Vanhassa Codexsissa on ja uudessa EI!
Vanhassa Codexsissa on ja uudessa EI!
Voinko pelata ihan kunnon säännöillä jos minulla on figu jota ei ole uudessa Codexsissa mutta vanhassa on? Esimerkki: jotkut leman russit.
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
- ankara halla
- Valvoja
Voi olla, että olen ymmärtänyt asian väärinkin... mutta eivätkö nimenomaan esim. Leman Russit (kaikkine hienoine variaatioineen) nimenomaan ole täysin käypää kamaa vaikkeivat uusista codexeista löydy? Griffon myös? Säännöthän näille julkaistiin muualla kuin uudessa IG codexissa ja GW vielä ihan virallisestikkin sanoi jossain tai toisessa FAQ:ssa, että nimenomaan ovat käyttökelpoisia?
Voi muistanko/ymmärränkö asian täysin/osittain väärin?
Uudet codexit kyllä siis korvaavat vanhat, tästä ei ole epäilystäkään, kuitenkin nimenomaan nuo Russit ovat mm. yksiköitä jotka ovat kyllä edelleen käytettävissä mikäli sattuu säännöt ja modelit omistamaan.
Mutta joku minua näissä(kin) asioissa viisaampi asian vahvistakoon (ja vaikka linkittäköön kyseisen FAQ:n...).
Voi muistanko/ymmärränkö asian täysin/osittain väärin?
Uudet codexit kyllä siis korvaavat vanhat, tästä ei ole epäilystäkään, kuitenkin nimenomaan nuo Russit ovat mm. yksiköitä jotka ovat kyllä edelleen käytettävissä mikäli sattuu säännöt ja modelit omistamaan.
Mutta joku minua näissä(kin) asioissa viisaampi asian vahvistakoon (ja vaikka linkittäköön kyseisen FAQ:n...).
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
IG codexin ilmestyessä WDn artikkelissä tekijät kyllä muistaakseni mainostivat, että ei vanhat versiot katoa, vaan tulevat myöhemmin Imperial Armour-kirjassa uusituin säännöin. IG FAQ ei tästä mitään kerro. Tosin harvemmassa turnauksessa Imperial Armour-kirjoja sallitaan, mutta kaveriporukoissa tankit saisi käyttöön. Täytyy kotona koettaa kaivaa WD esiin ja tarkistaa mitä siinä sanottiin tarkalleen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
Monoliitti
- Viesti:
Armoured companyn säännöissä tulee myös muutaman muun tankin säännöt. Esim. Forgeworldin valmistaman salamanderin.
Ja kyllä Exterminaattoria ja Griffonia saa vielä käyttää.(Pete Haines on sanonut näin)
Ja kyllä Exterminaattoria ja Griffonia saa vielä käyttää.(Pete Haines on sanonut näin)
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.