high elvesien taktiikan vaihto....
high elvesien taktiikan vaihto....
oon käyttänyt aika paljon nysväystaktiikkaa jalohaltioilla... haluaisin kokeilla jotain vähän rämäpäisempää... mitä kannattais ottaa armyyn?
sword mastereita? silverhelmejä?
sword mastereita? silverhelmejä?
Kynä on miekkaa mahtavampi, paitsi melee combatissa
-
mastertyrion
Hmm... Suurhaltioilla hyökkäämistä on hieman eri malleja.
Ensimmäinen yaktiikka on koko rintaman hyökkäys, joka sisältää raskasta ratsuväkeä ja kärryjä, sekä charactereja näissä koko rahalla.
Jalkaväki muuri käsittää eliittijalkäväen, joita tukevat kärryt ja keihäsmies blockit.
Voit myös mennä joko/tai taktiikkaan, mutta siinä tuppaa usein käymään niin, että hidas jalkäväki jää ratsuväen jalkoihin, eikä erityisesti ole hyödyksi.
Ainakin minulla tehokkaaksi taktiikaksi on osoittautunut ns. Refused Flank, jossa yhdelle kyljelle ladataan raskas ratsuväki ja Reaverit flankkaamaan, keskelle pari keihäs blockia kärryjen tukemina ja toiselle laidalle Varjosotureita ja Kotkia hidastamaan.
Kaikkiin näihin on suositeltavaa ottaa myös RBT tai pari ja kotkia.
Ensimmäinen yaktiikka on koko rintaman hyökkäys, joka sisältää raskasta ratsuväkeä ja kärryjä, sekä charactereja näissä koko rahalla.
Jalkaväki muuri käsittää eliittijalkäväen, joita tukevat kärryt ja keihäsmies blockit.
Voit myös mennä joko/tai taktiikkaan, mutta siinä tuppaa usein käymään niin, että hidas jalkäväki jää ratsuväen jalkoihin, eikä erityisesti ole hyödyksi.
Ainakin minulla tehokkaaksi taktiikaksi on osoittautunut ns. Refused Flank, jossa yhdelle kyljelle ladataan raskas ratsuväki ja Reaverit flankkaamaan, keskelle pari keihäs blockia kärryjen tukemina ja toiselle laidalle Varjosotureita ja Kotkia hidastamaan.
Kaikkiin näihin on suositeltavaa ottaa myös RBT tai pari ja kotkia.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
-
mastertyrion
-
High Elffi
toimi ainakin mulla kääpiä vastaan, laitoin ratsuväen toiseen reunaan, ja toiseen reunaan 2kotkaa+1lohikäärmeen sekä 2x10 spearmania. Lisäksi olin saanut 6shadow warrioria kääpien taakse. Juoksin suoraan päin vihollista, räiskin koko ajan magiaa, ja chargasin niin nopeasti kuin mahdollista. Ei se ehkä toimi, mutta onnistui se ainakin kerran. Maageilla kannattaa yrittää päästä vihollisen linjojen taakse, niitä on paha alkaa tappamaan sieltä, koska jos se kääntyy joku rynnii reariin.
Ylä puolella oleva teksti ei ole välttämättä paikkansa pitävää. Tulkitkaa sitä miten haluatte, mutta lainaaminen omalla vastuulla.