Muista mainita Èomerista, ja siitä kuinka hän on "vertailukelpoinen"....Maedhros kirjoitti:Jossain vaiheessa varmaan. Onhan sitä asiaakin paljon.Averren kirjoitti:Maedhros, heitä sinäkin GW:tä postilla.
Eomerin uudet säännöt
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Maedhros kirjoitti:Nekö vai? Älä poeka unta näe. Kun nuo kaverit vihdoin oppivat laittamaan sukat jalkaansa, olen minä lähes varmasti ollut kuolleena satoja vuosia.
Sitäpaitsi niihin posteihin vastaa eri ihmiset (=monta ihmistä tekekmässä huonoja tekosyitä), minullekkin on tainnut aina vastata eri ihmiset.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Juu, ymmärrän kyllä. Huomautuksiin on kaikilla oikeusAlberth kirjoitti:nå sitten...en mää yritä teidän (tai meidän) projektia tuhota mutta sanoin nyt vaan huomautukseksi...
Perhanan GW ei ole vastannut viimeisiin vastalauseisiini, jossa kerroin Èomerin "vertailukelpoisuudesta".
Ei ne minunkaan uusimpaan, parhaimpaan ja pisimpään postiin ole vastanneet...LAndE kirjoitti:Mä oon laittanut yhteensä kaks, ei oo vastattu yhteenkään... V***n GW.
Perustelin liian hyvin.
-
Kellokoneisto
-
Kellokoneisto
- makkarafolio
Kyllä Eowynkin vielä täysissä voimissa yhen HUOM! OBS! YHDEN berserkerin laittais kylmäks. Mut Just pelattiin PKP:n turnauksessa peli jossa Eomer riehu keskellä pöytää ja sitten tuli Mun iso rölli ja pari muuta örkkiä jotka laitto Eomerin yhdessä vuorossa palasiks ja Eomer oli vielä täysissä ruumiin ja sielun voimissa eli on se aika sukka äijä!
Eomer paremmaks! No ei sit...
Eomer paremmaks! No ei sit...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
- makkarafolio
Siis jos alkaa miettimään, Eomerhan on täydellinen. Täydellinen Rohan-armeijaan.
1.Niillä on surkea massa ja vain yksi massaunitti. vertaa Rohankilpi - örkkikilpi. Rohanilla suurempi courage [Stattien turhin ominaisuus] ja suurempi pistehinta.
2.Niillä on surkea eliitti ja vain yksi eliittiunitti. Vertaa Royalguard - Dwarf warrior. Kääpiö maksaa pinnan vähemmän, ja omaa suuremman couragen. Kääpiö omaa myös option kilpeen. RRG taas liikkuu tuuman enemmän.
3.Myös niiden ratsuväki häviää naapurilleen, jotka omaavat lancet.
4.Niillä on surkeat herot lukuunottamatta Eowynia. Vertaa Balin ja Eomer. Eowyn jyrää. Voin maksaa 15pistettä yhdestä mightista.
Rohan, Surkein kansa keski-maassa!
1.Niillä on surkea massa ja vain yksi massaunitti. vertaa Rohankilpi - örkkikilpi. Rohanilla suurempi courage [Stattien turhin ominaisuus] ja suurempi pistehinta.
2.Niillä on surkea eliitti ja vain yksi eliittiunitti. Vertaa Royalguard - Dwarf warrior. Kääpiö maksaa pinnan vähemmän, ja omaa suuremman couragen. Kääpiö omaa myös option kilpeen. RRG taas liikkuu tuuman enemmän.
3.Myös niiden ratsuväki häviää naapurilleen, jotka omaavat lancet.
4.Niillä on surkeat herot lukuunottamatta Eowynia. Vertaa Balin ja Eomer. Eowyn jyrää. Voin maksaa 15pistettä yhdestä mightista.
Rohan, Surkein kansa keski-maassa!