Kumman ottaa Sly Marbon vaiko Iron handin Catachan armejaan siinäpä vasta pulma, vai ottaako molemmat?
P.S Älkää ihmetelkö vaikka tulkitsin vähän runoutta... xD
Kumman ottaa?
Kumman ottaa?
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Kannattaa huomata, että molemmat vaativat vastustajan suostumuksen, jotta niitä voi käyttää.
Jos pitäisi itse valita, niin kyllä Col. Straken olisi oma valintani. Kaveri osaa lyödä guardsmaniksi todella kovaa, ja Devileitä troopeiksi, ei laisinkaan hullumpi kauppa.
Sly on varmaan ihan hauska kikkailija, muttei se yksinään niin hirveästi luultavimmin ehdi pelissä tehdä. 135 pistettä kuitenkin on aika paljon kaverissa, joka lähinnä aiheuttaa pelissä kuusi pinning testiä...
Jos pitäisi itse valita, niin kyllä Col. Straken olisi oma valintani. Kaveri osaa lyödä guardsmaniksi todella kovaa, ja Devileitä troopeiksi, ei laisinkaan hullumpi kauppa.
Sly on varmaan ihan hauska kikkailija, muttei se yksinään niin hirveästi luultavimmin ehdi pelissä tehdä. 135 pistettä kuitenkin on aika paljon kaverissa, joka lähinnä aiheuttaa pelissä kuusi pinning testiä...
Rauta Nyrkki on parempi niinq Teräratas jo sanoi niin saa Devillejä troopina ja se on jo aika hyvä 
mutta kyllä Sly on kanssa hyvä jos käytää oikein....ja sitten sillä on kiva/t specialrule
omapahan on päätöksesi mutta otaisin kuitenkin Rauta Nyrkkin....
(jos on semonen armeija missä ei oo niin pajlon ukkoja, tex. Chaos, niin sitten voi otaa Slyn että saa ne nopeasti pois pelistä)
mutta kyllä Sly on kanssa hyvä jos käytää oikein....ja sitten sillä on kiva/t specialrule
omapahan on päätöksesi mutta otaisin kuitenkin Rauta Nyrkkin....
(jos on semonen armeija missä ei oo niin pajlon ukkoja, tex. Chaos, niin sitten voi otaa Slyn että saa ne nopeasti pois pelistä)
hmm... on se.
- The Captain
- Valvoja