"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten muututaan kaaoksen palvelijaksi?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Juliwer

Viesti Kirjoittaja Juliwer »

En minä ollut tavallinen ennen tätä harrastustakaan. ;) Enkä minä Slaaneshiin hourahtaisi Daemonettien takia, vaan niiden naispuolisten palvojien! (Daemoneteillä on paha tapa leikkiä ihmisen sielulla ja ruumiilla...)
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Taitaa nuita naispuolisia figupelaajia olla aika vähän. Ja niistäkin vain pieni osa kerää slaaneshia. Saati sitten palvoo häntä, joten tuo naisten osuus palvonnassa taitaa olla joitakin sadasosa promilleja.
Viimeksi muokannut Froggy, Su 25.07.2004 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sipulih

Viesti Kirjoittaja Sipulih »

Itse luulisin että jotkut kääntyvät Chaoksen puolelle kun he ovat kuolemaisillaan taistelussa ja haluavat kostoa tappiosta, yksin sotilas viruu omassa veressään keskellä kuolemaa ja takoo nyrkillään ilman halki huutaen apua Chaoksen jumalilta....

...niin siis lh, niin, siinä minun mielipiteeni. Tuohon "mihin liittyisit" kysymykseen vastaisin että:
-Slaanesh tai Tzeench

-Slaaneshin..tiedätte miksi
-Tzeenchiä ihan sen takia ku "ne vaan on niin cool".
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Rectunator kirjoitti:Voi herrajumala teitä pervoja!!! Eikö tuo ole jo "vähän" outoa kun tyypit ryhtyvät liittymään kuvitteellisiin kaaos-legiooniin ja haaveilevat tissidemoneista. Ei ole ihminen ennallaan sen jälkeen kun GW:n tielle hairahtaa...
Ei sitä tiedä. Nuo Slaaneshin kuvaukset sun muut saavat ihmisten mielikuvituksen hyrräämään. Kuka lieneekään tuonut 'Coniin sen Slaanesh Hellcannonin...
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Rectunator kirjoitti:Voi herrajumala teitä pervoja!!! Eikö tuo ole jo "vähän" outoa kun tyypit ryhtyvät liittymään kuvitteellisiin kaaos-legiooniin ja haaveilevat tissidemoneista. Ei ole ihminen ennallaan sen jälkeen kun GW:n tielle hairahtaa...
Jälleen yksi todiste kaaoksen rappeuttavasta vaikutuksesta.
No ei, on normaalia olla poikkeava.
Mmm..Daemonetteja..
*Alkaa epäillä että Abloy on lähellä*
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Kyllä se olisi Tzeentch. Mutaatiot voisivat olla aluksi ongelma, mutta vaihdossa psyykksiin kykyihin..? :D
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Jos nyt pitää valita jokin kaaosjumala niin se olisi Khorne. Saisi kunnon muskelit ja verisen ison kirveen kaupan päälle. Eikä tarttis tehä muuta kuin ryykätä aina vastaantulijoitten päälle ja lisätä kalloja vyölle.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Juliwer

Viesti Kirjoittaja Juliwer »

Xavier kirjoitti:Taitaa nuita näispuolisia figupelaajia olla aika vähän. Ja niistäkin vain pieni osa kerää slaaneshia. Saati sitten palvoo häntä, joten tuo naisten osuus palvonnassa taitaa olla joitakin sadasosa promilleja.
En minä nyt tässä maailmassa miksikään kulttilaiseksi ryhtyisi! Tarkoitin jos olisin "Warhammer 40k maailmassa" ja minun pitäisi valita kuoleman ja kaaoksen väliltä. Mitä itse tekisit tuossa tilanteessa?

(Okei... Myönnetään että jollakin on melkoinen mielikuvitus. ;) No eipä sille voi mitään...)
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
Rectunator

(OT)Mistähän johtuu että kauniimman sukupuolen edustajat eivät harrasta warhammereita. (OT)

Kynä-ääliö
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Jokunen harrastaa maalausta, mutta tosiaan ei ole tullut naista vastaan pelattua..
Johtunee varmaan siitä että kauniimpi sukupuoli tuppaa olemaan myös se järkevämpi (Lue: Ei kuluta kaikkia säästöjään pikku-ukoilla pelaamiseen) ;)
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Rectunator kirjoitti:(OT)Mistähän johtuu että kauniimman sukupuolen edustajat eivät harrasta warhammereita. (OT)
(OT)He pitävät sitä lapsellisena ja väkivaltaisena ajanhukkana.(OT)
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Rectunator

Women... pyh

Kynä-ääliö
Misc

Viesti Kirjoittaja Misc »

Koko lanka alkaa mennä OT:eeksi mutta Conissa oli ainakin yksi nais-pelaaja. Polliin kai olisi Slaanesh tai se Tzeenth helposti kirjoitettuna.
Nurmipora
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nurmipora »

