"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hardened Veteranseista.

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
-YarricK-

Hardened Veteranseista.

Viesti Kirjoittaja -YarricK- »

Voinko pelata IG armya jossa käytän Hardened veteraaneina Catachan jungle fightereitä? Tämä ei olisi deathworld army mihin ei saisi ottaa tankkeja. Onnistuuko tämä?
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Jos osaat selittää itsellesi (ja mahdollisesti myös muille), miksi veteraanisi näyttävät tuollaisilta, niin ei kai siinä mitään ongelmaa.

Itse käytän armeijani veteraaneina vanhoja metallisia cadian figuja.
-YarricK-

siis Voiko niitä käyttää perus trooppeina noita veteraanei?
Eräillä sitä on ;D
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

-YarricK- kirjoitti:siis Voiko niitä käyttää perus trooppeina noita veteraanei?
Ei. Ne ovat elitejä, ja eliteinä myös pysyvät. Perus troopit otetaan TROOP osaston valinnoista.
-YarricK-

Mitäs ukkoja kannattais käyttää perus trooppeina?
Eräillä sitä on ;D
bbckamaja

Viesti Kirjoittaja bbckamaja »

Veteraanit ovat normaaleita troop figuja jotka olet kenties modannut hiukan erikoisemmiksi tai maalannut hieman eritavalla, jotta ne erottuvat muusta vihreästä massasta. Ainoa ero fluffillisesti normaaleihin joukkoihin on se että nämä jampat ovat jääneet henkiin muiden laotessa ympäriltä. Pitkään hengissä säilyminen on mahdollistanut heille hieman normaalista poikkeavan aseistuksen (Hei, nyt kun pöly on laskeutunut niin käydäänpä etsimässä hieman tulivoimaa...).
-YarricK-

Mutta onko kaikki troopit normaaleja tyyppejä? eli voinko käyttää catachan jngle fightereitä (ei deathworld) minä tahansa trooppina?
Eräillä sitä on ;D
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

-YarricK- kirjoitti:Mutta onko kaikki troopit normaaleja tyyppejä? eli voinko käyttää catachan jngle fightereitä (ei deathworld) minä tahansa trooppina?
Kyllä pitäisi voida. Ainoastaan Grenadiereiksi ne eivät erityisen hyvin sovi. Jos käytät armeijassasi useampaa eri troop tyyppiä, voisi olla ihan viisasta maalata ne niin, että helposti erottaa, mikä on mitäkin. Ja samat figut käyvät siis myös veteraaneiksi.

Lyhyesti: kaikki perus jalkaväki voidaan kuvata noilla figuilla ilman mitään ongelmia.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Veteraaneille ei ole erikseen julkaistu omia figuja, joten muoviboksi Catachan jungle fighters toimii minä tahansa rykmenttiä oli se sitten GW:n/sinun/joulupukin keksimä. Samasta boksista voit myös tehdö veteraaneja joko modeloimalla figuja hieman erilaisiksi kuin muut tai maalaamalla ne erilaisiksi tai jättää ihan samanlaisiksi kuin muutkin squadit, mutta squadit on saada eroteltua toisistaan jotenkin.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”