Onko Old one eye kannattava ostos?
Onko Old one eye kannattava ostos?
Niin eli onko Old one eye kustannustehokas ja mitkä ovat sen hyvät ja huonot puolet?
The great beast has come, devourer of worlds.
Re: Onko Old one eye kannattava ostos?
Huono.Lepoula kirjoitti:Niin eli onko Old one eye kustannustehokas ja mitkä ovat sen hyvät ja huonot puolet?
Lyöhän se kovaa ja kestää ihan kelvollisesti.. mutta..
a) hidas, on closiksessa joskus vuorolla neljä tai viisi.. jos silloinkaan.
b) Josta johtuu se että kaveri kuolee ihan liian helposti, kun täytyisi joka vuoro kävellä avoimella jotta sen saisi mahd. nopeasti combattiin ja tekemään jotain muuta kuin ottamaan ampumisesta osumaa.
c) 1 turha specie lisää. ditto.
d) tavallinen ampuva fex on paljon parempi vaihtoehto
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Eipä tuohon voi mitään lisätä, kun olen samaa mieltä. =)
Mutta kuten muuallakin sanonut, jos ei kustannustehokkuudesta piittaa niin siitä vaan!
OOE:tä on kuitenkin melkoisen hankalaa tappaa, joten jos vastustaja on hölmö ja haaskaa ampumistaan siihen, niin muu parvi pääsee helpommalla lähelle... ja sitten pitäisikin vastustajan toivottavasti olla hätää kärsimässä.
Itse pidän näistä Tyranidien kikkayksiköistä enemmän Red Terrorista (ja Lictorista, vaikkei varsinaisesti "erikoinen" olekaan
).
Mutta kuten muuallakin sanonut, jos ei kustannustehokkuudesta piittaa niin siitä vaan!
OOE:tä on kuitenkin melkoisen hankalaa tappaa, joten jos vastustaja on hölmö ja haaskaa ampumistaan siihen, niin muu parvi pääsee helpommalla lähelle... ja sitten pitäisikin vastustajan toivottavasti olla hätää kärsimässä.
Itse pidän näistä Tyranidien kikkayksiköistä enemmän Red Terrorista (ja Lictorista, vaikkei varsinaisesti "erikoinen" olekaan
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
- Henri Ketonen
Ja jos on vähänkin tarpeeksi tulivoimaa niin tyranid on kuollut ja kuopattu. Samoin jos hivet pistää alas niin on aika ikävä homma, pienet kun harvoin saavat mitään aikaan...Plague Zombie kirjoitti:Juuri tuon takia tyranidit on ärsyttävä vastus, jos ampuu isoja örmyjä, niin pienemmät repivät omat joukot kappaleiksi. Jos taas räiskii pieniä, niin isot pääsevät lähikseen joka ei ole hyvä juttu.
(turnauksessa assaulttasin kahdella täydellä gaunttiryhmällä 14 berserkerin päälle, piti lyödä 96 kertaa että 10 marinea kuoli)
Joskus olen myös lyönyt 46 kertaa mukaanlukien rendarit saamatta ainoatakaan woundia aikaan, tarvitsi kuitenkin vain heittää nelosia ja vitosia
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Re: Onko Old one eye kannattava ostos?
[Huhu]Yksi huono puoli lisää, Vanha Yks simmu ei pääse mukaan ensi Codexiin, Vaan molemmat Spessut imeytyvät takaisin Hive fleettiin. Eli vastaan tulee regeneraatio Carnufexejä ja Deep strike ravanereita. [/Huhu]Lepoula kirjoitti:Niin eli onko Old one eye kustannustehokas ja mitkä ovat sen hyvät ja huonot puolet?
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Tuosta nyt on mahdotonta sanoa mitä oikeasti tarkoitetaan...
Todennäköisimmin Codex-ötöille tulee ostettavaksi jokin kevennetty versio Red Terrorin ja Old One Eye:n ominaisuuksista, kun taas RT ja OOE pysyvät entisellään tai mahdollisesti paranevat... Ovathan ne kuitenkin "erikoisötöjä", ja tuskinpa GW niitä näin äkkiä pudottaa.
Todennäköisimmin Codex-ötöille tulee ostettavaksi jokin kevennetty versio Red Terrorin ja Old One Eye:n ominaisuuksista, kun taas RT ja OOE pysyvät entisellään tai mahdollisesti paranevat... Ovathan ne kuitenkin "erikoisötöjä", ja tuskinpa GW niitä näin äkkiä pudottaa.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
et ole väärässä. Mutta vaikka sinulla olisikin todella iso armeija, niin tuskin pelaat kovinkana usein yli 1500 pisteen taisteluita, 1,5K kun on käytännössä vakiopistemäärä turnauksissa.
OOEtä voi käyttää myös tasan 1500 pisteen peleissä.
OOEtä voi käyttää myös tasan 1500 pisteen peleissä.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"