Undeadien myrkyttyminen
-
Tehenhauin
Undeadien myrkyttyminen
Elikkä kaikessa yksinkertaisuudessaan: Voiko epäkuolleet myrkyttyä?
Rule-puukki sanoo että: "Unliving targets (suchs as war machines) are immune to poison as are some troop types. These are clearly defined in their description."
Tuo kyllä väittää,että se pitäis lukea army-puukissa, jos sellainen on, mut kun sitä järjellä ajattelee niin miten esimerkiksi luuranko voi myrkyttyä?
Rule-puukki sanoo että: "Unliving targets (suchs as war machines) are immune to poison as are some troop types. These are clearly defined in their description."
Tuo kyllä väittää,että se pitäis lukea army-puukissa, jos sellainen on, mut kun sitä järjellä ajattelee niin miten esimerkiksi luuranko voi myrkyttyä?
-
The Swordmaster
Kyllä toimii poison epäkuolleita vastaan. Kerrotaan jossain chroniklessa/annualissa/Q&A:ssa. Selitys oli että ne ampujat kastaa nuolet pyhään veteen tai jotain...
Viimeksi muokannut The Swordmaster, Pe 30.07.2004 22:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Re: Undeadien myrkyttyminen
Logiikkaa ja fluffia ei kannatakkaan käyttää tulkitessaan sääntöjä...Tehenhauin kirjoitti:Rule-puukki sanoo että: "Unliving targets (suchs as war machines) are immune to poison as are some troop types. These are clearly defined in their description."
Vain unlivingit (sotakoneet, chariotit ja sensellaiset) ovat suoraan immuuneja poisonille ja undeadit eivät tosiaankaan ole unliving.
Muutama poikkeus erikoissääntö on tietysti, mutta se on sitten ihan eri asia
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Amazing Slug
-
Tehenhauin