"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ruohomatoista

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Eetu5

Ruohomatoista

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

Eli mistäs sais halvalla hyvän ruohomaton pelialustaksi ja mikä on ton Gw:n batllematin koko?
shuttle

Viesti Kirjoittaja shuttle »

jaa-a käy kattoo harrasteesta... :wink:
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

GW:n ruohomatto on hinta/pinta-ala suhteessa yksi halvimmista ja helpoiten saatavista. Battlematin koko on 180x120cm, ja tämäkin tieto olisi löytynyt haulla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Jos et halua niin isoa tai haluat erivärisen, käy katsomassa Hobby Pointista.
Paul Frank

Viesti Kirjoittaja Paul Frank »

Ainahan voit ostaa vaalean vihreää terassi mattoa.
tosin itse käytän gw:n battle mattia.....
Paul Frank is your friend
shuttle

Paul Frank kirjoitti:Ainahan voit ostaa vaalean vihreää terassi mattoa.
mutta onko se halpaa se terassimatto ??????
Paul Frank

Viesti Kirjoittaja Paul Frank »

shuttle kirjoitti:
Paul Frank kirjoitti:Ainahan voit ostaa vaalean vihreää terassi mattoa.
mutta onko se halpaa se terassimatto ??????
Juu on se edullisempaa kuin gw battlemat, en nyt muista tarkkaa hintaa mutta halvempi se on.....
sitä saa rautakaupasta...
Paul Frank is your friend
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

minä ostin itse city-marketistä 18 eurolla terassi maton. siihen jää ukot kiinni...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Älkää ostako mitään GW:n ruohomattoja tai terassimattoja muualta, vaan vaivatkaa itseänne sen verran, että kierrätte muutaman pienoismalli kaupan ja ostatte sieltä parempaa tavaraa ja halvemmalla.
shuttle

Maedhros kirjoitti:Älkää ostako mitään GW:n ruohomattoja tai terassimattoja muualta, vaan vaivatkaa itseänne sen verran, että kierrätte muutaman pienoismalli kaupan ja ostatte sieltä parempaa tavaraa ja halvemmalla.

niinku mitä ???
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

shuttle kirjoitti:
Maedhros kirjoitti:Älkää ostako mitään GW:n ruohomattoja tai terassimattoja muualta, vaan vaivatkaa itseänne sen verran, että kierrätte muutaman pienoismalli kaupan ja ostatte sieltä parempaa tavaraa ja halvemmalla.

niinku mitä ???
Muiden valmistajien ruohomattoja. Niitä myydän useissa eri sävyissä, isompin/pienempinä paloina ja yleensä halvemmalla. Laatukin on korkeaa.

[Edit:] Tiedä sitten, mitä halusit kysyä, kun tuo sinun lauseenmuotoilusi ei ole vahvimpia puoliasi.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Pääkaupunkiseudulta saa kertoa muitakin pienoismallikauppoja kuin Hobby Pointin, sillä siellä olevat matot ovat GW:n Battlemattia kalliimpia, olkoon parempilaatuisia.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Minäkin tahtoisin tietää, mistä saa merkittävästi halvempaa ruohomattoa. Kun viimeeksi tein taulukkolaskentasoftan kanssa vertailua useamman liikkeen välillä, neliöhinnat pysyivät noin 20%:n tarkkuudella samassa luokassa. Tässä suhteessa GW todella tarjoaa hinnaltaan vertailukelpoista tuotetta (toisin kuin viisi kertaa kalliimmat mittanauhat jne). Sen kymmenisen prosenttia extraa maksan mieluusti, jos tarkoituksena on nimenomaan kattaa vakiomittainen pelipöytä. Pienempiä mattoja ostan muualtakin vaikkapa kukkuloiden väsäämiseen, mutta pelimittaista en ole löytänyt mistään sen verran halvemmalla että erolla olisi merkitystä. Valaiskaa minua.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
shuttle

[Edit:] Tiedä sitten, mitä halusit kysyä, kun tuo sinun lauseenmuotoilusi ei ole vahvimpia puoliasi.
juuri tuota
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Tybraal kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulta saa kertoa muitakin pienoismallikauppoja kuin Hobby Pointin, sillä siellä olevat matot ovat GW:n Battlemattia kalliimpia, olkoon parempilaatuisia.
Hesassa on ainakin vielä risteysasema. http://www.risteysasema.fi
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Minäkin olen monessa asiassa GW:tä kritisoimassa, mutta GW:n mattojen hinnat ovat uhan järkeviä. Itse olen rakennellut maastoja yli kymmenen vuotta ja pakko on todeta, että nyt olen kallistunut kokonaan GW:n puoleen - ensinnäkin siksi, että GW:n mattojen sävy on sama ja toiseksi siksi, että vaihtoehtoisten (mallauskaupoista saatavien - Hellerin, Nochin tms) mattojen saatavuus on heikkoa (ainakin täällä Turun puolessa). Meinaan mikään ei näytä niin tökeröltä, kuin eri valmistajien hieman toisistaan poikkeavien sävyjen käyttäminen sekaisin maastopaloissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”