"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rivendelin suurhaltiat

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Zarec

Rivendelin suurhaltiat

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Grolfindel 130pts
Elladan ja Elrohir 140pts

8xhelfii (jousin)
7xhelfii(elven bladein)
7xhelfii(keihäin ja kilvin)

Modelit:25 Kokonais pistehinta:505

eli kommenteja tästä.... onko liikaa käytetty herouhin pisteitä ja mitä otan tilalle jos jonkin otan pois? ja taktiikat kaikki tietää varmaan aika hyvin...
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Aika suurelta tuo Hero määrä vaikuttaa. 270 pts eli yli 50%. Itse poistaisin veljekset tai Gloron ja ottaisin lisää jousia, miekkoja ja muutaman keihään. Ja jos Gloron jätät niin heppa alle. Pelin parhaita aseita kun on.

Tosin voi tuokin lista toimia, mutta se ei ole varmaa.
Zarec

juuh voisin vähentää ehkä tuota herou määrää mutta kannattaisiko minun grolfindelin tilalle ottaa yksi kapu ja massaa vai vain massaa... mutta nyt menee taas etu mordor trolleja vastaan kun ei ole suurempaa f:ää.
Agrotis

Viesti Kirjoittaja Agrotis »

Jousille Elven Bladet, tikareilla ei kovin pitkälle pötkitä..
So it begins...
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Itse käytän omassa armeijassani lähestulkoon aina Glorfindelia. Joskus myös veljeksiä. Mutta pelaankin 750 pisteen pelejä, joten en kylläkään ottaisi niitä 500 pisteen peliin.
Lalalaa
Zarec

mutta jos otan pelkän grolfindelin niin minulla on mightia vain 3 ja se on aika vähän mutta jos otan veljekset minulla on neljä vai peräti kuusi ja se on sopivasti eli otan grolfindelin pois ja laitan jousi miehille elven bledet tai keihäät ja sitten normaali miehiä lisää...
Zarec

juuh nyt mietittyäni listastani tulisis tälläinen:

Elladan ja Elrohir 140pts

10xelf bow menii 120pts
12 hig elf spear menii(kilpien kanssa) 132pts
11xhig elf warriorii elven bladejen kanssa 110pts

modelit:35 Kokonais pistemäärä:502

ja mightii löytyy se kuusi eli riittävästi ja massaakin on ja jousia hiukan alle kolmas osa.....
Valtsu
Viesti:

Hyym... Eiköhän tuolla pärjää. Ainoa että ongelmia voi tulla peikkojen kanssa, mutta kyllä ne saa nirhattua noilla jousilla.
Lalalaa
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Hyvä lista!

E&E ovat varsin loistavia heroja minun mielestäni.
Vaikka heidät on ostettava yhdessä, en voi olla miettimättä, että yksi veljes on 70 pts. Faramir ilman mitään kamaa on 75, ja missä veljekset ovat Faraa huonompia?

Juu, tuossa listassa Mordor Röllit voivat olla ongelma. Mutta kymmenessä jousessa on toki potentiaalia, ei siinä mitään.
Tuo on tuollainen yleishyvä lista, josta en löydä valitettavaa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Averren kirjoitti: yksi veljes on 70 pts. Faramir ilman mitään kamaa on 75
Eikös Fara ole 70pistettä? Ainakin RotK:n mukaan.

Tuo pistealhaisuus tulee varmaan siitä special rulesta mikä on usein todella pahaksi vahingoksi.

//Varo röllejä!
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Captain Boromir kirjoitti:
Averren kirjoitti: yksi veljes on 70 pts. Faramir ilman mitään kamaa on 75
Eikös Fara ole 70pistettä? Ainakin RotK:n mukaan.

Tuo pistealhaisuus tulee varmaan siitä special rulesta mikä on usein todella pahaksi vahingoksi.

//Varo röllejä!
No whatever.

Mutta pointtini onkin siinä, että veljekset ovat jokseenkin Faraa kovempia.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Ja missäs on Elrond? :p
Zarec

hmm millonkohan moisenkin listan olen väsännyt :D... juuh elrond puuttui koska en halunnut sitä ja lista taisi olla turnaus muodossa tälläinen Grolfindel, kapteeni hevy armourilla ja kilvellä, 9 miekkaa, 10 keihästä ja kilpee, 10 jousta ja lista ei siis hävinnyt yhtään matsia tesjoella ja toimi muutenkin mainiosti
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Dam u bottins. Itte olen tässä mietiskellyt vähän saman tapaista listaa eli tuota gloro ja captain tai gloron tilalle elrond. ;)
No joo mutta dwar mitä ajoit takaa kommentillasi.
Valtsu
Viesti:

bottiins kirjoitti:hmm millonkohan moisenkin listan olen väsännyt :D... juuh elrond puuttui koska en halunnut sitä ja lista taisi olla turnaus muodossa tälläinen Grolfindel, kapteeni hevy armourilla ja kilvellä, 9 miekkaa, 10 keihästä ja kilpee, 10 jousta ja lista ei siis hävinnyt yhtään matsia tesjoella ja toimi muutenkin mainiosti
Sama lista jota itsekin yleensä käytän ;).
Lalalaa
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Ihan hyvä lista ja mightia löytyy vaikka onkin turnaus kelvoton (?), eikös jako ole 500-500? muuten kyllä hyvä lista :)
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Jako riippuu ihan turnauksesta, eli jossain tuota voi käyttää, jossain ei.
Phil Kelly says "No!"
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

bottiins kirjoitti:hmm millonkohan moisenkin listan olen väsännyt :D... juuh elrond puuttui koska en halunnut sitä ja lista taisi olla turnaus muodossa tälläinen Grolfindel, kapteeni hevy armourilla ja kilvellä, 9 miekkaa, 10 keihästä ja kilpee, 10 jousta ja lista ei siis hävinnyt yhtään matsia tesjoella ja toimi muutenkin mainiosti
No sitten :)
Zarec

badruk ' eadsplitts, tuolloin moista sääntöä ei vielä ollut... eli turnaus oli joulu lomalla ja silloin äytin tuota, nytkun pisteytys on tuolleen joudun ottamaan 2 figua pois tuosta ja ne ovat varmastikkin jousi ja keihät helffit, eli listä olisi grolo, kapteeni kilvel ja hevy armoril, 9 miekka haltiaa, 9jousi haltiaa, 9 keihäs haltiaa ja nyt voisi ottaa sitten ylimääräisillä pisteillä joko grololle hepan tai jousille keihäitä..... ja siis listani tulee olemaan tuollainen niin kauan kuin totean sen toimimattomaksi, koska sillä ei ole vielä hävitty peliäkää... yksi tasuri kyllä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”