Ensimmäiseksi IG Tankiksi?
Ensimmäiseksi IG Tankiksi?
Minkä minä ottaisin ekaks IG tankikseni? Ite aattelin tota transporttii.
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
-
SugarDaddy
Omien kokemusten perusteella ihan perus Leman Russ on melko pätevä. Ihan ok pisteissä ja varmasti tuottaa vastustajalle ongelmia.
Ostan ja myyn: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=34753
-
Slayer-3651
- Viesti:
- Rectunator
Russi on mielestäni hyvä aloitustankki, mutta hieman vastustajasta riippuen voi olla silkka tulimagneetti. Chimeran etuna on sen suoma, kaartille harvinainen liikkuvuus. Lisäksi se kyllä ampuukin paljon... Suosittelen jompaa kumpaa, valinta kannattaa oikeastaan tehdä vain sen perusteella, kummanlaista tulivoimaa armeijassa on jo. (Siis, jos paljon anti-tank-aseita, niin chimera tuo massa-armeijoita vastaan etua, ja jos taas tarvitsisi vähän raskaampaa, niin russ on ystävä). Jompi kumpi näistä kahdesta on kyllä mielestäni paras valinta.
-Touko "Squirrel" Kästämä
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
jos vastassa on paljon power armour heppuja tai necroneja on lemani paras vaihtoehto. tekee meinaan mukavaa kattoo kun ig general posauttaa vuorossa melkein koko 13 henkisen necron warriori joukon kentältä( ei saa wbb:tä) ja kun etupelti on vielä 14 on tässä pelin ärsyttävimmistä tankeista necroneja vastaan
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
- Rectunator
- Druzhina Captain
- Valvoja
Itse ostan kummatkin heti, kun voitan pari miljoonaa lotossa. Tällä hetkellä ei ole mitään mahdollisuuksia pullittaa kolme ja puoli sataa kolikkoa resiinikasasta. Hinnan lisäksi sitä ei kuitenkaan saa käyttää kuin vain megapeleissä, mikä on melko harvinaista. Joten ekaksi tankiksi kannattaisi hankkia jotain IG:n peruskamaa.Rectunator kirjoitti:Baneblade tai Shadow sword...
- Rectunator
- figunarkki
- Konrad von Richtmark
Jep, itse olen ajan myötä kasvanut siihen uskoon että joko paljon tankkeja tai ei ollenkaan. Yksi kun kaatuu ennemmin tai myöhemmin vihollisen tankintorjuntaan, mutta kun on kentällä monta härveliä samalla ei vihollisen tulivoima riitä kaikkien rikkomiseen ajoissa. Squirrelin IG: Lyhyt Oppimäärä ja Jatkokurssi käsiteltiin tämän kaltaista target saturationia.