"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ekat kuvat sotuun (Lotr yms.)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Mammon

ekat kuvat sotuun (Lotr yms.)

Viesti Kirjoittaja Mammon »

Tässä olisivat siis ekat kuvani. Khazad guardia ja taannoin maalattu skaveni. Kuvat ovat kaverini sivuilla. Pistäkääpä kommenttia tulemaan.

http://koti.mbnet.fi/~kohola/Vlatterin%20figut/
Sanotaan että jättirotat tulivat orjalaivoilta ja raiskasivat kaikki puuapinat...
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Khazad guard näytti kyllä ihan hyvältä, mutta kaipaa silti enemmän varjostuksia ja korostuksia. Tuo globardier oli aika kiiltävä ja mustaa pohjamaalia paistoi joistain kohdista läpi. Kyllä nuilla pelata kehtaa :D
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Ico
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ico »

Nuo käävät oli kyllä ihan käypiä, Highlightejäkin oli ja kaikki oli ihan kohdallaan. Paitsi ohenna vähän maaleja ainakin metalleissa, se oli vähän rakeista. Skaveneissa häiritsi vähän tuo kiilto(mikä minä olen kiillosta sanomaan)
Ihan kelpo figuja siis kaiken kaikkiaan.
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Monoliitti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monoliitti »

juups..Tuo skaven oli hienosti tehty mutta jokin häiritsi siinä..
kiiltoa voisi olla vähemmän, muuten ihan hyvät..

ansaitsee kiitettävän : 9+
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
Mammon

No skavenihan oli kauan sitten maalattu ja olin kaiken lisäksi käyttäny kiiltävää lakkaa. Khazadien armorit ovat kyllä aika sottaisia paikka paikoin. Vielä sanoisin että korostukset katosivat aika hyvin khazadien kuvista huonon valaistuksen vuoksi.
Kiitos kommentoinnista! :)
Sanotaan että jättirotat tulivat orjalaivoilta ja raiskasivat kaikki puuapinat...
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Figuissa ei erityistä vikaa, mutta kuvia voisit pienentää ja reippaasti. Esimerkiksi puoleen alkuperäisestä..
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

kääpiöt olivat ihan nättejä himan sotkuisia vain.... skaveni ei taas ollut mieleeni vaan paistoi hiukan pohjamaalia läpi ja se oli sotkuisesti maalattu...=)
Mammon

Sanonpas vielä kerran että ne olivat ensimmäiset kuvat jotka olen ottanut ja jouduin ottamaan ne vielä kiireellä.(vaikka ovatkin vähän sottaisia figuja)
anavriN

Viesti Kirjoittaja anavriN »

Hyviähän nuo ovat... mutta tuo vihreä beissin reuna jäi hiukan häiritsemään. Varmasti livenä siistimpiä. Miten muuten oot maalannu nuo hiekat? :)
If I die before I wake
Hope I don't come back again...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”