Delffien pahuus!
Delffien pahuus!
delffejä kutsutaan pimento haltioiksi ja heitä pidetään 100% pahoina, mutta onko asia tosiaan niin, sillä minä uskon että delffit eivät oo aivan läpimätiä.
Minun mielestä delffit ovat myös hyvä kansa (ainakin osa heistä), sillä tuskin kaikki heistä haluavat hyökätä koko aikaa ulthuaniin tai palvella Slaanesh kulttia ja olla kuin kaaos.
Ideana on siis onko teistä delffit pahoja vaiko onko ne suhteellisen neutraaleja?
Minun mielestä delffit ovat myös hyvä kansa (ainakin osa heistä), sillä tuskin kaikki heistä haluavat hyökätä koko aikaa ulthuaniin tai palvella Slaanesh kulttia ja olla kuin kaaos.
Ideana on siis onko teistä delffit pahoja vaiko onko ne suhteellisen neutraaleja?
"Glory, Honor & Victory over Death"
Sanoisin että pahoja. Luulenpa, että jokaisen pimentohaltiapienokaisen mieleen on painettu kosto jalohaltioille. Joten jokainen pimentohaltia olisi valmis hyökkäämään Ulthuaniin, luulen ma. Ja kyllä niiden puheista ja teoista huokuu armoton pahuus.
Kaaoksen palvonnasta olen samaa mieltä kanssasi. Eiväthän ne kaikki sinne Slaaneshin puolelle ole menneet, ei läheskään. Mutta neutraaleiksi en niitä missään nimessä sanoisi. Tämä siis oma mielipiteeni ja minä nyt olen huono sanomaan näistä asioista.
Kaaoksen palvonnasta olen samaa mieltä kanssasi. Eiväthän ne kaikki sinne Slaaneshin puolelle ole menneet, ei läheskään. Mutta neutraaleiksi en niitä missään nimessä sanoisi. Tämä siis oma mielipiteeni ja minä nyt olen huono sanomaan näistä asioista.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Minä näin DE:t lähinnä koston himoisina mutta eivät ne varsinaisesti pahoja ole. Osa palvoo kyllä Slaaneshiä, mutta Khainea palvotaan enemmän ja Khaine edyllyttää uhreja ja tappamista palvojiltaan. Orjia DE:t pitävät vain siksi, että nämä ovat yleensä heidän alempina olevista roduista olevia.
Varsinaisesti Warhammer ei ole musta valkoinen kuten jenkkien fantasiamaailmat, varsinaista hyvää ja pahaa ei ole. On vain pahoja ja vähemmän pahoja ja oikeastaan kaikki rodut vain toimivat oman etunsa nimissä.
Varsinaisesti Warhammer ei ole musta valkoinen kuten jenkkien fantasiamaailmat, varsinaista hyvää ja pahaa ei ole. On vain pahoja ja vähemmän pahoja ja oikeastaan kaikki rodut vain toimivat oman etunsa nimissä.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Kyllähän niillä niitä orjia on ja kovin julmasti niitä kohtelevat. Muuten en oikein keksi mitään erityisen pahaa. Kyllä varmasti Helffitkin sun muut empiret haluais jokaisen delffin soseeksi. WH:n maailmassa kaikki rodut yrittävät kuitenkin tappaa toisensa, joten aika sama.
Delffit on siis realisteja:)
Delffit on siis realisteja:)
möö
-
Stenvall
-
Stenvall
-
zakug_the_insane
Kyllähän ne pahoja on aivan selvästi. Julmuutta on enemmän kuin kenelläkään, black arkeissa kidutetaan orjia ihan oman huvituksen nimissä ja Naggarothissa orjille heitetään syötäväksi pieni pala raakaa lihaa, jos sitäkään. Ei siellä ihan lomalla olla.
Dark elffit eivät tunne myötätuntoa ketään kohtaan, ei omiakaan.
Dark elffit eivät tunne myötätuntoa ketään kohtaan, ei omiakaan.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Ja sitä paitsi, eihän se ole niitten pikkumiesten vika. Se insestiä harjoittava iso poika niitten johdossa sanoi niille pahoja valheita, ja kaikki on sen syytä! Nyt ne tulokkaat oikeasti uskoo, että helffit on pahoja ja niitten saari pitää vallata takasin. Ja muista roduista kerrotaan taatusti samanlaisia valheita.. Ja ne raukat hyökkäilevät ja pitävät itseään parempina. Mutta kyllä ne nykyään on varmaan aika pahoja jokainen (paitsi Drizztit) kun ovat siellä ehtineet korruptoitua.
You (yes, you!) decide.
- Teonanacatl
- Teonanacatl
Aivan liian moni. Tosin driderit vaativat jo konffausta ja olisivatkin tälläisen teema-armeijan suola. Yleensä näkee vaan niitä nee... siis värirajoitteisesti maalattuja naamoja.Slugger kirjoitti:Onkohan kukaan koskaan tehnyt konvertoinut DE armeijaa droweiksi? esim. cold onet = driderit.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Noin minäkin aioin sanoa, mutta kun en keksinyt sopivia sanoja. Se on kaikki Malekithin syytä, uskokaa!Grey Seer kirjoitti:Sanosin että delffit ovat enneminkin kieroutuneita kuin pahoja, koston himo on sokaissut heidät vuosien varrella ja eivät enää erota hyvää pahasta tai oikeaa väärästä.....
You (yes, you!) decide.
Tulihan se sieltä! Tätä odotin pari päivää =)Nazreg Moonsinger kirjoitti:kuinka vain mutta Malekhit on silti ainoa laillinen hallitsija ulthuanille,muutama phoenix king on tehnyt itsemurhan jne. miettikääs sitä.
Ilokseni ja suruksesi voin ylpeänä todeta että Malekith ei ole Ulthuanin laillinen haltija, Aenarionilla oli kaksi lasta Everqueenin kanssa, Malekith on ainoastaan Aenarionin ja Morathin ensimmäinen lapsi. Malekith ei tiennyt Aenarionin muista lapsista koska Aenarion itsekkin luuli heidän kuolleen joten Malekith oletti että hän olisi oikea perillinen mutta erehtyi tässä.
Eye is green.
No missäs he sitten ovat? Mikäli eivät ole kruunua vaatineet on perimysjärjestystä silti noudatettava.Eraphion kirjoitti:Ilokseni ja suruksesi voin ylpeänä todeta että Malekith ei ole Ulthuanin laillinen haltija, Aenarionilla oli kaksi lasta Everqueenin kanssa, Malekith on ainoastaan Aenarionin ja Morathin ensimmäinen lapsi. Malekith ei tiennyt Aenarionin muista lapsista koska Aenarion itsekkin luuli heidän kuolleen joten Malekith oletti että hän olisi oikea perillinen mutta erehtyi tässä.
Malekith the sovereign!
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.