"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

olettekos harkinnut vaihtaa topicin nimeksi: Kapteeniparta, tuo tyylikäs naistenhurmaaja! tämä on miittitopic, ei parransheivauksenvähentämisparrankasvatus topic!... Asiasta kolmanteen: olin vähän pettynyt miittiin kun ei oikein mitään erityisempiä siellä tapahtunut mutta lopulta täällä löydän itseni nysväämässä sotussa ajattelen että petskules, eihän vika miitissä ollut! itse vain istuttiin ½h! jos olisi halunnut puhua niin olisi mennyt puhumaan tuskin se niin vaikeata olisi ollut jos asiaa olisi siinä paikassa ajatellut.. Njää, ensivuonna uudestaan.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

En päässyt miittiin, joten...Minä
WARNING!!! K18!!!
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Itse en paikalle, harmi kyllä, päässyt :'(. Olin se kaveri jolla oli tummansiniset hiukset lauantaista lähtien (perjantaina olivat vielä valkoiset). Lauantaina minulla oli jopa nimilappu (whoaaah!!!). Miittiin olisin tullut, jollei viimeinen conbussi olisi lähtenyt samaan aikaan, kun miitti alkoi, ja sillä piti sitten mennä pois :(. olisin mielelläni nähnyt sotulaisia livanä (Ninnun, Tohtori Syfiliksen ja kapun näin ;)).
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Plague Zombie kirjoitti:En päässyt miittiin, joten...Minä
WARNING!!! K18!!!
Kukas turbohuuli se siellä ;)
hehheh, läppää. älä suutu (kohta tulee nyrkkiä kuiteski ;) )
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

*ottaa pesismailan ja puhelin luettelon esille* hieman vääristävä kuva, eikö totta ;)
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

Eipä tullut miitissä käytyä ei, taisin olla tuohon aikaan pelaamassa jotain ropea, tjsp... Noh, toivottavasti tapaaminen onnistui kuten oli tarkoituskin.
Omnia mors aequat - Death equals all things
Akatchi

Viesti Kirjoittaja Akatchi »

Joku voisi hieman kertoa minulle kuka kukin on, kun en ole koskaan nähnyt keitä ne ruudun takana olevat oikeasti ovat.
Kivellä istumassa Jeshin oikealla puolella(ei pipopää),"omassa maailmassa asennossa"(viime viestissä kirjoitin vain, että näytän olevan omissa maailmoissani, [huijaus]ja siitä ei kaikki olisi pystynyt tietämään kuka noista olin[/huijaus]
Viimeksi muokannut Akatchi, Su 25.07.2004 20:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Eikö kellään ole useampaa kuvaa miitistä? Siis jostain toisesta kuvakulmasta? Tuosta kuvasta n. 10 henkilöä jäi piiloon sinisen kuomun ja vasemmanpuoleisen kallion taakse. (Itse oleilin kallion takana)
Eini
Conitress

Viesti Kirjoittaja Eini »

Zherec kirjoitti:...tuo kissankorvainen otus...
Otus? OTUS?! Me ollaan kaikki otuksia! :P

Joka tapauksessa tuo punapukuinen olen minä, kai te nyt sen arvasitte?
State of harmony, the absence of hostility.
Warrior

Viesti Kirjoittaja Warrior »

Unohdin miitin ihan kokonaan korttipelien tiimellyksessä. Mutta kyllä siellä entuudesta jo tuttuja sotulaisia näkyi.
I'm a pacifist on acid trip.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

Plague Zombie kirjoitti: hieman vääristävä kuva, eikö totta ;)
KUINKA NIIN! ;)...
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Eini kirjoitti:Joka tapauksessa tuo punapukuinen olen minä, kai te nyt sen arvasitte?
Itseasiassa luulin itse että se on Captain. :)

Nythän jokainen joka kuvassa turpavärkkiään esittelee voi leikata oman naamansa tuosta pois ja laittaa avatariksi.
Eini
Conitress

Viesti Kirjoittaja Eini »

Ei onnistu sitten ikuna :P Minä pidän nykyisestä avataristani.
State of harmony, the absence of hostility.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Kuten minäkin... Onhan se niin kovin näköinen! =)

Minä olen tuo Einin vieressä oleva silmälasipäinen pitkätukkainen heppu kädet puuskassa, BladeOfTheImmortal-T-paita päällä. Kuvasta erottaa juuri ja juuri kainalokoteloni, josta badge heijastaa suoraan kameraan (ei tosin nimi-badge... ^_^; ).

