"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nobo kysymys Kaaoksesta

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
LAndE

Nobo kysymys Kaaoksesta

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Eli olen uusi FB:n puolela ja kaverini kerää Slaaneshin kulttia ja itse kerään Nurgela, eli erittäin newbie kysymys: Voikos esim. Nurgle ja Slaanesh taistella vastakkain?

Nyt meni noloks...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

Tottakai voi.....
Eikä se niin noloa ole kysyä.... Oletko kuullut: "etsivä ottaa selvää"
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Juups..warhammer maailmassa kuka tahansa voi tapella toisiaan vastaan, fluffillisia syitä löytyy kaikkeen..
Eye is green.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Missään ei ole kielletty että tietyt armeijat eivät voi taistella toisiaan vastaan. Vaikka High Elffitkin voisivat taistella toisiaan vastaan. Tämä ei olisi kovinkaan fluffikasta, mutta se ei vaikuta peliin.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Juups high elffit mullakin kävi mielessä mutta kun ne kuitenkin on niin ylpeitä asioistaan niin mikäs siinä kerätessä 2000pts edestä sukulaisia ja hyökätä naapurin kimppuun..
Olihan sammakoillakin jotain sisällissotia..ne nyt epäfluffikkaimmat ovat..
Eye is green.
Lars

Viesti Kirjoittaja Lars »

Harppaa nyt pelätylle OT:n alueelle, mutta jos kiinnostaa niin tuolla on pohdittu niitä syitä rotujen sisäisille sodille. Sori, oli pakko kun tulin selailleeks muinaisa kirjoituksia ja ja just satuin tuon löytää.. :P
Pienet miehet yrittävät vain saada minut näyttämään vainoharhaiselta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”