"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Elämän pieniä ikäviä hetkiä..

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

Bumba kirjoitti:
Plague Zombie kirjoitti:Olin vasta maalannut Necron Destroyerin (ex-necron armeijasta) ja sain sen vaivalla takaisin laatikkoon kotiinkuljetusta varten (maalasin kaverin luona). Sitten sanoin kotona ihanaiselle pikkuveljelleni että EI SAA KOSKEA!!! Arvaatte varmaan mitä se teki ;)
Ei ainakaan pistänyt päreiksi vaan tippa linssissä käveli poijes figun luota :P
Ei vaan laskeutui polvilleen kumartamaan ja kunnioittamaan veljensä pyhää tahtoa. Tämän jälkeen hän kulki kelloa kilistäen isoveljensä edellä varoittamasta muita tulemasta tielle.
(off-topic^^)

Sydän itkee verta kun rakentamani talot putoilevat lattialle kirjoituspöydältäni kaiken muun tavaran seasta. Eihän se muuta tee pahville, mutta kun pistin ulkopintaan darwi-massaa ja se kopisee aika helposti irti...
Pohjaan palanut

Viesti Kirjoittaja Pohjaan palanut »

The Witch king kirjoitti:
Eraphion kirjoitti:Tietystihän olis voinu jättää ne cokikset niihin niin olis voinu kesken pelin aina nuoleskella niitä =P
(addiktihan minä en ole)

Mmmm, cokisfiguja...
Ei olis täytyny lakata ainakaan senjälkeen...

Minä olenkin säästynyt aika paljolta kun lukee muiden juttuja.
Ei se marine kessun bannerpole joka jäi isoveljen lentopallon alle tunnu misään.

Meillä ei kissoja sisällä ole koska olen niille allerginen, koirat taas on asia erikseen, onneksi ne ei osaa kiivetä. Pikkuveli on jo tarpeeksi vanha ettei säre niitä, vaan harrastaa niitä itsekin.
Porkkana

Viesti Kirjoittaja Porkkana »

Minun kissa on kiltti. Ainut asia mitä muistan (tai tiedän...) mitä pieni musupalleroni olisi tehnyt oli:

Olin saanut Itchyn valmiiksi ja oli yömyöhä ja menin pesemään kädet maaleista sun muista lioista ja kaaduin sänkyyn unten maille. Aamulla aikaisin kuulin kolauksen, mutta tästä en välittänyt vaan jatkoin uniani. Sitten kun nousin niin löysin tuttun näköisen warppiterää pitelevän käden lattialta. Sitten löysin kädettömän Itchyn.
Älä syö porkkanaa.
jtp

Viesti Kirjoittaja jtp »

No itselläni oli joku pari vuotta sitten hieman negatiivinen peli kokemus.
Alkuun suutuspäissäni löin pöytää. No totta kai siinä iskun ala puolella oli örkkien dredi. No sehän kojahti maahan ja tuhannen säpäleiksi(on vieläkin samassa kunnossa).
No ei se mitään, jos se olisi jäänyt pelkkään drediin.
Pelin loppu puolella ''vastustajani huomauttaa'':- sun basiliskis piippu näköjään tipahti.
Katsoin sitä silmät pyöreänä liimaukset olivat pettäneet kun olin osunut siihen.
Sitten loppu ilta kiroiltiinkin häviötä ja hajonneita figuja.
Etana

Viesti Kirjoittaja Etana »

ois siinä sit pelikavereilla ihmettelemistä, kolme rivimiestä kaatuu ja kaikki siirretään kentältä suun kautta.. :D
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Kuusi vuotta sitten isäukko astui kaaos warrior rykmentin päälle...Oli siinä 10-vuotiaan pojan lohduttamisessa hommia...:)
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Gimgor

Viesti Kirjoittaja Gimgor »

no ei siinä mitään et muutama figu menee rikki.
itellä oli Figut alku aikoina Pahvitaatikossa siistissä rivissä kunnes äiti kerrankin päättää siivota huonettani ja silloin äiti nostaa laatikon pois lattialta ja heittää sängylle "mikäs tää on? voisit kyl iteki siivota täällä hieman" muovi figuilta käsiä poikki ja osia irti ja metalli figut kaikki tuhannen P****n päreinä.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
-Albert Einstein
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”