Witchhuntter- chirurgeon henchmen (uusi figu)
- Rosvosektori
Witchhuntter- chirurgeon henchmen (uusi figu)
Viimeinkin sain maalattua viimeisen henchmeninin Witchhuntter armeijaan. Jälleen kyseessä chirurgeon figu, tällä kertaa sagesta tehty. Puukon terä on taas vähän hassusti laitettu (vähän vaikea leikata), mutta näyttää hienommalta. Puukko on muuten tehty space wolf puukosta, joka on tupessa, askarteluveitsellä lyhennetty ja muotoiltu. Figun päässä olevien lasien linssit ovat oikeasti siniset, vaikka kuvassa se näyttää lähinnä mustalta.
Tässä kuvat:
http://koti.mbnet.fi/~kohola/Witchhunte ... %20etu.jpg
http://koti.mbnet.fi/~kohola/Witchhunte ... 20taka.jpg
Kommentteja!
PS: Jos et ole nähnyt aikaisempia henchmanejani, laitan linkin tähän jotta voitte myös niitäkin katsella:
http://koti.mbnet.fi/~kohola/Witchhunters/
Tässä kuvat:
http://koti.mbnet.fi/~kohola/Witchhunte ... %20etu.jpg
http://koti.mbnet.fi/~kohola/Witchhunte ... 20taka.jpg
Kommentteja!
PS: Jos et ole nähnyt aikaisempia henchmanejani, laitan linkin tähän jotta voitte myös niitäkin katsella:
http://koti.mbnet.fi/~kohola/Witchhunters/
Times are tough, huh, bud!
-
Goblin fan
- Cannonball
Näyttävät aikalailla perusjannujeni tasolta, ehkä hieman parempia...
Olen jo pitkään luulluut olevani Suomen huonoimpia maalaajia, mutta jos nu ovat jo tasoa jota voi pistää galleriaan, olen aliarvioinut itseni rankasti.
Ja siis en tarkoita että figusi ovat rumia, vaan että luulin kaikkien osaavan maalata paremmin kuin minä itse
Olen jo pitkään luulluut olevani Suomen huonoimpia maalaajia, mutta jos nu ovat jo tasoa jota voi pistää galleriaan, olen aliarvioinut itseni rankasti.
Ja siis en tarkoita että figusi ovat rumia, vaan että luulin kaikkien osaavan maalata paremmin kuin minä itse
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Eihän tänne yleiseen galleriaan kuvia laitettaessa katsota tasoa? Vai? Tännehän saa jokainen tasostaan riippumatta laittaa kuvia muitten sotulaisten iloksi...Cannonball kirjoitti:Olen jo pitkään luulluut olevani Suomen huonoimpia maalaajia, mutta jos nu ovat jo tasoa jota voi pistää galleriaan, olen aliarvioinut itseni rankasti.
Ja nyt itse figuun. Ihan kelpo pelifigu, maaleja voisi ohentaa lisää. Ja nappi näyttää hieman suttuisalta kokonaisuudessaan. Mutta teema on kiva ja konversio samoin, puuko tosiaan on hassusti. Perusasiat kutakuinkin ovat kunnossa, lisää panostusta kehiin niin tulee helposti huomattavasti parempaa jälkeä.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
-
hyytelöperuna
Toi kommentti varmaankin auttoi maalaajaa paljon. Säännötkin olisi hyvä lukea.Slann kirjoitti:Yksinkertaisesti RUMA R U M A on rangaistavaa laittaa noin rumia figuja esille
Hieno figu. Konvaus oli hyvää työtä. Maalauksesta en nyt jaksa kirjoitella enempää kuin, että toi puukko näyttää, että se olisi tehty NMM tyyliin. Enpä tiedä olenko tullut heikkonäköiseksi tai jotain.
Mutta näin tiivistettynä: hieno.
- Rosvosektori
Voisitko vähän perustella kantaasi? En sillä, että kaikkien mielestä figun pitää olla hieno, mutta voisit antaa pari vinkkiä että figu miellyttäisi sinunkin silmää.Yksinkertaisesti RUMA R U M A on rangaistavaa laittaa noin rumia figuja esille
Hehheh, aika kaukana NMM:stä. Ei, en ole NMM:ää käyttänyt, ihan metallinen puukko. Kuva ei oikein näytä figua parhaalla mahdollisella tavalla.Maalauksesta en nyt jaksa kirjoitella enempää kuin, että toi puukko näyttää, että se olisi tehty NMM tyyliin
Sitten vielä Cannonballille, laita ihmeessä kuviasi galleriaan. Tuskin nyt kukaan haukkuu lyttyyn, täällähän näitä parannusvinkkejä saa parhaiten. Minullakin kävi vähän sama aluksi mielessä, mutta ihan hyvää rakentavaa kommenttia on tullut. On auttanut todella paljon.Näyttävät aikalailla perusjannujeni tasolta, ehkä hieman parempia...
Times are tough, huh, bud!
- Cannonball
Kiitos rohkaisevista sanoista. Olisinhan minä jo parasta aikaansaannostani esitellyt (empire wizard on fot) Johon upposi työtynteja parikymmentä, mutta kuvien liittämistä viesteihin pitäisi välttää, eikä minulla ole netissä mitään paikkaa minne kuvat laittaa ja linkittää. Ropeconi Empir vs. Orcs 'n gobbos megabatleen olen menossa, ehkä siellä itsetunto kohenee. (tai sitten ei: mestarimaalaajat Rune, Tohtori Sy-filis jne.. ) Tai sitten olen vain maanisen vainoharhainen omien figujeni huonoudesta.
