Ääh, se ja sama. ;) Aika lähelle.

edit\\ Pistäkäähän Joulun jälkeen Savonlinnamiitinki. Taikka joku novellialueen turnaus tai jotain. ;) Toimiihan se homma niinkin, vai?
#Ostium

Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

En pääsekään tulemaan :( no olisinkin vvain pilannut hyvät juhlat ;)
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Rune kirjoitti:edit\\ Pistäkäähän Joulun jälkeen Savonlinnamiitinki. Taikka joku novellialueen turnaus tai jotain. ;) Toimiihan se homma niinkin, vai?
Hahh! Kuulostaa hyvältä! Tuskin maltan odottaa...

No, jos nyt hoidettaisiin tämä 'coni ensin alta ja sitten mietitään, halutaanko vielä joskus tavata muita Sotulaisia ;)
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Porkkana

Viesti Kirjoittaja Porkkana »

Ite en jaksa tulla. Kesäl muutki tekemistä.
Älä syö porkkanaa.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

'Coniviikonloppuna EI ole muuta tekemistä! 2 ja 1/2 päivää kesästäsi? Ei pitäisi olla liikaa, tietää conissa jo viidettä kertaa aikaa viettävä.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

'Conissa on itseasiassa harvinaisen tylsää. Lähen vain kavereden mukaan sinne.
ed:sitä vain että keksin paljon muutakin tekemista sen 2½ päivän ajaksi
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

I.C. Wiener kirjoitti:'Conissa on itseasiassa harvinaisen tylsää. Lähen vain kavereden mukaan sinne.
ed:sitä vain että keksin paljon muutakin tekemista sen 2½ päivän ajaksi
joo, mutta Coni on must ;)

osallistun itse nyt seitsemättä kertaa (nopean laskutoimituksen jälkeen)

ja joka kerta on paljon suunnitelmia mitä siellä pitäisi tehdä ja noin 10% niistä toteutuu :)
on niin paljon "hengailtavaa" :)
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

Okei nyt näyttäisi siltä, että ne on luvanneet sadekuuroja lauantaille. Eli tehtäisiinkös siten, että miitti pidetään siinä keltsun edessä, mikäli taivaalta ei tule vettä, räntää, lunta, tulikiveä tai muuta ikävää. Jos keli on kehno niin ehdottaisin, että kokoonnumme vaikka maalausinffon paikkeille, josta sitten jatkamme johonkin vapaaseen paikkaan sisällä. Itselläni on vapaata kaikesta tekemisestä ennen miittiä jonkin aikaa, joten pystyn vähän tiirailemaan ulkosalla ilmaa ja mikäli se on hyvä istuskelen miittipaikalla odottelemassa jengiä hyvissä ajoin, lukekaa taempaa miltä näytän.
Jos taas ulkona ei viitsi olla sään takia voin etsiskellä jonkin mukavan paikan sisältä mihin mahtuu ja missä on mukava istuskella. Sitten tulen maalausinffon edustalle ilmottelemaan asiasta.
Sikäli mikäli kenelläkään ei ole asiaa vastaan voin hoidella miittiasiaa, jos weekender ei armeijasta pääse paikalle. Kun jonkunhan on opastettava porukka maalaustyöpajasta, pelisaleista yms. mistä lie miittipaikalle. Keitä on vapaehtosia tähän? Eli siis lähinnä ketkä tietää missä on keltsu ja on tulossa miittiin ja voi kerätä porukkaa paikkaan X, jonka kaikki tietävät ja sitten opastaa ne miittipaikkaan.
Näin varmistetaan, että kaikki löytävät paikalle (tai melkein kaikki toivottavasti) ja miitti ei kusisi totaalisesti.
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Noh keltsu on portaat alas maalausinfosta. Ei kovin pitkä matka. :-) Maalausinfon paikkeille mahtunnee lössiä jonkun verran kumminkin sinne voi paeta sateita ja katsoa jatkopaikkaa.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Eli kokoontuminen on missä?(pahoittelen hidasälyisyyttäni, ja syytän jännitystäni ;) )
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”