On ollu tässä pöydällä hiukkasen archereita jotka maalasin kahdessa päivässä ennen 'konia, vaikka en sinne mennytkään.
Olen eniten tyytyväinen noihin hameisiin ja musikanttiin. baset tulee joskus. tässäpä ne kuvat http://img69.photobucket.com/albums/v209/Gorbag/
Helf archers
heinoja, mutta ainut, mistä en pidä ollenkaan on iho.. ne näyttävät joltai keltataudin saanneilta haltioilta.. vai johtuuko tuo ihon keltaisuus kuvista / valaistuksesta???
Noh, mut kuiteski kivoja pelinappeja...
Noh, mut kuiteski kivoja pelinappeja...
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
iho on maalattu naurettavan helposti ja tylsästi eli elf fleshillä ja sitten flesh wash. Uskon että osa johtuu siitä. Kuitenkin käyitn keinovaloa kuvaamiseen. ehkä nämä yhdessä aiheuttivat sen.
Kaikille muille haltioilleni oon maalannu ihon dark flesh -> dwarf flesh -> elf flesh, mutta noille tein nopeesti. Ja pelifiguja on...
Kaikille muille haltioilleni oon maalannu ihon dark flesh -> dwarf flesh -> elf flesh, mutta noille tein nopeesti. Ja pelifiguja on...
Noh, ihan OK nappejahan nuo ovat. Hameissa blendit on ihan onnistunut, mutta tuon valkoisen/sinisen poikiraidan olisi suotavaa olla tarkempi, eli suoremmat reunat. Nyt se näyttää _hieman suttuiselta. Siis se viiva. Silmät olisi myös ollut kiva nähdä, ne luo ihan eri ilmen ukoille. Ja vielä parit keltaset hiukset kuultaa läpi, eli ehkä toinen kerros väriä ja jonkinlaista korostusta hiuksiin ja myös sulkiinkin olisi ollut kiva nähdä.