P.S. 6h 24min to Ropecon!!
P.S. 6h 24min to Ropecon!!
Väitä vastaan, olen mestari.
Kuva on nuhjuinen.
Laimennappa niitä maaleja KUNNOLLA. Maali jää muuten rakeiseksi ja muhkuraiseksi.
Tosta näkee selvästi että oot tehnyt varjostukset samalla maalilla(eism. toi kaapu) johon on ainoastaan sekoitettu mustaa. Tee mieluumin vaikka silleen että sekoitat mustaa ja sinistä (50/ 50),sitten vasta sekoitat alku peräiseen sävyyn.
Huom.Inkeistä oisi voinut olla iloa.
Lopullinen tuomio:KESKITASOA
Laimennappa niitä maaleja KUNNOLLA. Maali jää muuten rakeiseksi ja muhkuraiseksi.
Tosta näkee selvästi että oot tehnyt varjostukset samalla maalilla(eism. toi kaapu) johon on ainoastaan sekoitettu mustaa. Tee mieluumin vaikka silleen että sekoitat mustaa ja sinistä (50/ 50),sitten vasta sekoitat alku peräiseen sävyyn.
Huom.Inkeistä oisi voinut olla iloa.
Lopullinen tuomio:KESKITASOA
Minä en tuollaista kekkulia pelkää!
Hmm...keskitasoa...hmm..rumia...hmm...perustelut aika lyhkäisiä?
No, laitetaan nyt sitten jotain itsekin.
Eli, ensinnäkin tuo kuva. Siitä ei paljon saa selvää, mutta arvostelen nyt sen perusteella sitten. (Oliko makroa?)
Aika väritön figu. Noihin hiuksiin voisi jotain väriä laittaa, muuten näyttää suht yksiväriseltä tuo figu. Silmätkin näyttäisi olevan maalamatta (liekö tarkoituksella?)
Punaisen blendit ovat hiukan karkeita. Lisää vaan layereita ja vettä. Ei sinne sitä sinistä mielestäni tarvitse välttämättä laittaa, tosin en ole tehnyt tai tietoisesti nähnyt, joten en voi sanoa onko se parempi, mutta mielikuva ei oikein sanoisi sitä niin hyväksi. Vai onko punaisessa kankaassa yleensä sekoitettuna sinistä? Ei kai varjo luo sinistä? (voin olla väärässäkin..)
Sen, mitä ihosta sai selvää, niin tämä on ehkä paras osa figussa, vaikkakin keskeneräisen näköinen. Tarvitsisi rohkeampaa shadingia (jälleen kerran lisää layereita ;) ) ja maalejakin voisi laimentaa hieman vielä.
Tuon pergamentin (tjsp) teksti ei toimi. Lisäksi paperi näyttää vähän turhan tasaiselta pinnalta. Tännekin voisi jotain shadea lisätä, jotain hiukan ruskeaan sävyyn päin. Tekstiin en oikein mitään vinkkiä osaa antaa.
Siinä. Tuota mieltä minä olen.
EDIT: Niin inkeistä vielä. Tuo aika kiiltävän sävyn figuun. En oikein itse enää käytä muussa kuin metalli osissa. Joskus joissain muissakin, mutta se kiilto voi haitata realistisuutta (mikäli sitä hakee).
No, laitetaan nyt sitten jotain itsekin.
Eli, ensinnäkin tuo kuva. Siitä ei paljon saa selvää, mutta arvostelen nyt sen perusteella sitten. (Oliko makroa?)
Aika väritön figu. Noihin hiuksiin voisi jotain väriä laittaa, muuten näyttää suht yksiväriseltä tuo figu. Silmätkin näyttäisi olevan maalamatta (liekö tarkoituksella?)
Punaisen blendit ovat hiukan karkeita. Lisää vaan layereita ja vettä. Ei sinne sitä sinistä mielestäni tarvitse välttämättä laittaa, tosin en ole tehnyt tai tietoisesti nähnyt, joten en voi sanoa onko se parempi, mutta mielikuva ei oikein sanoisi sitä niin hyväksi. Vai onko punaisessa kankaassa yleensä sekoitettuna sinistä? Ei kai varjo luo sinistä? (voin olla väärässäkin..)
Sen, mitä ihosta sai selvää, niin tämä on ehkä paras osa figussa, vaikkakin keskeneräisen näköinen. Tarvitsisi rohkeampaa shadingia (jälleen kerran lisää layereita ;) ) ja maalejakin voisi laimentaa hieman vielä.
Tuon pergamentin (tjsp) teksti ei toimi. Lisäksi paperi näyttää vähän turhan tasaiselta pinnalta. Tännekin voisi jotain shadea lisätä, jotain hiukan ruskeaan sävyyn päin. Tekstiin en oikein mitään vinkkiä osaa antaa.
Siinä. Tuota mieltä minä olen.
EDIT: Niin inkeistä vielä. Tuo aika kiiltävän sävyn figuun. En oikein itse enää käytä muussa kuin metalli osissa. Joskus joissain muissakin, mutta se kiilto voi haitata realistisuutta (mikäli sitä hakee).