"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

IG general kirjoitti:Kukas tuo parrakas mies oli? =D

Mikäs kysymys tuo oli (Jos se edes oli kysymys)!?

Tietystihän se on Da Captain (The Captain) täältä Sotusta (Moderaattori, Iso Jehu, Natzi jne...).

DaMightyNinjaManJeshEdit: Aaaargh, too s-slow!
Viimeksi muokannut Jesh, Su 25.07.2004 18:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Tuoko Captain? Ohhoh, minun kuvitelmat ovat menneet täysin pieleen.
Blöö

Joku voisi hieman kertoa minulle kuka kukin on, kun en ole koskaan nähnyt keitä ne ruudun takana olevat oikeasti ovat.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Saakelin lapsukaiset - tuolla on ainakin kymmenkunta joita en tunne - bänniä kaikille niille :)

Eli rumalta näyttää. Kapteeni ja Aasimar olisi kannattanut editoida pois, niin olisi edes saatu katsottava kuva :). (Ei, ilmoita ylläpidolle -napin hakkaaminen on turhaa. Kukaan ei pääse pakoon espanjalaiselta inkvisitiolta, mutta pehmustetut mukavat tuolit ovat nyt loppu).
Blöö

Ja Aasimar noista on? En tiedä siis paljo ketään sotulaisista.
Nasse R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nasse R »

Tekisi tosiaan mieli tietää, kuka on kuka!
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Vai että sellaista. Olisi varmaan tarvittu Gromppaa piristämään tunnelmaa ja kaunistamaan kuvaa :). Harmi kun en vaan tiedä ketään käyttäjistä ulkonäöltä, niin en tiedä keitä kaikkia siellä oli. No Captaininhan tunnistaa, mutta muita ei. Mukava nähdä että paikalla oli myös kauniimman sukupuolen edustajia noinkin runsaasti :). Kuka se noista onkaan se Conitress itse? No ensi vuonna pitääkin sitten käydä kurkistamassa jos vaikka miittikin olisi piristyneempi.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Grom Hardhammer kirjoitti:. Kuka se noista onkaan se Conitress itse?
Osaksi kuomun peittämä punapää.
The small boys have come to see me hang
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Olin shokeerattu kaksi naispuoleista :D kukas muuten oli tuo toinen henkilö vasemmassa alanurkassa?
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Grond kirjoitti:Eli rumalta näyttää. Kapteeni olisi kannattanut editoida pois, niin olisi edes saatu katsottava kuva :).
Totta turiset! Kaikki kuvaa katsovat joutuvat heittelemään fear-testejä ja Kapun tuntevat taas paiskovat terror-testejä!
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Jesh

Itse olin tuo ruskeahiuksinen pieni poika farkkushortseilla ja mustalla collegella seisomassa kalliolla puun vieressä *Naiset villiintyvät*. Mikähän minua tuolloinkin nyki, kun näytän kuvassa iltä, että olisin nielaissut yhden tabun lääkityksestäni, jotka maistuvat aivan kissan virtsalta.
Itse en paljon tunnistanut porukkaa (Paitsi The Captainia, joka on mahdoton olla huomaamatta ;), sellaisesta parrasta pitää jo nostaa hattua), joilla ei ollut nimilappua, mutta kyllä minä Runen näin, vaikka hän ei varmaan minua tunnistanut, kun ei nimilappuakaan ollut. Rune oli kuitenkin täysin erillainen kun kuvittelin ja niin oli moni muukin, jotka näin. He eivät enää ole kasvottomia, toisin kuin eräät Gromit ja Huussit *Insert Very Angry-smiley here*.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Ja bumban huomaavat Terror testin joka failii automaattisesti ja kauhu pursuaa kiinni pakosti ja tappaa heidät kun itkevät verta koko loppuelämänsä... Melkein. Kävikö jollekkin?
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Muistakaa kuitenkin että terror-testin joutuu ottamaan vain kerran.

Niin ja minähän siis olen tuossa keskellä oikealla, vaaleat hiukset, ränsistynyt nimilappu ja edustava ruutupaita.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Bumba kirjoitti:
Zherec kirjoitti:Voi ei, nyt meni pieni pääni aivan sekaisin. Näenkö kuvassa kaksi (2) naishenkilöä?
kyllä näet! what's the big thing?...
Niin siis eihän siinä ole mitään ihmeellistä että jos tuo kissankorvainen otus on kirjautunut Sotuun nin tuossa kuvassa näkyy valehtelematta ainakin 10% Sotun naisvahvuudesta.
Blöö

Älä! Eikai sotussa oo n. 10 naista?!!?
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Jesh kirjoitti:Itse olin tuo ruskeahiuksinen pieni poika farkkushortseilla ja mustalla collegella seisomassa kalliolla puun vieressä *Naiset villiintyvät*
Lihavointi minun. Ei, eivät villiinny. Näytin vaimolle ja tyttärelle,. Kumpikaan ei villiintynyt. Paitsi nähtyään kapteenin :)
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Skarsnak the Mass kirjoitti:Muistakaa kuitenkin että terror-testin joutuu ottamaan vain kerran
Mutta Kapulla onkin sama sääntö kuin Be'Lakorilla.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Vähän epäsosiaalinen miitti tosiaan, mutta olihan tuolla aivan mukiinmenevää. Etenkin ruma jätkä kiltissään (J-P) oli varsin mukava tuttavuus, eikä yleensäkään uusien ihmisten tapaaminen koskaan hirveää ole, etenkin jos heidät jo "tuntee" netin kautta :)

Kuvassa trimmailen kynsiäni, kapteenista yksi alavasemmalle.
Jesh

Grond kirjoitti:
Jesh kirjoitti:Itse olin tuo ruskeahiuksinen pieni poika farkkushortseilla ja mustalla collegella seisomassa kalliolla puun vieressä *Naiset villiintyvät*
Lihavointi minun. Ei, eivät villiinny. Näytin vaimolle ja tyttärelle,. Kumpikaan ei villiintynyt. Paitsi nähtyään kapteenin :)

Pyh, ja jotkut puhuvat huonosta mausta :D.
Blöö

Saako siis naisia jos hommaa Kapteeni-parran? Täytyypä harkita, kunhan se alkaisi kasvamaan. =D Ja onkos Grond kuvassa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”