Battle of Pelennor Fields / Mumak hommattu... Kysyttävää?
Kaipa tämän voi selittää...
Eli, mumak saa kääntyä ennen liikettään, mutta ei sen aikana. Kun pahispelaaja on kääntänyt sen halumaansa suuntaa, ja mumak on vapaa liikkumaan (eikä esim. sidottu klosikseen) alkaa Trample Attack. Mumak voi liikkua halumansa osan 8" liikkeestään. Esimmäinen figu, johon mumak törmää ottaa 3xS9 iskua. Jos kohde kuolee, mumak jatkaa liikettään seuraavaan figuun, joka ottaa taas 3xS9 iskua. Tätä jatketaan niin kauan, kuin pahispelaaja haluaa edetä, liike saavuttaa maksimin tai joku selviää hengissä. Hengissä selvinnyt pysäyttää mumakin ja kohtaa sen sen sitten sitten closis-vuorolla...
Omien yli saa ajella vapaasti, jos mieli tekee...
Eli, mumak saa kääntyä ennen liikettään, mutta ei sen aikana. Kun pahispelaaja on kääntänyt sen halumaansa suuntaa, ja mumak on vapaa liikkumaan (eikä esim. sidottu klosikseen) alkaa Trample Attack. Mumak voi liikkua halumansa osan 8" liikkeestään. Esimmäinen figu, johon mumak törmää ottaa 3xS9 iskua. Jos kohde kuolee, mumak jatkaa liikettään seuraavaan figuun, joka ottaa taas 3xS9 iskua. Tätä jatketaan niin kauan, kuin pahispelaaja haluaa edetä, liike saavuttaa maksimin tai joku selviää hengissä. Hengissä selvinnyt pysäyttää mumakin ja kohtaa sen sen sitten sitten closis-vuorolla...
Omien yli saa ajella vapaasti, jos mieli tekee...
Viimeksi muokannut Garoth, Pe 30.09.2005 08:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
no sitähän minäkinGaroth kirjoitti:Kyllä norsun kanssa voi taistella closista ihan normaalisti. Trample Attackia vastaan vain ei voi taistella, jos siitä ei ensin selviä hengissä.
SPedit: taas olin liian hidas.
-
Kellokoneisto
- The Captain
- Valvoja
Kyllä se fantti aika pelottava kaveri on... Sitä ei myöskään harmita, vaikka muut olisivat pelottavia (balrog pelkää norsua, mutta norsu ei pelkää balrogia!).
Haradrimilla on normaalit jouset. Ne ovat itse asiassa aika kökköjä kavereita.
Haradrimilla on normaalit jouset. Ne ovat itse asiassa aika kökköjä kavereita.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Kellokoneisto
- The Captain
- Valvoja
-
Kellokoneisto
Niin, herot ovat ihan kivoja... Paitsi, sitten kun tulee joku kovempi tyyppi vastaan... Kun nämä eivät ole kovin hyvin haarniskoituneet...
Veikkaan, että ei ole muuta kuin williä...Vai, voiko siihen edes taikoa, ja vaikuttaako mihinkään? sitä kuitenkin ohjataan...
Veikkaan, että ei ole muuta kuin williä...Vai, voiko siihen edes taikoa, ja vaikuttaako mihinkään? sitä kuitenkin ohjataan...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Maksaako haradjousien myrkky ominaisuus paljonkin exraa? Jos on soveliasta kysyä niin kysyn tuliko se ykkösten rerolli osumiseen vaiko haavoittamiseen (toivottavasti viimeksimainittuun). Itse ainakin ajattelin ottaa mahdollisimman ison scoren haradjousia Haradrim ja Itäläisporukkaani.
Luota Haltiaan...
Se on automaattisesti jos en ihan väärin muista.Mondolf kirjoitti:Maksaako haradjousien myrkky ominaisuus paljonkin exraa? Jos on soveliasta kysyä niin kysyn tuliko se ykkösten rerolli osumiseen vaiko haavoittamiseen (toivottavasti viimeksimainittuun). Itse ainakin ajattelin ottaa mahdollisimman ison scoren haradjousia Haradrim ja Itäläisporukkaani.
Ja melko typerää se olisi olla osumisessa, joten pistän rahani likoon haavoittamisen kanssa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
nyt te ketkä olette koonneet mumakilin niin onko se kuinka kestävän oloinen eli joutuuko joka välissä liimailemaan osia jos se kaatuu tai jotain sellasta vai onko se kesta niin ettei sen kanssa pidä olla tosi varovainen? itse meinaan sain pistettyä tilaukseen mumakilin..... mutta saan sen vasta ensi kuun alku puolella...
-
Oberon
Se myrkky on hasharinia vaille kaikilla pohjilla, hasharinilla on tehokkaampi versio, eikä siitäkään makseta erikseen pisteitä. Mulla on nuo isommat sarvet irtoilleet vähänväliä, GS:ää ja muoviliimaa olen käyttänyt-->ostan lähiaikoina pin vicen jos ei nyt pysy, muuten ihan kestävä on. Eli vaikeat kohdat: isot sarvet+kärsä. Mutta tämä on jumalattoman vaikea kuljettaa, häntää en ole edes laittanut, nyt jo mahdotonta kuljettaa ehjänä, sama juttu sen päänpäälle laitettavan 2haaraisen jutun kanssa, ja howdahin kun pitää erillään, niin hyvä tulee.
EDIT: ainiin, Mumak on hero, tai ainakin sen kuski joka tulee sen mukana eikä lisäpisteitä tarvitse maksaa, on hero.
EDIT: ainiin, Mumak on hero, tai ainakin sen kuski joka tulee sen mukana eikä lisäpisteitä tarvitse maksaa, on hero.
ootkos koittan jo johonkin kuljettää sitä figuu? ja pitää varmaan käyttää hitosti liimaa ja sittte onko ne sarvet esi merkiksi niin ku ummessa sieltä päästä mistä ne liimaa muuten nehän vois meinaan liimata hyvin et poraisit sinne reiät ja sitte sellaset puu tikut jotka tukee niitä ja liimaat ne sille voit katsoa sen miten jossaa lotri kirjassa neuvotaan peikolle tekemään että se on kestävä näin itse meinasin liimata kaikki osat kiinni....
-
Oberon
- The Captain
- Valvoja
Kyllä se fantti itsessään on ihan tukeva, ja howdahin palatkin tukevat toisiaan ihan kivasti. Pinnata kannattaa ainakin se eteen sojottava kaksihaarainen keppi ja howdahia alapuolelta tukevat kepit (niiden liimaaminen paikalleen pinnaamatta on melko työläs operaatio). Korvat on myös hyvä pinnata, etenkin oikea korva ei oikein sovi kohdalleen. Syöksyhampaat ja kärsä pysyvät nähdäkseni pinnaamattakin, kunhan ei hirveästi paisko eläinparkaa; häntä vähän epäilyttää, mutta jätin toistaiseksi pinnaamatta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?