minkä kokoinen peli pöytä 40 tonnisille ??
minkä kokoinen peli pöytä 40 tonnisille ??
sieltä otsikostahan se kysymys selviää 
Se tietysti riippuu ja roikkuu millä armeijalla pelaa...
Jos pelaa chaoksella joka ampuu paikalla niin haluat että pienellä kentällä kaikki yltävät ampumaan ja sitten kun vielä lähitaistelussakin riittää puhtia...
Itse suosin juuri tuota 72"x48" vaikka mun kaveripeleissä ei sitä kentän kokoa niin tarkasti ole määritelty...
Jos pelaa chaoksella joka ampuu paikalla niin haluat että pienellä kentällä kaikki yltävät ampumaan ja sitten kun vielä lähitaistelussakin riittää puhtia...
Tonton kirjoitti:No se titenkin riippuu pistemäärästä... ite tykkään noista vähän pienemmistä kentistä... pelissä ei mene niin kauaa XD
Itse suosin juuri tuota 72"x48" vaikka mun kaveripeleissä ei sitä kentän kokoa niin tarkasti ole määritelty...
Viribus uniti, yhteisepelillä kaikki sujuu
Aika omituinen logiikka, siis pitäisi olla sellainen pöytä joka suosii tiettyä armeijaa muiden kustannuksella?Droez kirjoitti:Se tietysti riippuu ja roikkuu millä armeijalla pelaa...
Jos pelaa chaoksella joka ampuu paikalla niin haluat että pienellä kentällä kaikki yltävät ampumaan ja sitten kun vielä lähitaistelussakin riittää puhtia....
Tuo 72*48 on hyvä 1500-2000 pisteen peleille, pienimmille 54*48 on hyvä.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
mä alan pelaamaan TAU armeiallaMikki N kirjoitti:Aika omituinen logiikka, siis pitäisi olla sellainen pöytä joka suosii tiettyä armeijaa muiden kustannuksella?Droez kirjoitti:Se tietysti riippuu ja roikkuu millä armeijalla pelaa...
Jos pelaa chaoksella joka ampuu paikalla niin haluat että pienellä kentällä kaikki yltävät ampumaan ja sitten kun vielä lähitaistelussakin riittää puhtia....
Kannattaa muuten kokeilla myös hakua, tästä aiheesta on nimittäin keskusteltu aika usein. Hakusanaksi vaikka pelipöytä (tai pelipöydän), hakualueeksi Maalaus, Konverttaus ja Maiseman teko. Haku-toimintohan löytyy sivun ylälaidasta, käyttäjätietojen ja käyttäjälistan välistä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
En meinannut että pelipöytä pitäisi suunnitella armeijan mukaan vaan kun tuo Tonton pelaa tuollaisella armeijalla...Mikki N kirjoitti:Aika omituinen logiikka, siis pitäisi olla sellainen pöytä joka suosii tiettyä armeijaa muiden kustannuksella?Droez kirjoitti:Se tietysti riippuu ja roikkuu millä armeijalla pelaa...
Viribus uniti, yhteisepelillä kaikki sujuu
Riittää hyvin. Tuolla oli eräässä turnauksessakin muutama tuon kokoinen pöytä... Harvemmin tulee käytettyä koko leveydeltä pöytää kuitenkaan.shuttle kirjoitti:riittäisiköhän 65x48'' pöytä 1500-2000 pojon peleille ???
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
mut aattelin et se 65'' ois se pituus jos meinasit sitä leveydeks(kun en oikeen tajunnu tot sun juttuus)Deetwo kirjoitti:Riittää hyvin. Tuolla oli eräässä turnauksessakin muutama tuon kokoinen pöytä... Harvemmin tulee käytettyä koko leveydeltä pöytää kuitenkaan.shuttle kirjoitti:riittäisiköhän 65x48'' pöytä 1500-2000 pojon peleille ???