"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasara miitti ja muut ropecon jutut

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Mikä hemmetin ongelma minussakin on, hm? :D Pitäisiköhän vaihtaa avataria... Nääh, tämä on nätti. ;)

edit\\ Ette muuten usko säikähdinkö minä kun näin Einin. Ensimmäinen Sotulainen jonka tapasin. Oltiin juuri saatu rannekkeet, ja käveltiin kassit käsissä kavereiden kanssa smökille päin. Oltiin juuri ohitettu boffauspaikka, ja pari naishenkilöä kävelee ohi. Siinä sitten yksi kääntyy, ja sanoo:
"Rune" Minä käännyn sitten siinä, ja...
"...moi?"
"Eini"
"Mit... Siis, öö... mie en... tai siis... sie... mie kun luu... Häh?"
Siinä sitten yritin jotain järkevää sanoa, leuka kiveyksellä ja kassit käsissä, juhlapuku päällä edessäni seisovalle naishenkilölle. :D Saattoi olla kyllä näkemisen arvoinen keskustelu sekin. Oli ainakin kokemisen arovoinen tunnetila täällä päin. ;)
Viimeksi muokannut Rune, Ti 27.07.2004 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Joo-oh, miitissä on sitten käyty. Ensi kerralla sinne kyllä pitää järjestää jotain häppeninkiä, tai muuten menee varpaiden tuojotteluksi taas (kuten huomaatte, se pipopäinen 4s oikealta oleva henkilö, jolla ei ollut hajuakaan mitä tapahtui tai että jokin kuva edes otettiin... noh, se olen minä. Mutta jos ette The Witch kingiä huomanneet/tunnistaneet, niin ei hätää, kohta herralla on omakuva avana). Ja jos ette Terminaattoria tuolta löydä, niin beige pitkä takki päällä oikealla (ei vasemmalla). Ja Hukka itse istuu tummana ja synkkänä hoitamassa kynsiään (tai jotain, kuten mä) ihan oikeassa laidassa. Kukaan ei varmaan tunnistanut minua sieltä, kun oli nimibadge vähän extempore keksintö, jonka kirjoituksesta ei saanut mitään selvää... Mutta mukava hommahan tuo oli, kuten koko 'conikin. :)
Work out, in case future happens.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Rune kirjoitti:Mikä hemmetin ongelma minussakin on, hm? :D Pitäisiköhän vaihtaa avataria... Nääh, tämä on nätti. ;)
Mitä, mitä? Tuohan on ihan näkönen :D

Keh keh... olinpas minäkin siellä (ropeconissa meinaan) en vaan oikeen kerenny ketään tapailemaan kun piti tuota isoveljeä paimentaa (tuppaa nuo riehaantumaan kun pääsee armeijasta lomalle...) ;)

...Jos joku siellä Megabattlen luona näki, niin olin se silmälasipäinen, tribaali paitainen, hassun näiköisellä takatukalla varustettu henkilö ;)
Järjenkäyttö sallittu!
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Juu, itse esiinnyn kuvassa Koivusta alas ja oikealle, ruskeakaapuinen mustapää. Tämänvuotinen Conipuku meni kädelleen, kun kaasunaamareita ei oikein saa vahvuuksilla... Haittasi rillipäätä... :'( Lippu oli kuitenkin (verrattuna viimevuotiseen) onnistunut, vaikken sitä ympäri paikkoja jaksanutkaan kannella. Jätin sen loppujenlopuksi vartioimaan tavaroitani, josta sen varmaan aika moni bongasi.

Miitin tuhoksi mielestäni koitui sen koko. Jos paikalla olisi ollut tyyliin 6-8 ihmistä, voista edes kaksi olisi puheväleissä niin kyllä siihen olisi voinut tulla hetulaa heittämään, mutta kun lähemmäs 40... :| Kaverin kanssa olisi pitänyt tulla, mutta kun SupraJohde lähti jo iltapäivällä.

