Eli Dark Elffit vastaan VC ja Skavenit
Eli Dark Elffit vastaan VC ja Skavenit
Tarvisi tässä hieman apua, tuli rankasti turpaan 700p turneessamme ja tarvitsisi hieman apuja. Oma armeijani koostuu 18 Spear warrusta, 10 RxB warrusta, 12 Exestä ja Sorceressista Cold Onella, ja ongelmia tuottaa VC:n Black Nihdit sekä Skavenien Warppi Kanuuna, Ratling Gun ja Warpfire Thrower. Apuja?
Riippuu paljon vihollisella on nihtejä. Yhdellä tappaa varmemmin, mutta se ei ole niin tehokasta, mikäli ei nihdeiisä ole toista riviä. Tokihan se sen yhden varmaan tappaa, mutta siihen se jää. Useampaa voi myös kokeilla, onhan niitä se kuusi S4:llä ja yhteensä -3 saveen. Tällöin pystyt tappamaan enemmän, mutta se on epävarmempaa. Tosin itse saattaisin kokeilla tuota sarjaa ja toivoa, että ranteeni toimisi joskus.Aapel1 kirjoitti:Hm, käyttääkö ritareihin 1 boltin ammusta vai sitä 6 kerralla?
Hm, 2+ save -2 on 4+ save..... siinä on 50% mahdollisuus onnistua savessa, eli siis ihan hyvä mahku. Noh, pakko se riski on ottaa, nyt vaan pitää maalata se koje vielä loppuun niin homma on nalkissa ^^ Ja sitten pitää ostaa vielä muutamat harpit joilla piirtää ympyröitä ^^ Kuinka suurta Harpy rykmenttiä suosittelisitte 700-1000p pelille?
Voi aapo tänne tulit itkemään ku sait pojilta selkääs.
Olen kuullut peleistänne ja mielestäni olet toiminut joissakin tilanteissa erittäin typerästi.
Ratkaisu: Pysy tilanteen tasalla ja luo itsellesi sotasuunnitelma.
Älä sorru vihollisen houkutuslintuihin vaan yritä selvittää mitä sinun täytyy oikeasti tehdä voittaaksesi pelin.
PS. Mitja on oikeesti hirvee jyrääjä niitten knihtiensä kanssa.
Peukut pystyyn, että sen joskus joku pieksää oikein kunnolla.
-funk you, you motherfunker-
Olen kuullut peleistänne ja mielestäni olet toiminut joissakin tilanteissa erittäin typerästi.
Ratkaisu: Pysy tilanteen tasalla ja luo itsellesi sotasuunnitelma.
Älä sorru vihollisen houkutuslintuihin vaan yritä selvittää mitä sinun täytyy oikeasti tehdä voittaaksesi pelin.
PS. Mitja on oikeesti hirvee jyrääjä niitten knihtiensä kanssa.
Peukut pystyyn, että sen joskus joku pieksää oikein kunnolla.
-funk you, you motherfunker-
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D