Ei tosin tullut kovin kummoisesti juteltua... Ehkä ensi vuonna pitäisi kasata kaikki pöydän ääreen? Toisaalta, paremmin sitä tutustuu pelatessa! ;)

Ja ensi 'coniin varmaan raahaan jo armeijanikin... ^^;;

Olikos se muuten Warsmith jonka kanssa juteltiin conin lopuilla? Pelailin Einin kanssa Eldarit Vs Örkit matsia joka jäi pahasti kesken... Örkit olivat tosin vain demotusarmeija, kun ötökät ovat pahasti vaiheessa. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Grond kirjoitti:Saakelin lapsukaiset - tuolla on ainakin kymmenkunta joita en tunne - bänniä kaikille niille :)

Eli rumalta näyttää. Aasimar olisi kannattanut editoida pois, niin olisi edes saatu katsottava kuva :). (Ei, ilmoita ylläpidolle -napin hakkaaminen on turhaa. Kukaan ei pääse pakoon espanjalaiselta inkvisitiolta, mutta pehmustetut mukavat tuolit ovat nyt loppu).
Juu Aasimar kyllä pilasi selvästi tuon kuvan ;)

Jahast, kukas noista on esim Rune, Grondi(vai olitkos tuolla ollenkaan?) Ja muut.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Miitti taisi olla samanlainen kuin taannoiset Sinus Supran miitit? Eli katsottiin kun Yemeth söi banaanimunkkia ja potkiskeltiin tomua ja mumistiin "joo-oh" yms.

Seuraavaan miittiin voidaan sitten jo hommata vaikka jonglööri (jöngloori, jönglööri?)....
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Slooten
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Slooten »

Jeppistä, tuli tuolla Lepralaisten kanssa hengailtua. Ehkä joku huomasikin nuo lippalakkimme keltaiset. Olihan se aika sisäpiirien jutustelua, mutta hauskaa oli :)
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Milloin hemmetissä tuokin miitti oli, ja... Me kyllä käytiin Lorindelin ja Stone Fistin kanssa siinä 'maalausinfon jälkeen portaita alas' kohdassa, sitten naureskeltiin, ettei ketään näkynyt. :D Hemmetti, taas jäi tuokin välistä. Kun FFfinin miitissä unohdin käydä kun jäin katselemaan miekkoja Kaubamajalle. ;) Käsimä, tosissaan. Mutta joo, ehkä ensikerralla löydämme oikeaan paikkaan. Jotain porukkaa kuitenkin tapasin tuolla, että ei ihan 'hukkaan' tuokaan mennyt.

edit\\ Näin Einin --> Järkytyin. Hän varmasti huomasi. :P
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Ihmettelinkin missä Rune oikein oli, kun Mega-battlessa hänet bongasin, mutta olisi pitänyt arvata, että Empire-pelaaja olisi pitänyt kädestä pitäen taluttaa paikalle ;).
Olisi ollut hauska turista, kun en mega-battlessä viittinyt tulla mitään sanomaan, kun näytit niin pelottavalta ja vihaiselta =D. Noh, varmaan kuvan perusteelta huomasit, että kuka se pikkulapsen näköinen ihme hiippari seuraili peliä siitä Ghe-Dahlgin vierestä ja välillä liikkui siinä ympärillä mulkoilemassa muita pelin osioita.
No ensi vuonna ilmottaudun turnaukseen ja ehkä Gramror saa mahdollisuuden menestyä siinä paremmin kuin maalauskilpailussa (Syytän lahjottuja tuomareita!) ja ehkä näyttää Krausin siskoksille missä on kaapin paikka ;).
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Juu, pakko se on tulla seuraavaan miittiin seremoniamestariksi. Pää onkin jo täynnä suunnitelmia joilla saadaan ihmisiin liikettä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”