"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW alennukset

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
The Emperor

GW alennukset

Viesti Kirjoittaja The Emperor »

elikkäs kysyisin että onkos hesan GW:ssa mitään alennuksia jos ostaa tietyllä määrällä roinaa???
*True Beast Doesn't Fear Enything*
SugarDaddy

Viesti Kirjoittaja SugarDaddy »

Ei ole ei.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Yleensä tämä on vain jälleenmyyjäliikkeillä, sillä GW tajuaa, että ihmiset ostavat kyllä heiltäkin, vaikkei alennusta lohkeaisi.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

..Toisin sanoen, marssitaan sinne Fantasiapeleihin. Parempi valikoima, halvemmat hinnat.
Tms *Fin*
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tms *Fin* »

no ainakin semmonen 8 chaos space marinen (tavallisii ukkoi) paketti makso fantsus 20€ kun taas GW:ssä 25€... mutta fantsus on yks huono puoli ne antaa semmosen oikein vanhan Roolipelilehden kun ostaa yli 20€ ostokset... joku GW:n henkilö kunnast oli kerran käyny ostaan sielt jotain niin kun se oli monta kertaa kieltäytyny sen lehden ottamisest se kysy et "Mitä mä sillä muka tekisin" niin myyjä pisti nerokkaan vastauksen: "En tiedä. Heitä vaikka roskiin jos et muuta keksi."
Iron Within! Iron Without!
Maedhros

Tms *Fin* kirjoitti:no ainakin semmonen 8 chaos space marinen (tavallisii ukkoi) paketti makso fantsus 20€ kun taas GW:ssä 25€... mutta fantsus on yks huono puoli ne antaa semmosen oikein vanhan Roolipelilehden kun ostaa yli 20€ ostokset... joku GW:n henkilö kunnast oli kerran käyny ostaan sielt jotain niin kun se oli monta kertaa kieltäytyny sen lehden ottamisest se kysy et "Mitä mä sillä muka tekisin" niin myyjä pisti nerokkaan vastauksen: "En tiedä. Heitä vaikka roskiin jos et muuta keksi."
Niin, siis mikä tässä on ongelmana. Jos ylimääräisestä roskasta täytyy päästä eroon, niin miksei jakaa se pois. Ehkä jotakuta voi jopa kiinnostaa. Jokatapauksessa, Fantasiapelit on parempi paikka/liike. Uudet pelaajat suunnatkoon GW:seen, minä jään Fantsuun, mikäli Susi ei nyt palaile.
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

Itsekkin pidän fantsusta enemmän, vaikka gw onkin warhammer pelaajan taivas. :D
Gw:ssä tunnen itseni välillä ulkopuoliseksi.....
Tms *Fin*
Viesti:

GW:ssä on pieni valikoima vain Wh40k... kun taas Fantsus on varattu kokonainen seinä niille (no ei ihan)... Minä pidän GW:stä siinä mielessä enemmän kun sinne saa esim. mennä vaan maalaan kun on omat ukot mukana (mutta silloin ei tuu varmaan kovin mukava olo jos ei osta mitään ja vaan maalaa) ja sinnehän ei tarvi edes varata aikaa kun menee pelaan... (ja siel on vaan 2 peli pöytää)
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

Tms *Fin* kirjoitti:ja sinnehän ei tarvi edes varata aikaa kun menee pelaan... (ja siel on vaan 2 peli pöytää)
onhan fantsussa (helsingin) lohikäärmeen luola....
Tms *Fin*
Viesti:

niin GW on Warhammer pelaajien taivas ja Warhammer 40000 pelaajien R-kioski...
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Itse taas pidän Fantsusta(mistäköhän me noita lempinimiä oikeen repästään?) ja siellä tunnen olevani niin kuin kotona ;). GW:n liikkeessä on huono se hintataulukko ja hinnat usein miten korkeampia. Nykyään käyn vain GW:ssä jos jaksan sinne raahautua katsomaan hintoja ja verrata niitä fantsun hintoihin.
"Glory, Honor & Victory over Death"
Tms *Fin*
Viesti:

hei etteikai käsittäny nyt väärin minun kommentteja...
minusta Fantsu on parempi liike siellä tuntee itsensä kodikkaaksi kun se on vähän karun oloinen kun taas GW on vähän turhan hienosteltu kauppa vaikka kyllä siinä maalaus pöydällä ollessa on ihan mukavat puheen aiheet...
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Jos GW:seen tulisi vielä se isojen ostosten ale, olisi kaikki täydellistä.

