"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k:n uudesta edikasta

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Tnevalla on pointteja sääntöjen arvosteluun (uskokaa pois, niitä on tosiaan kuultu!), mutta tästä huolimatta pidän vilpittömästi uudesta kannesta. Mieleen nousee Pelit-lehden Chaos Gaten arvostelun otsikko: "Neljänkymmenen kilon Sotavasara". :D
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Hellbender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Tuli tossa mieleen, että jos se lähitaistelu nyt sittenkin toimii kaiken maailman parjausten ja spekulaatioiden jälkeen. Meinaan vaan, että itse en kyllä lähtisi kovin voimakkaasti huhupuheiden ja vaillinaisten tietojen perustella spekuloimaan mitään. Voi nimittäin käydä nolosti ;)
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Hellbender kirjoitti:Tuli tossa mieleen, että jos se lähitaistelu nyt sittenkin toimii kaiken maailman parjausten ja spekulaatioiden jälkeen. Meinaan vaan, että itse en kyllä lähtisi kovin voimakkaasti huhupuheiden ja vaillinaisten tietojen perustella spekuloimaan mitään. Voi nimittäin käydä nolosti ;)
Mitenköhän toimii. Tehoa ei ole juurikaan tullut, varsinkin marineille. Sen sijaan sinne pääsy on hankaloitunut kummasti. Ja kun lähitaistelu ei nyttenkään dominoi(turnausten kärkisijoilla on kummasti shooty jengejä näkynyt, h2h armeijoista lähinnä wolffit ovat kärjessä näkynyt) on itsestäänselvä johtopäätös että lähitaistelijat on altavastaajina. Nyt on suht tasapainossa, sitten shooty armeijat hyötyvät ja lähitaistelijat kärsivät. Ei vaadi kummoistakaan älynlahjoja laskeakseen tuloksen.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Hellbender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

tneva82 kirjoitti:
Hellbender kirjoitti:Tuli tossa mieleen, että jos se lähitaistelu nyt sittenkin toimii kaiken maailman parjausten ja spekulaatioiden jälkeen. Meinaan vaan, että itse en kyllä lähtisi kovin voimakkaasti huhupuheiden ja vaillinaisten tietojen perustella spekuloimaan mitään. Voi nimittäin käydä nolosti ;)
Mitenköhän toimii. Tehoa ei ole juurikaan tullut, varsinkin marineille. Sen sijaan sinne pääsy on hankaloitunut kummasti. Ja kun lähitaistelu ei nyttenkään dominoi(turnausten kärkisijoilla on kummasti shooty jengejä näkynyt, h2h armeijoista lähinnä wolffit ovat kärjessä näkynyt) on itsestäänselvä johtopäätös että lähitaistelijat on altavastaajina. Nyt on suht tasapainossa, sitten shooty armeijat hyötyvät ja lähitaistelijat kärsivät. Ei vaadi kummoistakaan älynlahjoja laskeakseen tuloksen.
Tarkoitin lähinnä tolla kommentilla sitä että koko kuvaa ei vielä olla nähty. Oikeastaan sen näkee vasta sitten kun uutta editiota on kokeiltu jonkun aikaa. Koko kuva ei näy paperilla(ruudulla) statteja tai yksittäisiä sääntöjä tarkastelemalla. Jos voisi, niin silloinhan meillä olisi varsin tylsä ja yksioikoinen peli.

Kyllähän esimerkiksi obliteraattorit tuomittiin täysin hyödyttömiksi ja että niitä ei enää kukaan käytä turnauksissa. No kyllähän niitä silti on näkynyt. Hyvin tuntuu toimivan.

No mutta, minä jätän kommentoinnin uudesta editiosta kunnes on ilmestynyt. Toivotaan parasta...
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

tneva82 kirjoitti: turnausten kärkisijoilla on kummasti shooty jengejä näkynyt, h2h armeijoista lähinnä wolffit ovat kärjessä näkynyt
Shooty-örkitkö ne Hyvinkäälläkin viimeksi voittivat? ;)
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Itse ajattelin ruveta marisemaan 69-marineista ja muista epäkohdista sitten kun olen lukenut ne uudet säännöt. Täällä mennään vähän liikaa asioiden edelle kun kirjakaan ei ole tullut. Kattoo sitten pitääkö se laittaa saunan sytykkeeksi vai ei.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Monoliitti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monoliitti »

Gorkiporki kirjoitti:Itse ajattelin ruveta marisemaan 69-marineista ja muista epäkohdista sitten kun olen lukenut ne uudet säännöt. Täällä mennään vähän liikaa asioiden edelle kun kirjakaan ei ole tullut. Kattoo sitten pitääkö se laittaa saunan sytykkeeksi vai ei.

todellinen rahahukka..muovi paukkuu poccorniks saunan poltto säiliössä..kallista pokkornii ja pahaa!!

:D
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
Snoozer

Viesti Kirjoittaja Snoozer »

Tietääkö kukaan koska Tyranien armeeja kirja uusitaan, ajattelin alkaa kerämään niitä jonku ajanpäästä, mutta kannattaako alkaa ennen kuin kirja vaihtuu?
Lisäksi ajattelin kysyä, uusitaanko modellit vai pysytäänkö samoissa??
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Snoozer kirjoitti:Tietääkö kukaan koska Tyranien armeeja kirja uusitaan, ajattelin alkaa kerämään niitä jonku ajanpäästä, mutta kannattaako alkaa ennen kuin kirja vaihtuu?
Lisäksi ajattelin kysyä, uusitaanko modellit vai pysytäänkö samoissa??
Uusi codex tulossa loppuvuodesta ja mm. genestealerit menevät uusiksi. Tarkemmin tietoja löytynee haulla.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”