Mä alkasin palvoon Tzeenchiä , näkis tulevaisuuten ja siit ois luultavasti aika paljon hyötyy. Osais ennalta arvata kaiken näköstä , voittas aina lotossa jättipotin ja veikkauskaan ei olisi luultavasti mitenkään kovin vaikeaa.
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Nurmipora kirjoitti:Mä alkasin palvoon Tzeenchiä , näkis tulevaisuuten ja siit ois luultavasti aika paljon hyötyy. Osais ennalta arvata kaiken näköstä , voittas aina lotossa jättipotin ja veikkauskaan ei olisi luultavasti mitenkään kovin vaikeaa.
niinkuin semmoiset tuhkakupit lottoais ;) (tzeentch marinet meinaan)
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Rectunator

No tottakai. Katsos homma menee niin että aluksi palvotaan Tzeenchiä ja katsotaan huomisen 7oikein numerot ja lototaan. Voiton jälkeen pannaan elämä risaseksi ja palvotaan Slaaneshia. Mutta sitte ku rahat loppuu niin suututaan ja karjutaan "Blood for the Blood God!!" Sitte loppuelämä eletään nurglingina kujalla ja kerjätään. "Antakaa almu köyhälle kaaoksenpalvojalle, tai muuten MINÄ AIVASTAN!!!"

Kynä-ääliö
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

tuskinpa tzeenchiltä niinvain lähdetään kun sinut survotaan power armouriin ja muutut tuhkaksi kun ahriman kämmää ja sielusi jää sinne panssariin... Eipä ole houkutteleva elämä? jos sitä elämäksi voi kutsua.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Bumba kirjoitti:tuskinpa tzeenchiltä niinvain lähdetään kun sinut survotaan power armouriin ja muutut tuhkaksi kun ahriman kämmää ja sielusi jää sinne panssariin... Eipä ole houkutteleva elämä? jos sitä elämäksi voi kutsua.
Ööh..? Tzeentchin palvonta = Thound Sonius? Ei! Thousand Sonit nykymuodossaan syntyivät kun Ahriman 10 000 vuotta sitten tuhosi legioonasta mutaatiot. Eli jos vuonna x alkaa palvoa Muutosten Herraa niin tuhkautumista ei tarvitse pelätä!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Ei anakaan nurgle. Sain finneistä tarpeeksi jo murrosiässä, eivätkä ne tehneet minusta mitenkään fyysisesti kestävämpää tai pelottavampaa. Päinvastoin!

Slaanesh? Ei kiitos. Olen siinä mielessä aika tiukkapipoinen, että preferenssini ovat tiukasti vastakkaista sukupuolta edustavissa ihmisissä ilman että kumpaakaan osapuolta on pakotettu siihen. Toisekseen semmoinen sotavankien rääkkääminen Usan armeijan malliin tuntuu aika sairaalta jo sellaisenaan.

Khorne? No joo, ovathan sen palvojat aika epäitsekkäitä, kun omasta turvallisuudesta piittamatta juoksevat suuvahdossa luotisateen halki vain siksi, että joku ylikokoinen koira warpissa saisi lisää kalloja luumäkeensä. On siinäkin aate jonka puolesta kuolla! Olen sitten varmaan aika itsekäs, mutta jättäisin väliin.

Tzeenchin palvojana olisi tietysti mahdollisuus ampua hirveitä panssarivaunuja tuhoavia kuolonsäteitä sormen päästä. Vähäks siistii! Itse pelissä ne ihmispalvojat sitten kyllä useimmin näyttävät olevan niitä tyyppejä, jotka tuhannen pojan aspi uhraa kesken taistelun, jotta voi käyttää taikavoimaansa toisenkin kerran samassa kierroksessa. Ei kuulosta sellaiselta kohtalolta jonka haluaisin itselleni. Ja vaikka Ahrimania poikineen ei vielä olisikaan olemassa, niin eikös noitten warppivoimien sivuvaikutuksena ala yleensä pukkamaan lonkeroa erinäisitä todella noloista pakoista. Semmoinen rajoittaisi kummasti sosaalista kanssakäymistä, ellei sitten haluisi hengata muitten lonkero/pihtinokka/mulkosilmä/varvasotsa -friikkien kanssa ja... no, slaanesh kohdasta voi lukea mitä mieltä minä moisesta seurasta olen. Eli ei sekään.
Viimeksi muokannut Air Defence, La 31.07.2004 16:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Juliwer kirjoitti:
En minä nyt tässä maailmassa miksikään kulttilaiseksi ryhtyisi! Tarkoitin jos olisin "Warhammer 40k maailmassa" ja minun pitäisi valita kuoleman ja kaaoksen väliltä. Mitä itse tekisit tuossa tilanteessa?
Se nyt riippuu sitä mitä ajattelee kaaoksesta.. jos on joku space marine tai vastaava niin eiköhän se kuolema ole ainoa vaihtoehto..mielummin kuin sielun menetys.
Eye is green.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”