"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinan Loppu?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Tms *Fin*
Viesti:

Tarinan Loppu?

Viesti Kirjoittaja Tms *Fin* »

Minä en tiedä kovinkaan paljon wh40k historiasta mutta olen miettinyt kun kaikki ovat laittaneet keisarista erinlaisii juttui että ehkä GW on tehnyt Historian sillein että sitoo kaikkia pelaajia mutta onkohan niin että meidän pitää henkilökohtaisesti viedä tarina loppuun?

Laittakaa oma mielipidettänne asiasta... XD
Iron Within! Iron Without!
Tms *Fin*
Viesti:

GW:hän Kehottaa nimen omaan tekemään omia armejoita ja keksimään niille oma historia...
Mutta mitä hyötyy on historiasta jolle ei oli loppua?
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Koska silloin GW voi rahastaa silllä oikean historian loppuun asti? ;)

Eli 40K ei tule koskaan päättymään, koska yksinkertaisesti sille ei ole syytä. Jos GW joskus menee nurin, niin tuskin kirjoittavat tarinan päätöstä...
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Tms *Fin*
Viesti:

siis? miten GW woi rahastaa oikean historian loppuun jos ne suosittelee oman armejan tekemistä?
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Ei vaan Geewee voi rahastaa oikean historian loppuun asti jos 40k ei fluffissa koskaan pääty, kun aina voi tehdä uusia armiejoita ja kehittää vanhoja, see? Noin minä sen ainakin käsitin.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Uzi-99
Viesti:

Ja Hukka käsitti aivan oikein! =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Tms *Fin*
Viesti:

tarkotatko nyt että GW kehittää vanhoja ja me pelaajat teemme uusia?
Uzi-99
Viesti:

Otetaans uusiksi:
onkohan niin että meidän pitää henkilökohtaisesti viedä tarina loppuun?
--- Ei, koska 40K ei tule koskaan päättymään. GW ei itse vie eikä taatusti anna pelaajienkaan viedä 40K:n tarinaa "loppuun". Siinähän menisi GW:n rahasampo. =)

Me pelaajat voimme tietysti aina väitellä siitä kuka voittaisi jos niikseen kävisi, mutta se on varmaa ettei GW tule koskaan vapaaehtoisesti lakkauttamaan pelejään ja niiden maailmoja.

Huom: Tuo väittely on jo käynnissä muualla.
Tms *Fin*
Viesti:

en mä sitä tarkottanu!
tarkoitan että keksimme itse tarinan loppu joka jää meidän omaan päähän eikä sitä kirjoiteta mihinkään GW:n kirjaan...
Tms *Fin*
Viesti:

Tarinan loppu jonka sinä itse keksit... Tarinan loppu josta ei ehkä kukaan muu tiedä kuin sinä... Tarinan loppu jonka ehkä kirjoitat johonkin... Tarinan loppu joka sinusta on hyvä... Tarinan loppu joka on omassa päässäsi... Tarinan loppu jonka sinä voit kertoa jollekkin...
Oba

Viesti Kirjoittaja Oba »

Wou. Nyt meni vähän psykedeeliseksi.
Eihän sitä mikään estä, että omassa päässänsä, vaikkapa eldarit tappavat ja orjuuttavat kaikki (aivosolut?). Sitten tästä tapahtumasta (ei) voi mennä Helsinkiin alasti huutelemaan.

Jos ymmärsin varsin tämän varsin oudon kysymyksen oikein, mikään ei häntä estä keksimästä "tarinaan" loppua, mutta ellet jotenkin piilota hypnotisoivaa piilosanomaa tekstiisi, GW tuskin noteeraa tarinaasi mitenkään.

OT:Pilkut ja kieliopin kertaus eivät olisi pahitteeksi.
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
Tms *Fin*
Viesti:

hahahahah
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Tms *Fin*:llä menee kyllä nyt niin keittiöfilosofian harrastamiseksi että huhhuh...
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Tms *Fin*
Viesti:

mitä jos 1kertaisesti lopetettais viestien laittaminen tänne? XD
kohta muut alkaa lyömään vetoa kenestä meistä tänne kirjottaneista tulee psykopaatti...
ja myönnän että tää oli typerä aihe... Xp
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”