Minun uskollisuuteni kuuluu Puokkarille ja GW:lle, mutta ei Fantsussa mitään vikaa ole.

Peliarkku rokkaa myös!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
NacMacFeegle

Viesti Kirjoittaja NacMacFeegle »

Tähän väliin, GW:stä *saa* alennuksia. Tilaa vaan in storesta.
WH Boxed set £15.00 = 22,5€ (vs 27,5€, 18% alennus).

Jos kaikki suosivat GW:tä, Fanttiksella voi alkaa mennä köyhästi.
GW:n myymälän karttamisella ei varmaankaan ole havaittavia seurauksia.
Se kuollut ei oo, mi voi iäti maalata, aikojen myötä voi kuolokin laata.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

GW:eehän saa joka tapauksessa rahaa vaikka kaikki kävisivätkin Fantsussa. Koska jos Fantsulla menee hyvin niin GW:eeltähän ne niitä tavaroita tilaa. Ja itse pidän paljon enemmän Fantsusta koska siellä on enemmän valikoimaa ja vallejon maaleja ja muutenkin kodikkaampi.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

no, minun lempi-liikkeet ovat turun fantsu ja salon harraste. johtuen varmaan siitä että harraste on 3 km päästä haussista, ja fantsukaan ei niin hirveän kaukana ole (50km mutta sinne menen autolla)
mutta minulle riittää semmoinen liike jossa on tarpeeksi warhammereita ja hyvä palvelu!
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Maedhros

pikkumies kirjoitti:Tähän väliin, GW:stä *saa* alennuksia. Tilaa vaan in storesta.
WH Boxed set £15.00 = 22,5€ (vs 27,5€, 18% alennus).

Jos kaikki suosivat GW:tä, Fanttiksella voi alkaa mennä köyhästi.
GW:n myymälän karttamisella ei varmaankaan ole havaittavia seurauksia.
Et sinä ensimmäinen ole, joka tuon huomaa. Sehän tässä on naurattanut, kun joku "niin viisas ja ovela henkilö", joka sen varmaan viime viikolla huomasi, kaupittelee näitä muovibokseja vanhalla hinnalla, vaikka kaikki samantien voisivat käydä GW:ssä tilaamassa.

Ja niin, aloittelijat suosivat GW:tä, vanhempi kaarti on jäänyt muualle. Ja vaikka asiakasmäärä figujen puolella pysyy suht samana koko ajan, myy Fantasiapelit kaikenmaailman pelejä, kirjoja ja muita, joista tulee rahaa. Ja GW:n karttamisella on ihan periaatesyyt ja se, etten ole järin innostunutpuhumaan/kuuntelemaan ruotsia. Jos GW:seen on asiaa, niin sitten mennään aamutuimaan.
Averren

Oli pakko huomauttaa Maedhros. GW ei ole vain aloittelijoiden liike. Itse olen pelannut aikas kauan, ja pidän GW:stä.

Fantsuaakaan en aio unohtaa, enkä tietenkään Puokkaria.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Maedhros

Averren kirjoitti:Oli pakko huomauttaa Maedhros. GW ei ole vain aloittelijoiden liike. Itse olen pelannut aikas kauan, ja pidän GW:stä.
Kyse on enemmänkin normaalista asiakaskunnasta. Aloittelijan on hyvä mennä GW:n liikkeeseen, joka tarjoaa sopivan kokoisia pelejä, suht samantasoisia vastustajia vastaan.
Averren

Maedhros kirjoitti:
Averren kirjoitti:Oli pakko huomauttaa Maedhros. GW ei ole vain aloittelijoiden liike. Itse olen pelannut aikas kauan, ja pidän GW:stä.
Kyse on enemmänkin normaalista asiakaskunnasta. Aloittelijan on hyvä mennä GW:n liikkeeseen, joka tarjoaa sopivan kokoisia pelejä, suht samantasoisia vastustajia vastaan.
Hmm, kyllä, olet oikeassa. Itse kuulun siihen vähemmistöön, joka ei ole aloittelija, ja joka ei mene sinne vain pelaamaan.

Enemmän käyn siellä ystävällisen palvelun ja laajan valikoiman takia.

Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”