Galluppi! Mikä on WH40k:n juustoisin yksikkö?
Galluppi! Mikä on WH40k:n juustoisin yksikkö?
niih, kuhan vaan heitin tälläsen pikkasen gallupin.
Mua kyllä kiinnostaa mistä muut ei pidä!
heti alkuun menee 1 ääni Eldar Wraithlordille......tai oikeemmin Harlequin Wraithlordille (jos joku ei tiedä mitä erikoista sillä on niin: 4+ coversave ja HTHssa se puolitta vastustajan WSän) muuten sama kuin Eldar versio mut maksaa 20pts enemmän.
teidän mielipiteitä.....?
Mua kyllä kiinnostaa mistä muut ei pidä!
heti alkuun menee 1 ääni Eldar Wraithlordille......tai oikeemmin Harlequin Wraithlordille (jos joku ei tiedä mitä erikoista sillä on niin: 4+ coversave ja HTHssa se puolitta vastustajan WSän) muuten sama kuin Eldar versio mut maksaa 20pts enemmän.
teidän mielipiteitä.....?
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
s2pid kirjoitti:no wraithlord on edelleen liian halpa kovuuteensa nähden (siis aivan liian halpa), mutta ei sekään nyt "juusto" ole... vaan ehkä huonosti pisteytetty.
Höh...valitatte vain. Miksi ihmeessä minun Wraithlordini ei kestä mitään, sitten? Se ei ole tähän mennessä nähnyt vuoroa neljä missään pelissä. Onkohan siksi, että kaikki valittavat W'Lordien "cheesisyydestä" ja "ylikovuudesta", jolloin joka ikinen Lascannon-equivalent koko kentällä suuntautuu W'Lordia päin...VonCarstein kirjoitti:Tosin olen s2pidn kanssa samaa mieltä
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
no joo, mutta sitten ne falconit ja serpentit etenee aika mukavasti niitä lascannoneita päin. No ei aloteta, oikeesti, mutta kyllä jos vertaa esim drediin, niin se on halvempi ja piessy dredit monen monta kertaa 
Mutta se siitä asiasta, voin olla väärässä ja te olette oikeassa. Se oli vain minun mielipide, mutta nyt loppu se aihe! Loppu!
Mutta se siitä asiasta, voin olla väärässä ja te olette oikeassa. Se oli vain minun mielipide, mutta nyt loppu se aihe! Loppu!
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Aivan, omalla Wraithlordillani on samat oireet Aacheronin wraithin kanssa... Kumma juttu.. :?
Ja tämä oli viimeinen kommentti Wraithlordista täällä... (yeah, right)
Ja topikkiin: Wolf Lordi Retinueineen tulossa syliin Land Raider Crusaderilla. Siitä ei enää juustoisemmaksi yksikkö tule.. petskules, ja jos asianomaava lukee tämän, ni sillä mitään väliä ole. Vihaan sitä unittia joka tapauksessa. :?
Ja tämä oli viimeinen kommentti Wraithlordista täällä... (yeah, right)
Ja topikkiin: Wolf Lordi Retinueineen tulossa syliin Land Raider Crusaderilla. Siitä ei enää juustoisemmaksi yksikkö tule.. petskules, ja jos asianomaava lukee tämän, ni sillä mitään väliä ole. Vihaan sitä unittia joka tapauksessa. :?
Muistakaa, tyhmiä kysymyksiä ei ole, on vain tyhmiä ihmisiä.
Sure eagles can soar, but a weasel never gets sucked into a jet engine!
Mutta eikös tuo ylitä point costissa jo reilusti 500 pointtia? Musta ei ole juustoa, vaan tyhmää laittaa 500 pointtia yhteen paikkaan. Siihen ei tarvia kuin yksi ordance weapon ja tsägälä kaikki on poissa.Peikko kirjoitti:
No, ei mun Örkeillä tai Eldareilla pahemmin Ordnance aseita ole.. Elduilla toi vielä menee, kun voi lancettaa/starcannonnaa nuo mariinit kauempaa. Mutta örkeillä toi on tuskaa... Kun rokketlauntsa on ainut kun voi pysäyttää tollasen kaukaa. Ja Warbossia ja retinueta ei viittis siihen upottaa kun sieltä tulee Frost Bladea sellasella nopeudella kuitenki naamaan... Että.. Minkäs teet?
Muistakaa, tyhmiä kysymyksiä ei ole, on vain tyhmiä ihmisiä.
-
Warped Creme
-
Warped Creme
- Cacodemoni