Mounted daemonettet?
- GobbladasSquig
Mounted daemonettet?
Mietiskelin tässä otsikon jo paljastamaa yksikköä...
Minulla on jo koossa jonkin moinen Slaanesh-porukka, mutta se tarvitsee nopeutta. Marauder heppamiehiä on työn alla yksi yksikkö ja Fureja löytyy, mutta silti se on aika hidas.
Niin, että mitä mieltä te olette noista ratsu-demoneteista?
Pitäisikö hankkia niitä vai tyytyä toiseen heppamies yksikköön vaiko jotain muuta (centigorit...)?
Minulla on jo koossa jonkin moinen Slaanesh-porukka, mutta se tarvitsee nopeutta. Marauder heppamiehiä on työn alla yksi yksikkö ja Fureja löytyy, mutta silti se on aika hidas.
Niin, että mitä mieltä te olette noista ratsu-demoneteista?
Pitäisikö hankkia niitä vai tyytyä toiseen heppamies yksikköön vaiko jotain muuta (centigorit...)?
- GobbladasSquig
Niin, se hinta (pisteet ja evrot) niissä vähän mietityttääkin. Onhan ne kyllä nopeita ja iskeevätkin ihan lujaa, mutta silti. Ja niiden fast cavalry-ominaisuudetkin vähän kärsivät siitä demoniudesta...
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
- The Captain
- Valvoja
Nämähän ovat poikkeuksellisesti fast cavalryä, joka osaa pitää puolensa myös tappelussa. Kylkeen päästessään menee sukkana läpi mistä tahansa, mikä ei ole kaaoswarrior tai kääpiö. Olenpa murtanut täyden yksikön swordmastereita suoraan edestäkin. Ikäväähän se on se flee reactionin puute, mutta 150 pisteen yksiköksi tuo on silti todella monikäyttöinen.
Normaalissa kaaosarmeijassa ne putoavat magic missileihin valitettavan helposti, daemonic legionissa kestävät mitä tahansa (ainakin minulla niiden 5+ wardi tuntuu toimivan Mark of Gavin* tavoin).
*2+ rerollattava ward, regenerate ja fire immunity, maksaa 3 pistettä/model.
Normaalissa kaaosarmeijassa ne putoavat magic missileihin valitettavan helposti, daemonic legionissa kestävät mitä tahansa (ainakin minulla niiden 5+ wardi tuntuu toimivan Mark of Gavin* tavoin).
*2+ rerollattava ward, regenerate ja fire immunity, maksaa 3 pistettä/model.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- GobbladasSquig
Kiitoksia Captain, kaikki tuo on kyllä totta. Valitettavasti armeijassani on jo aika paljon kalliita yksiköitä, jonka takia esim. houndit houkuttelevat kovasti... Ehkäpä teen kompromissin ja ostan yksikön daemoja ja toisen houndeja. Yhteensä 186pts ja rutkasti lisää nopeutta!
Kiitoksia vaan kaikille.
Kiitoksia vaan kaikille.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/