Maastontekovinkkejä
- Rectunator
- Rectunator
Olisiko suhteellisen kallis hinta mitään? Sarjatuotannosta puhumattakaan.Faceless kirjoitti:Miksi ei?Hamara kirjoitti: Ei green stuffistakaan kannata rakentaa kokonaisia figuureja.
Askartelumassaa, joka kuivuu kovaksi ja helposti särkyväksi kuten savi yleensäkin. Minulla on darwi terracottaa, joka on punaista väriltään. Pitäisi olla helppo hankkia marketeista, kirjakaupoista ja askartelukaupoista.Rectunator kirjoitti:Mitä on DAS- ja Darwin-massa? Miten toimii ja millaista on? Onko sitä helppo saada?
Taidat kerätä epiciä tai warmasteria? Ei nyt sentään neljää figua saa tehtyä noista kahdesta pötköstä ehkä kaksi tai kolme...Faceless kirjoitti:Kallis? Paketti maksaa 6,5e ja siitä saa tehtyä ainakin 4-5 figua.Hamara kirjoitti:Olisiko suhteellisen kallis hinta mitään? Sarjatuotannosta puhumattakaan..Faceless kirjoitti:Miksi ei?Hamara kirjoitti: Ei green stuffistakaan kannata rakentaa kokonaisia figuureja.
BTW Haluaisin nähdä viisi figua, jotka olet tehnyt noista kahdesta pötköstä.
Ei kyllä minä ihan LotR ja 40K harrastaja olen. Mutta mitä muut tuolla LotR puolella ovat figuja tehneet niin ovat sanoneet, että kyllä siitä yhdestä paketista saa useammankin figun. Kellokoneistokin täällä esitteli itsetekemiään figuja. Tuosta puuttuu vielä se ihmissusi. Lisäksi mitä itse olen tuota ainetta käsitellyt niin olen tullut siihen tulokseen että se on erittäin riittoisaa.Xavier kirjoitti:Taidat kerätä epiciä tai warmasteria? Ei nyt sentään neljää figua saa tehtyä noista kahdesta pötköstä ehkä kaksi tai kolme...Faceless kirjoitti:Kallis? Paketti maksaa 6,5e ja siitä saa tehtyä ainakin 4-5 figua.Hamara kirjoitti:Olisiko suhteellisen kallis hinta mitään? Sarjatuotannosta puhumattakaan..Faceless kirjoitti: Miksi ei?
Kuvat eivät minulla näkyneet. Ymmärsin, että ensimmäisessä kuvassa olevat figut on kokonaan Green Stuffista, mutta toisessa kuvassa figut on rakennettu normaalisti eri osia yhdistelemällä.Faceless kirjoitti:Ei kyllä minä ihan LotR ja 40K harrastaja olen. Mutta mitä muut tuolla LotR puolella ovat figuja tehneet niin ovat sanoneet, että kyllä siitä yhdestä paketista saa useammankin figun. Kellokoneistokin täällä esitteli itsetekemiään figuja. Tuosta puuttuu vielä se ihmissusi. Lisäksi mitä itse olen tuota ainetta käsitellyt niin olen tullut siihen tulokseen että se on erittäin riittoisaa.Xavier kirjoitti:Taidat kerätä epiciä tai warmasteria? Ei nyt sentään neljää figua saa tehtyä noista kahdesta pötköstä ehkä kaksi tai kolme...Faceless kirjoitti:Kallis? Paketti maksaa 6,5e ja siitä saa tehtyä ainakin 4-5 figua.Hamara kirjoitti: Olisiko suhteellisen kallis hinta mitään? Sarjatuotannosta puhumattakaan..
En tiedä millaista jälkeä saat GS:llä aikaan, mutta totta tosiaankin haluaisin nähdä figuurit jotka olet kokonaan muovannut green stuffista (Kyllä, tarkoitin jo tuossa ensimmäisessä viestissä ettei figuja kannata rakentaa kokonaan green stuffista. En tiedä menikö se joltain hieman ohi...).
Olkoonkin, että olisivat hienoja, niin eiköhän silti säästä ainakin aikaa ja vaivaa kun ostaa figut kaupasta. (Ja vaikka Warhammerit yleensä ovat aikas kalliita, niin jos pelaisinkin GW:n pelejä hankkisin figut valmiiksi tehtyinä)
Minun osaltani keskustelu tästä aiheesta päättyy, tee ihan miten vain haluat. Alkaa muutenkin menemään offiksi.
