Rautapihan hukka armeija, Kokemuksia?
-
Paul Frank
Rautapihan hukka armeija, Kokemuksia?
Olen ajatellut hommata itselleni armeijan joka koostuu pelkistä hukka ratsastajista ( warg riders ) johtamaan tulisi tietysti sharku.
onko kellään kokemuksia tälläisestä? miten on toiminut?
onko kellään kokemuksia tälläisestä? miten on toiminut?
Paul Frank is your friend
King of the Hillissä, tai Take&Holdissa nuo kaverit olisivat rautaa jo pienissä määrissäkin. Relief Forcekin olis näille kuin unelma, Pitched battlekin olisi näille samanlainen kuin Rohanille, eli turpaan tulee
No ei aina mutta usein, riippuu nopista, aika yllätys että riipppuu nopista mutta silti.
Mutta Sharku ei yksin kolmella mahdillaan saa ihemitä aikaan, ota ainakin yksi Kapteeni wargilla, ehkä kaksikin Sharkun tueksi.
Ja BTW Tämä olisi varmaankin kuulunut tuonne toiselle puolelle LOTR keskustelua. Tänne vain valmiit listat.
Mutta Sharku ei yksin kolmella mahdillaan saa ihemitä aikaan, ota ainakin yksi Kapteeni wargilla, ehkä kaksikin Sharkun tueksi.
Ja BTW Tämä olisi varmaankin kuulunut tuonne toiselle puolelle LOTR keskustelua. Tänne vain valmiit listat.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Paul Frank
LAndE kirjoitti: Ja BTW Tämä olisi varmaankin kuulunut tuonne toiselle puolelle LOTR keskustelua. Tänne vain valmiit listat.
juu ajattelin että sillä puolella tämä olisi passitettu tänne
no modet varmaan hoitaa siirron jos on tarpeen....
Kiitos neuvoista LAnde! Otan kyllä sharkulle captaini tai kaksi vasalleikseen. Hahaa Fantasiapelit täältä tullaan!
En tiedä pilaanko ilosi mutta kun sanot ""Ja mukaan lähtee muutama boksi wargriderejä."
Niin Wargithan ovat metallisia, kai sen tiedät? Tästä johtuu se, että niitä ei tosiaankaan paljoa taistelukentällä nähdä, ainakaan "full warg" armeijaa.
Ainoa boksi missä muuten tulee Sharku on WARG ATTACK! ja tuon boksin sisällön löydät GW:n sivuilta. Ja yksi warg maksaa kahdeksan (8) euroa, korjatkoon joku jos olen väärässä hinnan suhteen. Mutta onneksi GW suunnittelee jotain uutta muovivalua kehittävää valumuottia. Ja tuollainen keksintö tuo PALJON uusia muovibokseja, jotka ennen olivat metallisia.
Niin Wargithan ovat metallisia, kai sen tiedät? Tästä johtuu se, että niitä ei tosiaankaan paljoa taistelukentällä nähdä, ainakaan "full warg" armeijaa.
Ainoa boksi missä muuten tulee Sharku on WARG ATTACK! ja tuon boksin sisällön löydät GW:n sivuilta. Ja yksi warg maksaa kahdeksan (8) euroa, korjatkoon joku jos olen väärässä hinnan suhteen. Mutta onneksi GW suunnittelee jotain uutta muovivalua kehittävää valumuottia. Ja tuollainen keksintö tuo PALJON uusia muovibokseja, jotka ennen olivat metallisia.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
-
Kellokoneisto
Äläs hätäile kuitenkaan turhaa... Sllä rahaa tulee menemään paljon, jos ostat kaikki metallisina, ei muuten, mutta huhujen mukaan Scouring the Shiren mukana tulee muovisia wargeja ja näiden pitäisi tulla jo advanced orderiin jouluksi...
Ja ehdotan, että otat niitä kapuja heti kaksi Sharkun lisäksi... Full Cavlry listalle priority on tärkeä, joten mahtia mnee heroic moveihin...paljon
Ja ehdotan, että otat niitä kapuja heti kaksi Sharkun lisäksi... Full Cavlry listalle priority on tärkeä, joten mahtia mnee heroic moveihin...paljon
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Kyllä niitä wargeja saa viiden kappaleen bokseissa.LAndE kirjoitti:En tiedä pilaanko ilosi mutta kun sanot ""Ja mukaan lähtee muutama boksi wargriderejä."
Lalalaa
-
Paul Frank
Mahtaakohan herra LAndE tietää kauan olen säästänyt tämän armeijan eteen?
kiitos kumminkin informaatiosta, olen nimittäin tinkinyt hammerien ostosta varmaan puoli vuotta. että kyllä raha tilanteeni sallii tämän warggi armeijan.
Hei LAndE mitäs tuumaisit jos ottaisin tähän armeijaan gothmogin wargilla, rautapiha teema kävisi ontumaan, mutta saisin ainakin sitä kaivattua mightiä.....
Hei LAndE mitäs tuumaisit jos ottaisin tähän armeijaan gothmogin wargilla, rautapiha teema kävisi ontumaan, mutta saisin ainakin sitä kaivattua mightiä.....
warg armeija on ollut myös minun unelmani mutta hinta rahassa on tullut esteeksi. Mielestäni gothmog+kapu olisi paras vaihto ehto koska sillä on se special rule että saa heittää counter heroic moveja joka auttaa huimasti warg armeijassa. Lisäksi nyt kun julkaistaan nämä haradrimin ratsu ukot niin saisit mordor teemaan niitä heilumaan lancellaan ja paremmilla jousillaan.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.