OT: Nyt kaikki jännittämään ensi vuoden Coniasuani!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Eini
Conitress

Viesti Kirjoittaja Eini »

Rune kirjoitti:edit\\ Ette muuten usko säikähdinkö minä kun näin Einin. Ensimmäinen Sotulainen jonka tapasin. Oltiin juuri saatu rannekkeet, ja käveltiin kassit käsissä kavereiden kanssa smökille päin. Oltiin juuri ohitettu boffauspaikka, ja pari naishenkilöä kävelee ohi. Siinä sitten yksi kääntyy, ja sanoo:
"Rune" Minä käännyn sitten siinä, ja...
"...moi?"
"Eini"
"Mit... Siis, öö... mie en... tai siis... sie... mie kun luu... Häh?"
Siinä sitten yritin jotain järkevää sanoa, leuka kiveyksellä ja kassit käsissä, juhlapuku päällä edessäni seisovalle naishenkilölle. :D Saattoi olla kyllä näkemisen arvoinen keskustelu sekin. Oli ainakin kokemisen arovoinen tunnetila täällä päin. ;)

Itse asiassa sinä pysähdyit seurueesi kanssa kysymään missä se Smökki on. Kukaan ei tarkalleen tiennyt, mutta sitten huomasin sen sun nimilappusi.
Ajattelin kai, että se on ihan itsestään selvää, että kaikki tajuavat minun olevan Eini :) Olisin minäkin voinut yrittää saada aikaan älykkäämpää dialogia ;)
State of harmony, the absence of hostility.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Ajattelin kai, että se on ihan itsestään selvää, että kaikki tajuavat minun olevan Eini :)
Onko tuo avatari niin näköinen vai heiluttelitko hienoja piirroksia käsissäsi vai..? :D
Eini
Conitress

Viesti Kirjoittaja Eini »

No, ei kai se ajatus perustunut mihinkään...
Eipä tuo avatar kovin näköinen ole, mutta silti. Kiitos muuten :)
State of harmony, the absence of hostility.
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

En tullut minäkään coniin kun laiska olen ja en erityisemmin tykkää tämän tapaisista miiteistä enpä vain tiedä miksi...
Taarne oli ainut kenet tunnistin
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Terminator kirjoitti:Runea säikähdin.
Jaa sinä vai? Minä näin hänet etäältä jo aiemmin, ennen kuin meidät "esiteltiin", ja kauhistuin niin pahanpäiväisesti etten uskaltanut mennä juttelemaan. Mutta sitten pikapuoliin kun tapasimme virallisesti, tajusin että kyllähän se Rune on eikä kukaan hämäräveikko joka on kolkannut meidän Tarinamestarin... ;) Ihan kiva tyyppi. Tavataan taas!
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Tapsa kirjoitti:
Terminator kirjoitti:Runea säikähdin.
Jaa sinä vai? Minä näin hänet etäältä jo aiemmin, ennen kuin meidät "esiteltiin", ja kauhistuin niin pahanpäiväisesti etten uskaltanut mennä juttelemaan. Mutta sitten pikapuoliin kun tapasimme virallisesti, tajusin että kyllähän se Rune on eikä kukaan hämäräveikko joka on kolkannut meidän Tarinamestarin... ;) Ihan kiva tyyppi. Tavataan taas!
No voi sentään. Kauhutarinat Runesta sen kun vain lisääntyvät. Epäilykseni heräävät. Miksi Rune ei näyttäytynyt miitissä? Hänen heppoiset selityksensä ovat taatusti valetta. Miksi jokainen joka on Runen tavannut on kauhistunut? Hmm... tässä on jotain hämärää. Älkää ihmetelkö jos Grom Hardhammeria ei enää tämän illan jälkeen näy sotussa. Pitäisi pitää turpa ulkona salaperäisistä ja selittämättömistä mysteereistä... pätkii... mitä...meidei meidei... ne tulevat... apua... :(
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Miksiköhän minusta tuntuu että taidan jättää seuraavan 'conin välistä... :D
--- Noo... Kun vertaa muihin, niin kyllä se melko näköinen on. ;)
Miksi tunnen jonkinlaisen viittauksen johonkin...? ^_^
Viimeksi muokannut Rune, Ti 27.07.2004 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium

Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Eini kirjoitti:Eipä tuo avatar kovin näköinen ole, mutta silti.
--- Noo... Kun vertaa muihin, niin kyllä se melko näköinen on. ;)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Äh, kaikki nämä kauhistukset luultavasti johtuvat siitä seikasta, että Runen paljon standardia järkevämpien ja humoristisimpien postausten ansiosta ihmiset saavat Runesta sellaisen kuvan, että hän on jonkinlainen yliviisas supermies. Oma pelästykseni ja yllätykseni oli vain siitä, että huomasinkin odotusten vastaisesti Runen olevan aivan normaali 16 vuotias mieshenkilö (Vaikka olenkin hänestä saanut hieman naisellisen vaikutelman :D ja luulin hänen olevan pitempi, vaikka minä olenkin paras puhumaan ;)).
Ja onhan sillä avatarillakin oma osansa asiasta ;D...
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Onko Rune mies???
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Rune
Peliporukkavalvoja

...

edit\\ Plague, ei tuollaisesta nyt voi vetää hernettä nenään. ;) Sain kyllä muutaman muun kanssa aika hyvät naurut tuosta. :D
Viimeksi muokannut Rune, Ti 27.07.2004 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium

Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Plague Zombie kirjoitti:Onko Rune mies???

Ahhaahhahahhahahaha!
*Jatkaa kippurassa nauramista*

Ehhee....
*Pyyhkii vedet silmiltä*
Meinasin pudota tuolilta, kun ajattelin olevani Runen asemassa, kun tuollaisia kysytään... Pahimman laatuinen loukkaus :D.

Hey c'mon, tietysti Rune on mies! Hänen juttunsa voivat olla vain viisaamman sukupuolen edustajilta (Vaikkakin vähemmän kauniin...).
Paul Frank

Viesti Kirjoittaja Paul Frank »

Ihan mukava tapahtuma tuo ropeconi, miitissä en ollut.
Paul Frank is your friend
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Nöyrimmät anteeksipyyntöni Runelle, toivottavasti vielä puhut minulle tämän jälkeen ;) (vaikka emmehän ole koskaan puhuneetkaan)
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Hyvä heitto Plague. Rune mukamas nainen. Hymyilytti täälläkin. Minua hymyillytti myös kreetanmatkan jälkeen Runen lähettämä känniviesti yv-lokerossani. In yeer face Rune :D

se siitä off-topicista. En tullut tämänvuotiseen koniin, mutta olen tehnyt itselleni lupauksen että osallistun ensikerralla maalatulla armeijalla joko johonkin megabattleen tai sitten turnaukseen ja megabattleen jos ehdin.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

[OT] Itselleni kävi tuollainen erehdys, tai siis hotellin respan mummolta. Varattiin siinä saunaa illaks ja respan mummo alko kyselee, että voidaanko mennä samaan saunaan kaikki (Faija, broidi ja minä) ja sitten sanottiin että kyllä se käy ja respan mummo varmisti vielä puhelimella jostain paikasta, että tyttö voi mennä miesten saunaa, oltiin sitten siinä vähän ihmetellen, että kuka meistä on tyttö ja sitten se respan mummo tuli puhelimesta ja sano, että on ok, että tyttö voi mennä miesten saunaan. Sitten kysyttiin, että ketä meistä on se tyttö? Respan mummo osotti mua... Ja ei, en ole tyttö. Pitkät hiukset kylläkin ja tuosta on parisen vuotta aikaakin olis sillon 14. Nyt on ikää jo 16. Arvatkaa vaan paljon broidi kettuili tosta... [OT LOPPUU]
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”