Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
No minulta löytyy Gobo Horden alkua ainakin 1000 pts, ja kaaosta ajattelin alkaa Nurglen muodossa jahka saan goblinit kahteen tuhanteen. Woodyt ovat homehtuneet hyllylläni viidennen edikan loppu ajoilta asti ja ajattelin alkaa ne uudelleen, jahka kirja ilmestyy.
Kääpiöitä siinä 3000 pts
Dark Elfejä taitaa olla siinä 1200pts
Helffejä samanverran+Teclis
Ja Pukkeja uusimpana n. Beast Herdi+Pukkilordi+Unitti Horroreita.
Ja 40K on örkit, jotka olen ajatellut myydä.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Itse keräilen Suur haltioita, tällä hetkellä kasassa 2000pts ja aloittelen toista armeijaa Vampire countseja. Ehkä hamassa tulevaisuudessa kolmas kansani voisi olla empire.
Viimeksi muokannut Zell^, Ti 02.11.2004 22:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
on tässä tullut kerättyä vähän brettejä ja VCtäkin, mutta kyllä ne on ne Hamehaltiat joka on ykkös armeijani.. SoBeja oon just alottanut 40kn puolella vai pitäisikö sanoa witch hunterseja
Viimeksi muokannut Suprus_, Ke 21.07.2004 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaippa tähän voi vastata vaikka armeijani näkyvät allekirjoituksessani :
-Kääpiöitä 3k
-skaven kirja, mutta kyllä nekin vielä aloitan jonainpäivänä
-Gobboja 1 rykmentti ja kirja
Viimeksi muokannut Fárdir, Ti 27.07.2004 00:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tällä hetkellä kerään delffejä ja sitten SoC slaaneshin kultti siihen vierelle lähiaikoina. Harkinnassa on ehkä alottaa joku uusikin armeija. mutta minun mielestäni useimmat armeijat ovat aika tökerön näköisiä