No hard feelings
Faceless on oikeassa. Se riippuu minkälaisia hahmoja teet, mutta viimeisimmästä olen tehnyt Madrilin (joskin siihen tuli eri osiakin), Huorin, Húrinin, Forlongin, Puolikkaan Boromirin, puolikkaan Aragornin ja puolikkaan Gimlin.
Säästää toki vaivaa, mutta mikä onkaan hienompi tunne, kuin pelata itse alusta loppuun rakentamallaan hahmolla.
Säästää toki vaivaa, mutta mikä onkaan hienompi tunne, kuin pelata itse alusta loppuun rakentamallaan hahmolla.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
En ole varma menikö minulta jotain ohi mutta slugger taisi puhua tietääkseni tavallisesta Muovailu vahasta, siitä voi tehdä 40k:hon ig:lle hiekka säkkejä(how to make war games terrainissa puhutaan tästä;) )
ja kisleville saa hyviä talvisia puita ostamalla tavallisen gw kuusen(en kyllä ole varma myykö gw kuusia) ja drybrushaamalla kevyesti sen pintaan skull whitea(how to make jne... otettu tämäkin niksi
)
ja kisleville saa hyviä talvisia puita ostamalla tavallisen gw kuusen(en kyllä ole varma myykö gw kuusia) ja drybrushaamalla kevyesti sen pintaan skull whitea(how to make jne... otettu tämäkin niksi
siitä DASista saa oivia hiekkasäkkejä vaikka kuinka paljon!
Niin ja pahvialustan saa olemaan varppaamatta kun tekee niinkuin minä, eli hommaa paksua aaltopahvia ja työntää sen sisään niistä aaltopahvin koloista ja 90 asteen kulmassa pahvin läpi semmoisen rautalanka ristikon pahvin sisään. Väkivaltaa joutuu tosin käyttämään hieman.
(Parasta rautalankaa tähän on betonitöissä käytettävät semmoiset noin 30cm pitkät ja millin paksuiset pätkät millä pistetään lautoja kiinni kehikkoon tai jotain.)
Tämän jälkeen olen päällystänyt koko basen erikeepperillä eikä ole varppaillut.
Niin ja pahvialustan saa olemaan varppaamatta kun tekee niinkuin minä, eli hommaa paksua aaltopahvia ja työntää sen sisään niistä aaltopahvin koloista ja 90 asteen kulmassa pahvin läpi semmoisen rautalanka ristikon pahvin sisään. Väkivaltaa joutuu tosin käyttämään hieman.
(Parasta rautalankaa tähän on betonitöissä käytettävät semmoiset noin 30cm pitkät ja millin paksuiset pätkät millä pistetään lautoja kiinni kehikkoon tai jotain.)
Tämän jälkeen olen päällystänyt koko basen erikeepperillä eikä ole varppaillut.
-
Kellokoneisto
Faceless puhui totta, osittain... GS:stä saa nimittäin tehtyä enemmän kuin tuon 4-5 figua... Olen tehnyt jo ootas: örkki lipunkantajan, örkki-kapun, örkki shamaanin, mordor siege bowin crewn(2), ihmissuden 2nd age projektiin ja kaiken moista muuta pientä...
Ja, tuossa näytön alla näyttää olevan vielä toinen patukka, melkein kokonaine...vähän on otetu molemmista päistä...tai no...vähän enemmänkin... Mutta, tuossa on jo viisi kokonaista figua, ja ainetta on ainakin 3n tekoon vielä jäljellä...
Ja, tuossa näytön alla näyttää olevan vielä toinen patukka, melkein kokonaine...vähän on otetu molemmista päistä...tai no...vähän enemmänkin... Mutta, tuossa on jo viisi kokonaista figua, ja ainetta on ainakin 3n tekoon vielä jäljellä...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
- Teonanacatl
- Khorne Marien
Re: Maastontekovinkkejä
Vau... Joskus tulee jätettyä "vanhan nostoksi" ilmoitettu ketju lukitsematta, mutta tämän kohdalla kyllä se lienee nyt paikallaan. Yli 4 vuotta vanha ketju. Kyllähän tässä ihan asiaa on, mutta eiköhän uudempiakin ketjuja maastovinkeistä löydy, ja tuossa ajassa luulisi das massankin löytyneen.