Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut
olettekos harkinnut vaihtaa topicin nimeksi: Kapteeniparta, tuo tyylikäs naistenhurmaaja! tämä on miittitopic, ei parransheivauksenvähentämisparrankasvatus topic!... Asiasta kolmanteen: olin vähän pettynyt miittiin kun ei oikein mitään erityisempiä siellä tapahtunut mutta lopulta täällä löydän itseni nysväämässä sotussa ajattelen että petskules, eihän vika miitissä ollut! itse vain istuttiin ½h! jos olisi halunnut puhua niin olisi mennyt puhumaan tuskin se niin vaikeata olisi ollut jos asiaa olisi siinä paikassa ajatellut.. Njää, ensivuonna uudestaan.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Itse en paikalle, harmi kyllä, päässyt
. Olin se kaveri jolla oli tummansiniset hiukset lauantaista lähtien (perjantaina olivat vielä valkoiset). Lauantaina minulla oli jopa nimilappu (whoaaah!!!). Miittiin olisin tullut, jollei viimeinen conbussi olisi lähtenyt samaan aikaan, kun miitti alkoi, ja sillä piti sitten mennä pois
. olisin mielelläni nähnyt sotulaisia livanä (Ninnun, Tohtori Syfiliksen ja kapun näin
).
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Kukas turbohuuli se sielläPlague Zombie kirjoitti:En päässyt miittiin, joten...Minä
WARNING!!! K18!!!
hehheh, läppää. älä suutu (kohta tulee nyrkkiä kuiteski
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Kivellä istumassa Jeshin oikealla puolella(ei pipopää),"omassa maailmassa asennossa"(viime viestissä kirjoitin vain, että näytän olevan omissa maailmoissani, [huijaus]ja siitä ei kaikki olisi pystynyt tietämään kuka noista olin[/huijaus]Joku voisi hieman kertoa minulle kuka kukin on, kun en ole koskaan nähnyt keitä ne ruudun takana olevat oikeasti ovat.
Viimeksi muokannut Akatchi, Su 25.07.2004 20:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuten minäkin... Onhan se niin kovin näköinen! =)
Minä olen tuo Einin vieressä oleva silmälasipäinen pitkätukkainen heppu kädet puuskassa, BladeOfTheImmortal-T-paita päällä. Kuvasta erottaa juuri ja juuri kainalokoteloni, josta badge heijastaa suoraan kameraan (ei tosin nimi-badge... ^_^; ).
Ei tosin tullut kovin kummoisesti juteltua... Ehkä ensi vuonna pitäisi kasata kaikki pöydän ääreen? Toisaalta, paremmin sitä tutustuu pelatessa!
Ja ensi 'coniin varmaan raahaan jo armeijanikin... ^^;;
Olikos se muuten Warsmith jonka kanssa juteltiin conin lopuilla? Pelailin Einin kanssa Eldarit Vs Örkit matsia joka jäi pahasti kesken... Örkit olivat tosin vain demotusarmeija, kun ötökät ovat pahasti vaiheessa. =)
Minä olen tuo Einin vieressä oleva silmälasipäinen pitkätukkainen heppu kädet puuskassa, BladeOfTheImmortal-T-paita päällä. Kuvasta erottaa juuri ja juuri kainalokoteloni, josta badge heijastaa suoraan kameraan (ei tosin nimi-badge... ^_^; ).
Ei tosin tullut kovin kummoisesti juteltua... Ehkä ensi vuonna pitäisi kasata kaikki pöydän ääreen? Toisaalta, paremmin sitä tutustuu pelatessa!
Ja ensi 'coniin varmaan raahaan jo armeijanikin... ^^;;
Olikos se muuten Warsmith jonka kanssa juteltiin conin lopuilla? Pelailin Einin kanssa Eldarit Vs Örkit matsia joka jäi pahasti kesken... Örkit olivat tosin vain demotusarmeija, kun ötökät ovat pahasti vaiheessa. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Juu Aasimar kyllä pilasi selvästi tuon kuvanGrond kirjoitti:Saakelin lapsukaiset - tuolla on ainakin kymmenkunta joita en tunne - bänniä kaikille niille
Eli rumalta näyttää. Aasimar olisi kannattanut editoida pois, niin olisi edes saatu katsottava kuva. (Ei, ilmoita ylläpidolle -napin hakkaaminen on turhaa. Kukaan ei pääse pakoon espanjalaiselta inkvisitiolta, mutta pehmustetut mukavat tuolit ovat nyt loppu).
Jahast, kukas noista on esim Rune, Grondi(vai olitkos tuolla ollenkaan?) Ja muut.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Miitti taisi olla samanlainen kuin taannoiset Sinus Supran miitit? Eli katsottiin kun Yemeth söi banaanimunkkia ja potkiskeltiin tomua ja mumistiin "joo-oh" yms.
Seuraavaan miittiin voidaan sitten jo hommata vaikka jonglööri (jöngloori, jönglööri?)....
Seuraavaan miittiin voidaan sitten jo hommata vaikka jonglööri (jöngloori, jönglööri?)....
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Milloin hemmetissä tuokin miitti oli, ja... Me kyllä käytiin Lorindelin ja Stone Fistin kanssa siinä 'maalausinfon jälkeen portaita alas' kohdassa, sitten naureskeltiin, ettei ketään näkynyt.
Hemmetti, taas jäi tuokin välistä. Kun FFfinin miitissä unohdin käydä kun jäin katselemaan miekkoja Kaubamajalle.
Käsimä, tosissaan. Mutta joo, ehkä ensikerralla löydämme oikeaan paikkaan. Jotain porukkaa kuitenkin tapasin tuolla, että ei ihan 'hukkaan' tuokaan mennyt.
edit\\ Näin Einin --> Järkytyin. Hän varmasti huomasi.
edit\\ Näin Einin --> Järkytyin. Hän varmasti huomasi.
Ihmettelinkin missä Rune oikein oli, kun Mega-battlessa hänet bongasin, mutta olisi pitänyt arvata, että Empire-pelaaja olisi pitänyt kädestä pitäen taluttaa paikalle
.
Olisi ollut hauska turista, kun en mega-battlessä viittinyt tulla mitään sanomaan, kun näytit niin pelottavalta ja vihaiselta =D. Noh, varmaan kuvan perusteelta huomasit, että kuka se pikkulapsen näköinen ihme hiippari seuraili peliä siitä Ghe-Dahlgin vierestä ja välillä liikkui siinä ympärillä mulkoilemassa muita pelin osioita.
No ensi vuonna ilmottaudun turnaukseen ja ehkä Gramror saa mahdollisuuden menestyä siinä paremmin kuin maalauskilpailussa (Syytän lahjottuja tuomareita!) ja ehkä näyttää Krausin siskoksille missä on kaapin paikka
.
Olisi ollut hauska turista, kun en mega-battlessä viittinyt tulla mitään sanomaan, kun näytit niin pelottavalta ja vihaiselta =D. Noh, varmaan kuvan perusteelta huomasit, että kuka se pikkulapsen näköinen ihme hiippari seuraili peliä siitä Ghe-Dahlgin vierestä ja välillä liikkui siinä ympärillä mulkoilemassa muita pelin osioita.
No ensi vuonna ilmottaudun turnaukseen ja ehkä Gramror saa mahdollisuuden menestyä siinä paremmin kuin maalauskilpailussa (Syytän lahjottuja tuomareita!) ja ehkä näyttää Krausin siskoksille missä on kaapin paikka