Pieni kysymys (Koskee Chaosta)
-
_BloodThirster_
Pieni kysymys (Koskee Chaosta)
Eli voinko yhdistää esim. Yhdistää Khonii ja NightLordei
Ja jos voin nii voinko ottaa niitä nightlordin figuja mitä ei voi olla khornilla ja toistipäi???
Mun mielestä voi ottaa mutta kaverit vaa ihmettelee...
Ja jos voin nii voinko ottaa niitä nightlordin figuja mitä ei voi olla khornilla ja toistipäi???
Mun mielestä voi ottaa mutta kaverit vaa ihmettelee...
-
Puistokemisti
-
_BloodThirster_
-
_BloodThirster_
-
_BloodThirster_
Black Legioonaan saa ottaa ketä lystää Chaokselta (mun tietääkseni) mut sillon menettää paljon bonuksii... XD
Ite kerään "Regal Legion" (mun oma tekemä) jonka joukot on maalattu Regal Blue:lla ja Chaos Black... (esim. jotku unitit on regal Blue:n värisii ja jotkun Chaos Black...)
Ite kerään "Regal Legion" (mun oma tekemä) jonka joukot on maalattu Regal Blue:lla ja Chaos Black... (esim. jotku unitit on regal Blue:n värisii ja jotkun Chaos Black...)
Iron Within! Iron Without!
-
_BloodThirster_
Codex:ssa lukee näin: "....They are always free to use any options in the list. Thus units of Black Legion Berzerkers bearing the mark of khorne will march side by side with black legion sorcerers of tzeentch..." voit ite käydä lukemas ton kohan alusta loppuun CSM:Codex:n sivult 44...
Iron Within! Iron Without!
Black Legion = Tavallinen kaaoslista._BloodThirster_ kirjoitti:jaa eli jos mulla on black legioonaa ja khornee ja yhdistän niitä. Ni en voi käyttää esim khornin mark of khornee vai???
Kirjan peruslista kuvaa siis BLää ja yleissääntöhän on se, että jos kenraali on undivided, saa kaikkia merkkejä jos haluaa... Black Legioonan kenraali voi olla kyllä minkä merkkinen tahansa, mutta se sitten mahdollisesti taas rajoittaa muita merkkejä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Puistokemisti
Jos keräät jotain neljästä kultti legioonasta (World Eaters, Thousand Sons, Death Guard, Emperor's Chidlren), saat vain uniteja joilla on se markki.
Muilla legioonilla, pois lukien Black Legion, saat vain Undivined joukkoja.
Black Legion taas saa kaikkia markkeja. Jos Kenraalillasi on MoCU, kaikki kulttimerkin omaavat ovat Eliittiä (Berzerkerit, Noice Marinet, Plague Marinet, Rubic Marinet).
Jos taas Kenraalillasi on jokin markki, saman markin omaavat unitit ovat Troop choise (Undivined joukot pysyvät troop choisena). Tälläin tosin et saa Kenraalin jumalan vastaisia uniteja mukaan (Khorne vs Slaanesh, Tzeecth vs Nurgle).
Muilla legioonilla, pois lukien Black Legion, saat vain Undivined joukkoja.
Black Legion taas saa kaikkia markkeja. Jos Kenraalillasi on MoCU, kaikki kulttimerkin omaavat ovat Eliittiä (Berzerkerit, Noice Marinet, Plague Marinet, Rubic Marinet).
Jos taas Kenraalillasi on jokin markki, saman markin omaavat unitit ovat Troop choise (Undivined joukot pysyvät troop choisena). Tälläin tosin et saa Kenraalin jumalan vastaisia uniteja mukaan (Khorne vs Slaanesh, Tzeecth vs Nurgle).
Koreassa, paikallisessa nappiksessa ei skandeja D: