"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

black tree designin tuotteet ja niiden osto juttuja...

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
karumon

black tree designin tuotteet ja niiden osto juttuja...

Viesti Kirjoittaja karumon »

eli onko joku tutustunut black treen tuotteisiin ja ostanut sieltä jotain?? kun ollaan kaveriporukassa ostamassa isoa läjää figuja tuolta ja pari juttua jäi epäselväksi:

Pakolliset kentät on merkitty LIHAVALLA

Laskutustiedot

Etu- ja sukunimi
Yritys
Katuosoite
Postinumero ja paikka
Ulkomaat: Osavaltio
Ulkomaat: Zip code

Ulkomaat: Maa
Puhelin
Telefax
Sähköpostiosoite

Toimitusosoite (jos ei sama)

Etu- ja sukunimi
Yritys
Katuosoite
Postinumero ja paikka
Ulkomaat: Osavaltio
Ulkomaat: Zip code
Ulkomaat: Maa
Puhelin

eli tommoinen lista pitää täyttää kun tilaa, mutta mitä tarkoittaa noi zip koodi jutut???
ja jos joku on tilannut niin voi kertoa kaupan toimivuudesta... muut toki tutustumaan, löytyy ainakin googlesta kun laittaa black-tree design...
EI?
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Olen ostanut useampaan otteeseen ja varmaan kippaan vielä paljon lisää rahaa kyseiselle firmalle.

Zip on suomalaisittain postinumero. Se laitetaan siis tähän, eikä paikkakuntaruutuun. Osavaltion paikalle voi laittaa vaikka viivan, jos kuponki ei hyväksy tyhjää kenttää. BTD tietää kyllä eurooppalaiset osoitekäytännöt, joten loota tulee perille ihan tutun näköisellä osoitteella, vaikka kentät ovatkin eri järjestyksessä.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Dolmot kirjoitti:Olen ostanut useampaan otteeseen ja varmaan kippaan vielä paljon lisää rahaa kyseiselle firmalle.
Laitanpa samaan ketjuun aihetta sivuten. Miten tuolla on palvelu toiminut? Toimitusajat, reklamointi (onko edes ollut tarvetta), miten saatu tavara vastannut tilattua jne? Itse joskus olen tuolta hieman pelinappeja katsellut, mutta ensikäden tiedon puuttuessa ei ole koskaan tullut tungettua sikaa säkkiin ja edettyä tilausasteelle - etenkin kun ulkomailta tilatessa ei viitsi mitään alle parinsadan euron paketteja harkitakaan.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Ensimmäisestä lootasta puuttui muistaakseni kokonainen yksikkö ja pari irtofigua. Seuraavassa oli enää pari vaihtunutta ja viimeiset kaksi tulivat kerralla oikein. Toimitusaika on laatikoille 1-2 viikkoa. Yksi viipyi toista kuukautta, koska eivät saaneet lähetettyä "ruuhkan vuoksi". Toisen suunnan ennätys oli puuttuva irtofigu, josta valitin sunnuntai-iltana. Kirje tuli tiistaiaamuna.

Kämmien määrä vaihtelee. Tuttua GW-tasoa siis. Kannattaa katsoa sisälmykset tarkkaan ja räyhätä estoitta puutteista. Kaikki korjaukset on kyllä tehty viipymättä, kyselemättä ja kohteliaasti pahoitellen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Jos tilaa GW:ltä tai Black treeltä niin täytyykö omistaa luottokortti vai voiko tilauksia yleensä maksaa posti ennakolla?
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Olen tilannut Black-Treeltä sekä että eli käteisellä ja luottokortilla. Omalla kohdallani palvelu on ollut moitteetonta ja tilausajat nopeita. Kerran luurankoja viipyi matkalla kolme viikkoa ja kun ne vihdoin saapuivat, mukana oli Black-Treen pahoittelu toimitusajan viivästymisestä ja korvauksena oli mukaan niputettu 18 ylimääräistä miniatyyriä !! (satsissa oli jotain 40 mallia ostettuna ja 18 tuli kaupan päälle). Ei voinut paljon muuta kuin hattua nostaa ja lähettää kiitoksia-meili perään.
maxxon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maxxon »

Hyvin on toiminut, itselläni on niitä... ööömmm... muutama sata varmaan.

Postivapausraja on n. 130e. Lisäksi BTD:llä on lähes koko ajan jotain ainakin 25% alennuksessa.

Parissa viikossa ne yleensä tulee, mutta mulla nyt on niin paljon rästissä maalattavaa, ettei tarvi uusia ukkeleita odotellessa pelkästään kynsiä nakertaa...
//Mx
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”